Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Modificare remorca de la 1 ax cu doua axe( 750 kg axa)
Last Updated: Jan 06 2021 19:51, Started by
Benderbut
, Jul 06 2017 07:03
·
0
#1
Posted 06 July 2017 - 07:03
Am o remorca anul de fabricatie 2012 de cu o singura axa 750 kg si vreau sa o modific sa ii mai adaug inca o axa adica axa dubla. In talon este specificat ca este cu o singura axa . Dupa modificare pot sa o duc la RAR sa modifice talonul ? Si daca se poate , cat costa omologarea?
Edited by Benderbut, 06 July 2017 - 07:04. |
#2
Posted 06 July 2017 - 07:11
se poate face dar, tre sa faci asta in service autorizat, cu hartii, apoi sa faci omologare individuala la rar,cale lunga si etc si o sa coste mai mult decat achizitia unei remorci noi...
|
#3
Posted 06 July 2017 - 07:24
Ma gandesc sa pastrez sasiul cu seria, eventual il ranforsez si voi achizitiona o punte mai buna .Desi solutia cea mai simpla si mai buna era sa mai adaug inca o axa cu bara de torsiune.
Edited by Benderbut, 06 July 2017 - 07:31. |
#4
Posted 06 July 2017 - 07:29
De fapt vrei sa poti incarca mai mult pe ea? Are sistem de franare? Ca altfel e cam nasol
|
#5
Posted 06 July 2017 - 07:35
PoeOvidiu, on 06 iulie 2017 - 07:29, said:
De fapt vrei sa poti incarca mai mult pe ea? Quote
Are sistem de franare? Ca altfel e cam nasol Remorca am demontat-o in totalitate pentru ca vreau sa ii ranforsez sasiul sa poata duca 1300 kg, cu sasiul din fabrica ma mir ca poate sa duca si 750.Insa m-am gandit ca este pacat sa nu ii mai adaug inca o axa daca tot mai fac treaba asta. Edited by Benderbut, 06 July 2017 - 07:44. |
#6
Posted 06 July 2017 - 07:42
Sincer nu te vad bine cu greutate mare pe o remorca fara frane. Mai bine o vinzi si mai pui ceva langa sa cumperi una cu sistem de franare.
|
#7
Posted 06 July 2017 - 09:11
Benderbut, on 06 iulie 2017 - 07:35, said:
Remorca am demontat-o in totalitate pentru ca vreau sa ii ranforsez sasiul sa poata duca 1300 kg, cu sasiul din fabrica ma mir ca poate sa duca si 750.Insa m-am gandit ca este pacat sa nu ii mai adaug inca o axa daca tot mai fac treaba asta. Ca sa o poti modifica legal, trebuie sa respecti un proiect omologat de RAR si sa executi modificarea intr-un service autorizat, cu toate piesele achizitionate cu factura si certificat de conformitate. E mare bataia de cap, mai bine o vinzi si cumperi alta. |
#8
Posted 06 July 2017 - 09:25
Hunor_66, on 06 iulie 2017 - 09:11, said:
Conform legii, masa remorcabila maxima fara franare, este de 750 kg. Remorca grea si fara frane e periculoasa. Cu 1000 kg pe remorca fara frane dupa Dacia 1300 am mers 50 de metri cu rotile blocate si 10 km/h (incepusem coborarea in treapta1) pana la baza pantei m-a impins cu toate rotile masini blocate pe drum de macadam. Nici nu vreau sa ma gandesc ce face o remorca ce are 1300-1500 kg si 50-60 km/h si o caruta aparuta pe neasteptate in fata curajosului. Edited by PoeOvidiu, 06 July 2017 - 09:25. |
#9
Posted 06 July 2017 - 10:40
PoeOvidiu, on 06 iulie 2017 - 09:25, said:
Conform carei legi? http://www.rarom.ro/...loads/RNTR7.pdf - pag.21 pct. 4.4 si 4.5 http://www.rarom.ro/...oads/Extras.pdf - definirea categoriei O2 la remorci. |
#10
Posted 06 July 2017 - 11:06
alt inconstient, "meserias" roman de renume. ba, tu esti sanatos la cap?
cum pana mea sa pui 1300 de kg in spatele unei masini, fara sistem de franare propriu? daca iti iese ceva-n cale sau cobori o panta, ce dracu' faci? tu iti dai seama ca vorbesti de o tona si ceva si nu de o geanta de douaj de kile in portbagaj? ok, sa presupunem situatia ideala: vei merge numai in tril de pasarele si floricele-n peisaj, fara nici o situatie neprevazuta. greu de crezut, nu? s-o zicem totusi... cand te opresti, ca trebuie sa te mai si opresti din cand in cand (nu?), iti dai seama ce inseamna pentru franele masinii? alea au fost proiectate cu un scop si ele, nu sa opreasca din rulare efectiv doua masini. da' cand vedeti la televizor accidente si cum creste numarul lor, incepeti si va sclifositi ca e lumea inconstienta, ca nu respecta x sau y legi, ca nu se face sau se merge asa...si apoi...va cacati in drum. genialule care esti. Edited by dygey, 06 July 2017 - 11:10. |
|
#11
Posted 06 July 2017 - 12:36
#12
Posted 06 July 2017 - 12:42
Poti sa faci ce vrea muschiul tau, nu trece la RAR ca fiind peste 750kg daca nu indeplineste cerinta de frana.
|
#13
Posted 06 July 2017 - 14:39
bine boierule, bine. foarte bine chiar.
acuma fii si tu atent: sper sa fii oprit in trafic de ARR. nu te speria, vor doar sa faca conversatie, sunt foarte plictisiti. si sper ca pana faci tu remorca aia si modificarile la care te gandesti tu, circulatia pe drumurile publice cu masa maxima autorizata depasita, sa fie incadrata la "tentativa de omor", ca efectiv cam aia e. la fel si in cazul dobitocilor care circula cu xenoane in faruri normale fara lupe, cu probleme la directie si sistemele de franare si muuuulte altele. nu zic de tine, ca tu esti un ingeras, zic asa...in general, pentru aia care sunt baieti rai si neascultatori. aaa, inca ceva: inconstienta!! rings a bell? |
#14
Posted 06 July 2017 - 19:53
Nustiu cum poate rezista rahatul ala de sasiu la 750 kg. Doua corniere de tabla cu grosimea de 2mm , incredibil .
Am facut un alt sasiu pe care il va imbraca sasiul vechi cu tablita de identificare .Imi placea sa mai adaug inca o axa, nu pentru ca voi transporta mai mult ci pentru ca nu solicita prea tare suspensia spate a masinii si asa voi fi mai linistit .Insa imi place ca remorca sa fie rezistenta pentru ca 10 % din cazuri trebuie sa mai duc si 1000 de kg. Daca vreti un sfat : sa nu cumparati remorci prefabricate din tabla pentru ca au sasiul cel mai prost ,mai bine va cumparati o axa faceti sasiu protap si intrati prin toata birocratia sa o omologati petru ca merita. Attached FilesEdited by Benderbut, 06 July 2017 - 19:59. |
#15
Posted 11 July 2017 - 16:01
Pana la urma merge si cu o axa.
Topic closed. Attached Files |
|
#16
Posted 03 December 2017 - 09:12
Am o remorca romaneasca veche cu MMA 500KG. Sarcina maxima utila 300kg. Ca sarcina utila imi este suficienta. Problema e ca am nevoie de lungime mai mare a remorcii. M-am tot uitat pe langa ea si as putea sa ii fac protapul sa se lungeasca la nevoie cu 2 metri iar in rest sa ramana la lungimea ei initiala. La RAR sau ITP nu cred ca sunt probleme deoarece o sa fie cu dimensiunile din acte, la fel si in 90% din cazuri. O sa fie lunga doar ocazional si pe distante de 5-10 km maxim.
Problema tehnica e rezolvata, se poate. Mai ramane partea legala unde nu sunt lamurit. Clar ca nu sunt in legalitate dar care sunt sanctiunile in caz ca dau peste un echipaj de politie mai constiincios. De RAR sau altceva nu imi fac probleme, nu stau de paza pe traseele pe care circul eu. Eventual atasez si un girofar galben pe ea cand o lungesc. Alta varianta e sa iau o remorca de transport ambarcatiuni care are 4-5m. Dar nu as da 2800 de lei pe o remorca ce o folosesc o data pe luna sau mai rar si in rest tot cu aia scurta o sa merg. Toate modificarile aduse remorcii vechi sunt reversibile in proportie de 100%. Adica poate fi adusa la starea initiala oricand in maxim 30 de minute. Edited by PoeOvidiu, 03 December 2017 - 09:17. |
#17
Posted 30 April 2019 - 18:06
Buna.
Ce ai mai facut cu lungirea protapului? Daca te opreste politia, nu poate sa iti dea amenda sau sa iti ia talonul. Doar RAR-ul impreuna cu politia poate sa ridice talonul. Oricum, la RAR mergi cu ea cum este omologata. |
#18
Posted 30 April 2019 - 18:11
Am renunțat la modificări. Dar acum mă gândesc iar la ele. Legal nu le pot face. Nu o pot omologa. În rest, fiecare își asumă riscul pentru ceea ce face.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users