Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

u445 arunca ulei pe epurator

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
valiandrei36

valiandrei36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2013
azi am observat cand am oprit tractorul ca se prelingea ulei si jos pe asfalt era plin de ulei.am ajuns acasa si m am uitat la nivel si nu mi a venit sa cred cand am vazut ca pierdusem 2-3 litri de ulei.l am urmarit mai atent si am vazut ca in 15 min arunca cam 2 litri de ulei pe epurator,practic curge ca la robinet cand este deschis la minim,va rog sa mi spuneti ce parere aveti despre lucrul asta.

#2
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,113
  • Înscris: 29.06.2005
Inseamna ca trebuie un RK la motor.
Probabil ca si daca scoti joja ai presiune acolo. Asta insemna compresie care iti scapa in motor - adica multe posibile cauze, de la segmentiuzati/ cilindri crapati(nu stiu sigur daca la U445 cilindrii sunt frezati in bloc sau pot fi scosi); si pana la supape/simeringuri de supape,reglaj culbutori...etc. Trebuie desfacut si gasita cauza, apoi remediata.

#3
nordest_om

nordest_om

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.10.2014
ai un topic dedicat u 445 https://forum.softpe.../page__st__4374 .intreaba aici

Edited by nordest_om, 04 July 2017 - 17:05.


#4
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@valiandrei36...,desi raspund cam tarziu....
Daca nu te-ai apucat sa faci reparatie capitala la tractor,atunci,demonteaza epuratorul,si arde-l cu un arzator de parlit purcelul,pana cand nu mai iese flacara rosie;practic pana cand se arde orice urma de ulei sau grasime.Atentie sa recuperezi garniturile de etansare.
Daca dupa remontarea epuratorului,tot mai da ulei,atunci trebuie RK. Curatarea epuratorului nu inseamna ca ai rezolvat problema reparatiei ci doar eventual ai amanat-o

#5
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Dar acel epurator nu se poate demonta in doua,e ca toba de eșapament de la drujba ,e dintr-o bucata?Mulțumesc!!!!

#6
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Ceva noutati? Am o belea asemanatoare la un japonez mic si suspectez ca nu e facut bine jocul tachetilor/supapelor.

#7
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Epuratorul nu se poate demonta....

#8
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Cand incepe sa va dea ulei pe epurator segmenti gata sau blocati ori camasi si segmenti uzati.Am vazut caz la u650 ulei putin pe epurator motorul nu manca ulei gram cnd a fost desfacut cilindru 3 4 uzati segmenti.Poti sa te apuci de desfacut motorul si vazut ce ai in el problema.

#9
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Tudore...,lasa-i sa arda epuratorul si de reparatie se ocupa dupa campanie.Indiferent ce uzura are motorul,daca epuratorul este curatat,nu va da cu ulei.

#10
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
George eu cu un motor obosit nu mas risca la campanie de arat hai ca la erbicidat sau prasit merge dar acolo ii forta si poate mai reusesti sa mai zdrobesti ceva prin el si esti fericit.

#11
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Un motor obosit,nu este neaparat un motor care are uzura f mare la partea de ungere.Daca i s-a schimbat uleiul si filtrul,la timp,linia poate fi f buna.
Ca si ...comparatie;eu am avut un motor de leut pe un aro244.Uleiul ,intotdeauna a fost schimbat sub 6000-7000 km.Pt ca s-a rupt un surub de la placa intermediara,a trebuit sa dau motorul jos.Si...,tot asa innadindu-ma,am ajuns sa umblu si in motor.
Secmentii,ajunsesera asa de uzati,incat grosimea(masurat pe orizontala) lor era mai mica decat inaltimea(pe verticala),valabil pt foc si compresie;practic nici nu mai stateau in cilindru pt a masura fanta;cel de ungere ,avea si el o fanta de1mm.
Curios a fost faptul ca arborele se prezenta f bine si au fost schimbati numai cuzinetii de biela.
La acea vreme nu am observat gaze pe epurator ,pt ca iesirea din acesta mergea in filtrul de aer...
Nu contest ca un motor ce sufla gaze pe epurator nu are uzura. Faptul ca da cu ulei pe epurator denota ca epuratorul este colmatat cu diverse...iar o ardere asa cum am spus este cea mai indicata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate