Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema Contact Matiz
Last Updated: Aug 15 2018 12:26, Started by
TmcV
, Jun 14 2017 22:54
·
0
#1
Posted 14 June 2017 - 22:54
Buna seara! Am si eu o problema cu un Matiz din 2008 si as vrea o parere.. Eram la benzinărie unde era o coada foarte mare si trebuia sa astept cateva minute bune. Am zis sa opresc motorul cat stau sa astept. Cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. In sensul ca martorii din bord erau aprinși dar cand întorceam cheia nu reacționa in niciun fel. Nu puteam sa pornesc motorul, dar nici sa opresc martorii din bord.. chiar daca scoteam cheia. Cu alte cuvinte era blocat contactul. M-a împins cineva si a pornit de am plecat. Era motorul pornit, scoteam cheia si motorul mergea in continuare. Care ar putea fi problema si cun poate fi rezolvată?! :/
|
#2
Posted 14 June 2017 - 22:58
S-a defectat partea electrica a contactului de pornire, cel care se gaseste in spatele contactului mecanic.
|
#3
Posted 14 June 2017 - 23:00
Sunt fata si nu ma prea pricep. Dar ce ar trebui sa fac? Ce trebuie schimbat?
|
#4
Posted 14 June 2017 - 23:11
mergi la service cu masina si se vor ocupa baietii de acolo. poate mai sunt si alte probleme sau defecte, pe forum nu le poti gasi pe toate. mai ales daca nu stii sa explici problema sau sa te orientezi in spatiu sa intelegi ce anume este defect, desi colegii ti-au indicat exact ce si cum.
|
#5
Posted 14 June 2017 - 23:50
Probabil trebuie sa schimbi contactul complet (mecanic + electric):
contact.jpg 73.85K 43 downloads Pana atunci ar fi bine, ca pe timpul noptii, sa scoti borna + de la baterie. Edited by pasilla, 14 June 2017 - 23:57. |
#6
Posted 15 June 2017 - 06:27
Vezi ca din 2008 e cu imobilizator, deci trebuie comandat contact mecanic pe cod ca altfel nu va merge ca trebuie schimbat contactul dar cheia sa ramana aceeasi. Altfel se poate pune alt contact si cheia actuala o prind baietii la service cu ceva lipita de contact undeva in carcasa aia de la volan. Sau anuleaza imobilizatorul.
La Matiz de obicei problema e la contactul mecanic, se rupe tija care actioneaza contactul electric. Daca esti din zona Clujului te ajut eu, te costa doar piesele Edited by PoeOvidiu, 15 June 2017 - 06:37. |
#7
Posted 15 June 2017 - 07:26
Vaaaai.
S-a rupt limbutza care actioneaza contactul electric. Solutia? Se scoate contactul mecanic, se cumpara unul de matiz si se schimba butucul interior, pastrandu-se cateii si cheia originala. Bobina imobilizatorului e externa, atarna de un cablu, nu trebuie schimbata. http://www.gmclub.ro...-pornire-matiz/ Citeste tot si scoate pozele la imprmanta, ca sa ti-l poata demonta cineva. http://www.gmclub.ro...e-8#entry576924 |
#8
Posted 15 June 2017 - 07:41
Nu se pricepe la reparat - o putem ajuta eventual cu un service din zona si cu adresa de unde poate cumpara o piesa de calitate .
Cand se lucreaza in zona bornele de pe baterie JOS . Trebuie schimbat cu unul nou , e o zona periculoasa de unde pot porni incendii. Edited by ldpe, 15 June 2017 - 07:42. |
#9
Posted 15 June 2017 - 08:33
5w30, on 15 iunie 2017 - 07:26, said:
Vaaaai. S-a rupt limbutza care actioneaza contactul electric. Solutia? Se scoate contactul mecanic, se cumpara unul de matiz si se schimba butucul interior, pastrandu-se cateii si cheia originala. Bobina imobilizatorului e externa, atarna de un cablu, nu trebuie schimbata. http://www.gmclub.ro...-pornire-matiz/ Citeste tot si scoate pozele la imprmanta, ca sa ti-l poata demonta cineva. http://www.gmclub.ro...e-8#entry576924 |
#10
Posted 15 June 2017 - 09:14
Am scos borna de la baterie cand am ajuns acasa, pentru ca altfel s-ar fi consumat..
|
|
#11
Posted 15 June 2017 - 11:19
PoeOvidiu, on 15 iunie 2017 - 06:27, said:
Vezi ca din 2008 e cu imobilizator, deci trebuie comandat contact mecanic pe cod ca altfel nu va merge ca trebuie schimbat contactul dar cheia sa ramana aceeasi. Altfel se poate pune alt contact si cheia actuala o prind baietii la service cu ceva lipita de contact undeva in carcasa aia de la volan. Sau anuleaza imobilizatorul. La Matiz de obicei problema e la contactul mecanic, se rupe tija care actioneaza contactul electric. Daca esti din zona Clujului te ajut eu, te costa doar piesele Nu sunt din Cluj.. Dar spune-mi te rog ce trebuie sa cumpar mai exact! Cheia are cip! Cum se face in cazul asta? Da-mi cateva informații.. |
#12
Posted 15 June 2017 - 11:55
Ori iei contact nou de care gasesti pe la piese auto si muti cateii din al tau in ala sa potriveasca cheia ta, ori iei contact pe comanda dupa codul cheii, ori pui orice contact ci cheia asta o lipesti cu Poxipol sub contactul nou ca sa fie aproate de imobilizator. Nu e mare filozofie, e doar un Matiz
in prima faza se demonteaza contactul electric de pe cel mecanic, se baga o surubelnita in el si se verifca daca functioneaza corect contactul electric Daca acesta functioneaza corect se schimba doar cel mecanic. Asta cu "schimba tot" e apucatura de Dorel care nu stie sa faca o diagnoza si atunci schimba tot ca sa fie sigur ca nimerste si piesa defecta. Edited by PoeOvidiu, 15 June 2017 - 11:58. |
#13
Posted 15 June 2017 - 12:20
PoeOvidiu, on 15 iunie 2017 - 11:55, said:
Ori iei contact nou de care gasesti pe la piese auto si muti cateii din al tau in ala sa potriveasca cheia ta, ori iei contact pe comanda dupa codul cheii, ori pui orice contact ci cheia asta o lipesti cu Poxipol sub contactul nou ca sa fie aproate de imobilizator. Nu e mare filozofie, e doar un Matiz in prima faza se demonteaza contactul electric de pe cel mecanic, se baga o surubelnita in el si se verifca daca functioneaza corect contactul electric Daca acesta functioneaza corect se schimba doar cel mecanic. Asta cu "schimba tot" e apucatura de Dorel care nu stie sa faca o diagnoza si atunci schimba tot ca sa fie sigur ca nimerste si piesa defecta. Super! Am inteles perfect ce trebuie facut! Multumesc foarte mult 😍 |
#14
Posted 15 June 2017 - 12:50
PoeOvidiu, on 15 iunie 2017 - 11:55, said:
Ori iei contact nou de care gasesti pe la piese auto si muti cateii din al tau in ala sa potriveasca cheia ta, ori iei contact pe comanda dupa codul cheii, ori pui orice contact ci cheia asta o lipesti cu Poxipol sub contactul nou ca sa fie aproate de imobilizator. Nu e mare filozofie, e doar un Matiz in prima faza se demonteaza contactul electric de pe cel mecanic, se baga o surubelnita in el si se verifca daca functioneaza corect contactul electric Daca acesta functioneaza corect se schimba doar cel mecanic. Asta cu "schimba tot" e apucatura de Dorel care nu stie sa faca o diagnoza si atunci schimba tot ca sa fie sigur ca nimerste si piesa defecta. Cumpar contact nou si mut "cateii" din cel vechi in cel nou.. Dar gasesc contact fara cheie? Pe internet am vazut ca se vinde doar cu cheie... |
#15
Posted 15 June 2017 - 12:56
Il iei cu tot cu cheie. Doar ca nu o sa folosesti niciodata cheia aia. Ii faci doar o operatie de transplant de catei
Edited by PoeOvidiu, 15 June 2017 - 12:56. |
|
#16
Posted 15 June 2017 - 14:54
Sau schimbi tot contactul si desfaci dopul de la cheie si schimbi cipul.Eu asa am facut si merge.
|
#17
Posted 12 August 2018 - 10:29
Am patit si eu acelasi lucru. Nu stiu daca este de vina componenta mecanica sau cea electrica a contactului cu cheie. Abia marti voi merge la service cu masina (daca nu se intampla nimic cand reconectez borna de la baterie si daca reusesc sa o pornesc prin impingere).
Din cate inteleg, metoda recomandata oficial este comandarea contactului cu cheie dupa codul cheii. Are cineva idee cat ar costa sau dura toata treaba asta? Dar celelalte metode cam ce costuri ar implica? Am inteles ca este relativ delicata treaba cu mutarea "cateilor" si ca doar un lacatus priceput ar putea sa o faca... |
#18
Posted 12 August 2018 - 13:06
Ca sa-ti faci idee, caută pe piese rădăcini. Au cam toata gama de piese pentru Daewoo si Chevrolet. In principiu, costul de la magazin plus 10-20% reprezintă costul de service. Cel Putin asa a fost la mine când am schimbat alternatorul. Pe site era aproape 400 lei, iar in service (tot nou) 400 cu montaj inclus.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users