Passat b6 are filtru de particule sau nu?
Last Updated: Jun 17 2017 08:50, Started by
vinciun
, Jun 16 2017 16:01
·
0
#4
Posted 16 June 2017 - 16:21
2006 , 1.9 tdi ? Nu cred sa aiba . Inca mai erau motoare euro 3 in 2006 ( BJB ) . Zi-ne codul de motor ? Eu stiu ca nici euro 4 nu au avut filtru de particule pe 1.9 .Clar , mai sus de Euro 4 nu poate sa fie .
Edited by JurasikMan, 16 June 2017 - 16:21. |
#5
Posted 16 June 2017 - 16:25
http://www.epiesa.ro.../subcat-100318/
http://www.epiesa.ro.../subcat-100318/ http://www.epiesa.ro.../subcat-100047/ astea ce-s? Edited by arg, 16 June 2017 - 16:28. |
#7
Posted 16 June 2017 - 16:28
De aceea am intrebat codul de motor . Vezi ca piesele sunt pentru trei coduri motor care incep cu A. Prin 2005-2006 , majortatea erau BJB , BXE .
Daca cititi in catalog , scrie cu steluta : pentru echipare ulterioara . In UE , clasificarea dupa valoarea noxelor se face in functie de ce iese efectiv pe teava masnii. Poti sa ai masina non euro , daca scoate pe teava Euro 6 , asa o incadreaza. La noi nu conteaza ...conteaza omologarea initala si daca se suprapune cu opacitatea specifica . DE aceea au facut kituri la unele motoare care erau foarte aproape de limtele normei superioare astfel incat dupa montaj se incadra la alte noxe , daca proprietarul dorea asta , pentru a plati mai putine taxe . Trebuie verificat cu ochiul daca exista sau nu pe masina .Multi au renuntat si la cele din fabricatie . Edited by JurasikMan, 16 June 2017 - 16:35. |
#8
Posted 16 June 2017 - 16:29
#9
Posted 16 June 2017 - 16:30
#10
Posted 16 June 2017 - 16:39
Vezi daca e euro 4 sau euro 5. Cele euro 5 au DPF. Cele Euro 4... depinde.
Daca e cod motor BXE sa stii ca e supranumit "motorul de carton" pentru ca se sparge blocul motor. |
|
#12
Posted 16 June 2017 - 19:12
Daca e masina cumparata din Ro nu are DPF.
Daca e masina cumparata din DE are DPF. Edited by Kroghy, 16 June 2017 - 19:13. |
#13
Posted 16 June 2017 - 19:34
Dupa serie e facuta pentru Franta si este fara dpf.
In programul de piese iti arata ca se poate monta. |
#14
Posted 16 June 2017 - 20:04
BXE031893
Deci nu are. Multumesc. E vorba de masina lu cumnatu, el credea ca-i cu dpf si punea mereu ulei special, adica fara saponine, mai scump. O s-o trecep pe full saps. |
#15
Posted 16 June 2017 - 20:39
Cum a iesit acum un deceniu in urma pe poarta fabricii e mai greu de verificat.
Insa cum e ACUM in realitate foarte simplu, Masinile cu DPF (cel putin cele VAG) au teava de esapament curata, arata ca noua pe interior, proaspat montata, desi au sute de mii de km. Poti sa stergi cu servetelul teava de esapament pe interior si servetelul ramane curat. Asa e la Audi meu si la Mercedesul sorei mele. Masinile fara DPF sau cu DPF anulat au urme de fum pe teava de esapament care nu arata noua ca proaspat montata. Edited by Kroghy, 16 June 2017 - 20:40. |
|
#16
Posted 16 June 2017 - 22:13
Kroghy, on 16 iunie 2017 - 20:39, said:
Cum a iesit acum un deceniu in urma pe poarta fabricii e mai greu de verificat. Insa cum e ACUM in realitate foarte simplu, Masinile cu DPF (cel putin cele VAG) au teava de esapament curata, arata ca noua pe interior, proaspat montata, desi au sute de mii de km. Poti sa stergi cu servetelul teava de esapament pe interior si servetelul ramane curat. Asa e la Audi meu si la Mercedesul sorei mele. Masinile fara DPF sau cu DPF anulat au urme de fum pe teava de esapament care nu arata noua ca proaspat montata. Hai sa nu exageram, am sters cu servetel teava pe interior si s-a luat un strat foarte subtire de funingine la benzinar euro 5, cu maxim 10.000km in bord..., nu un tdi cu sute de mii de km si cu multe regenerari ale dpf-ului. Edited by TruculMagic, 16 June 2017 - 22:13. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users