Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
'17 Mazda3 G120 AT Revolution
Last Updated: May 04 2024 08:52, Started by
alliNdanuTz
, Jun 03 2017 14:46
·
1
#865
Posted 04 May 2021 - 11:56
Volanele de genul ala mi se pare ca arata penibil si kitsch chiar si in unele masini sport, intr-o masina ”normala” nu mai zic.
|
#866
Posted 04 May 2021 - 12:44
closchkutza, on 04 mai 2021 - 11:17, said:
Unde gasesti tu sa ti-l faca ca cel de AMG? Doar sa-l cumperi de la magazine gen: https://carbonsteer....-steering-wheel sau https://www.vividrac...-152877586.html . Altfel,varianta ieftina, sa-l pastrezi pe cel curent si sa te joci cu pielea, plina sus si jos si perforata stanga / dreapta. https://www.instagra...e.volane/?hl=en https://www.facebook...entruldevolane/ |
#868
Posted 27 May 2021 - 19:43
La cât mai mulți.
A mea de abia a trecut de 45k si are 3 ani jumătate (nevasta lucrează de acasa de vreo 2 ani, eu am buburuza de swift pentru oras si cu aia am vreo 30k in 2 ani jumate). Stau si ma întreb daca chiar merită sa o schimb. |
#870
Posted 29 May 2021 - 20:42
Am primit acceptul pentru forma Mai e mult până departe!
|
#871
Posted 29 May 2021 - 21:20
Eu zic sa testezi seria 3, eu mi-am setat scaunul după poziția mea(am scaunul lăsat mai pe spate) și nu era prea mult spatiu rămas. Dar na, vs Mazda 3 sigur e mai mult. Eu compar cu Octavia 2, seria 3 nu era o creștere pt mine. Ținând cont că la tine nu ai treabă cu copii mici, scaunele și alte prostii, ar trebui sa fie suficient.
V60 are oferte foarte bune in schimb. Altfel la second e mai ieftin sa iei un seria 5 |
#872
Posted 29 May 2021 - 21:30
Oricum nu iau masina noua. Maxim 2 ani vechime, cu garanție.
|
#873
Posted 29 May 2021 - 22:11
#874
Posted 30 May 2021 - 17:10
Daca stiam ca nu ploua, as fi spalat si eu masina )
Attached Files |
|
#875
Posted 30 May 2021 - 17:20
Unde e crama? Trebuie sa-mi fac si eu niste planuri de vizitare crame... Dar cu cazare 😀
|
#876
Posted 30 May 2021 - 17:28
In Prahova, Casa Timis se numeste. Eu am fost si anul trecut de cateva ori, anul asta este prima data. Locatia este superba, mancarea foarte buna.
Au si cazare, am stat anul trecut Nu stiu cum mai e cu cazarea (ca grad de ocupare), dar pt rezervare la restaurant (au vreo 2-3) suna cu cateva zile inainte. https://casatimis.ro/?lang=en Edited by alliNdanuTz, 30 May 2021 - 17:30. |
#877
Posted 01 June 2021 - 14:12
Salutare,
Stiu ca acest thread este pentru varianta cu cutie automata, insa vad ca este cel mai activ pentru Mazda 3 2017, astfel ca am o curiozitate, impreuna cu scuzele de rigoare. Colegii care aveti Mazda 3 G120 2017 (BN) cu cutie de viteze manuala (adica facelift din 2017-218), ati intampinat urmatoarele situatii ? 1. Ma deplasez cu masina, opresc (la semafor, trecere de pietoni etc), calc ambreiajul, scot din viteza; la plecare, calc ambreiajul si cand cuplez treapta 1, uneori se aude o lovitura, ca si cum doua piese s-ar lovi una de celalata (sunetul e mai mult sau mai putin infundat si uneori se aude destul de pronuntat, in habitaclu). De asemenea, nu cuplez treapta 1 brusc/violent, ci normal (miscare lina, relativ lenta). In anumite situatii, se intampla succesiv aceasta situatie, adica sunetul gen lovitura sa se auda de 2-3-4 ori, succesiv, cand cuplez tr. 1 ca sa plec de pe loc. 2. Uneori se intampla sa nu vrea sa intre in treapta 1, cand vreau sa cuplez la plecare de pe loc (nu tin piciorul pe ambreiaj cat timp masina e oprita si da, calc ambreiajul complet cand vreau sa plec de pe loc); schimbatorul se opreste undeva la mijlocul cursei dintre neutru si treapta 1, fapt ce ma forteaza sa trec in neutru, debraiere si cuplare din nou. In urma unui test de drum, la una dintre reprezentante, s-a auzit acel sunet infundat (nu atat de tare ca pe drumul pana la service), ca o lovitura, cand am cuplat treapta a 1-a, insa tipul de acolo mi-a zis ca e normal, ca sunt zgomote tehnologice. Sincer, eu nu prea cred treaba asta; atat timp cat in general nu se aude vreun zgomot sau vreo bataie/lovitura cand cuplez treapta 1 (asa cum e normal, adica cuplarea sa fie relativ silentioasa), presupun ca ceva nu e in neregula, daca uneori se aude. Stima ! Edited by BodyAction19, 01 June 2021 - 14:20. |
#878
Posted 01 June 2021 - 15:19
Daca merge ok si doar cateodata se aude acel zgomot infundat la bagarea in tr 1, deocamdata da-i pace, o tii sub observatie sa zic asa fara sa iti stresezi neuronii prea tare.
Si la Focus mk3 se aude cateodata un zgomot infundat cand bag tr 1,de obicei se intampla dupa mult trafic greu asa foita urban, cand e cutia incalzita tare, sau dupa forje nemiloase, mai face "tannc" . Nu-mi bat capu, daca incerc sa reproduc, nu-mi iese Edited by Octavian___, 01 June 2021 - 15:20. |
#879
Posted 01 June 2021 - 16:07
Salut,
@Octavian___ cand am scris ca se aude cateodata m-am referit ca se aude la fiecare deplasare cu masina; rar se intampla sa nu se auda acel zgomot la vreuna dintre deplasarile prin oras. Acest zgomot cand cuplez treapta 1 a aparut de cateva luni, probabil era si inainte insa nu-l auzeam din cauza muzicii sau a zgomotului ambiental. Stima ! |
|
#880
Posted 13 June 2021 - 18:56
salut
unde faci aceste proceduri de protectie a vopselei si cat costa? alte erori cu masina ai avut? |
#881
Posted 15 June 2021 - 16:19
^Salut, polish-ul si protectia ceramica le-am facut la un atelier de detailing din Galati, cost 1500 lei (garantie 1 an pt protectia ceramica, erau pachete si la 2500 lei, 3500 lei cu 5 respectiv 9 ani garantie)
Nu, nu am avut nicio eroare cu masina |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users