Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Radiere auto pentru export
Last Updated: Aug 02 2021 19:44, Started by
km1kze
, May 31 2017 13:22
·
0
#1
Posted 31 May 2017 - 13:22
Salutare,
Am vandut recent masina mea cu numere romanesti la un autohaus din Germania. Cei de la Autohaus au zis ca nu pot sa inscrie masina la ei ca trebuie radiata. Am reusit sa radiez masina in Ro intr-un final, dar cei de la institutie mi-au returnat doar Certificatul Inmatriculare cu mentiunea EXPORT si un Certificat de Radiere, dar fara CIV. Acum cei de la Autohaus imi spun ca trebuie si CIV-ul. Intrebarea este, e normal sa nu primesti inapoi CIV-ul original (cu o mentiune ca e anulat)? Multumesc Edited by km1kze, 31 May 2017 - 13:23. |
#2
Posted 31 May 2017 - 13:33
Cei de la DRPCIV la radierea din circulatie sunt obligati sa iti opreasca Talonul si Numerele de inmatriculare ale autoturismului.Nici-o data NU opresc C.I.V.-ul. DOAR Talonul. Pe C.I.V. trebuie sa iti puna stampila cu radiere/export.Mergi inapoi si spunele sa iti dea C.I.V.-ul si sa opreasca Talonul.
Edited by C63AMG, 31 May 2017 - 13:34. |
#3
Posted 31 May 2017 - 13:55
Ce zice C63AMG este aiurea. La radiere iti opresc si talon si carte in original, si te pun sa scrii ca ti-ai facut copii legalizate dupa acte. Am radiat eu acum o saptaman o masina, e adevarat ca nu pentru export. Daca te uiti pe http://www.prefectur..._export_vehicul, puteai face radierea fara carte daca aduceai dovada ca a fost folosita pentru inmatriculare in alta tara.
|
#4
Posted 31 May 2017 - 14:04
Eu când am radiat o mașină data la remarcat la politie m-au oprit și talonul și CIV.
Can dovada au pus ștampila pe cererea aia in 3 exemplare pt radiere. Și cică asta e dovada radieri. ZamrA, on 31 mai 2017 - 13:55, said:
Ce zice C63AMG este aiurea. La radiere iti opresc si talon si carte in original, si te pun sa scrii ca ti-ai facut copii legalizate dupa acte. Am radiat eu acum o saptaman o masina, e adevarat ca nu pentru export. Daca te uiti pe http://www.prefectur..._export_vehicul, puteai face radierea fara carte daca aduceai dovada ca a fost folosita pentru inmatriculare in alta tara. Pe mine nu m-au pus să scriu nimic, am dat actele a butonat ăla ceva la PC și în 3 minute cică gata. Am numai certificatul ăla de se completează în 3 exemplare ștampilat de ei. Cică aia e dovada. Eu am dus la remarcat mașină. |
#5
Posted 31 May 2017 - 14:14
C63AMG, on 31 mai 2017 - 13:33, said:
Cei de la DRPCIV la radierea din circulatie sunt obligati sa iti opreasca Talonul si Numerele de inmatriculare ale autoturismului.Nici-o data NU opresc C.I.V.-ul. DOAR Talonul. Pe C.I.V. trebuie sa iti puna stampila cu radiere/export.Mergi inapoi si spunele sa iti dea C.I.V.-ul si sa opreasca Talonul. Multumesc de raspuns, imi poti spune te rog de unde ai aceasta informatie, daca este scrisa in vreo lege ca sa o listez. Urmeaza sa arat unor bugetari ca au gresit (si asta de la distanta prin procura), si am nevoie de ceva concret. Edit: Cu cat intreb mai multe persoane se pare ca am cu atat mai multe raspunsuri diferite. Pentru orice eventualitate, in caz ca nu ajung la nici o intelegere, pot radia radierea? Edited by km1kze, 31 May 2017 - 14:42. |
#6
Posted 01 June 2017 - 06:13
Eu asta am facut cand am vandut o masina pentru Moldova.La Pipera au oprit doar talonul si numerele(pe C.I.V. au pus stampila cu export).C.I.V.-ul NU au cum sa il opreasca.Daca masina se inmatriculeaza in alta tara pe baza carui act se face???Neavand nici C.I.V. si nici Talon.C.I.V.-ul masini!C.I.V.-ul ramane in permenenta cu masina.Cand se schimba proprietarul masini predai talonul si numerele de inmatriculare ale fostului proprietar,urmand sa ti se elibereze alt talon si alte numere pe numele tau.Voi/tu cand cumparati o masina din Germania,Olanda,Belgia,etc masina este radiata din circulatie da?Si in afara tarii cand se vinde la export se opresc numerele si talonul ,masina este insotita de C.I.V.Niciunul dintre noi cand cumparam o masina radiata din circulatie din Germania nu o cumparam cu niste copii ale carti sau talonului.
http://www.prefectur..._export_vehicul a) Cererea solicitantului; Cerere radiere (descarcă) Fişa de înmatriculare (descarcă) cu viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale , stabilită potrivit legii, ori a certificatului de atestare fiscală; c) Certificatul de înmatriculare; d) Plăcuţele cu numărul de înmatriculare; e) Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie; f) Documentul care atestă exportul vehiculului (document vamal românesc de export / document străin vamal de import / document de înmatriculare în străinătate / sau alte înscrisuri oficiale străine din care rezultă exportul sau înmatricularea în străinătate); g) Certificat de radiere (descarcă) – 3 exemplare; h) Actul de identitate al solicitantului în original şi copie; i) În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; Delegaţie (descarcă) j) Se poate da curs radierii şi fără Cartea de Identitate a vehiculului, certificatul de înmatriculare şi plăci dacă se face dovada că acestea au fost reţinute de autorităţile străine la înmatriculare; k) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul. La litera h)Actul de identitate al solicitantului în original şi copie; asta inseamna ca iti va opri si tie C.I.-ul?De ce iti cere "C.I.-ul in original si copie, "Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie"??????Ei isi opresc copie C.I. si copie C.I.V. Probabil ca doar cand merge la casat/rabla atunci iti opresc toate documentele masinii. Cand masina este pentru export va trebuii sa fie insotita de C.I.V.,Brief,Carte Grise,etc. Edited by C63AMG, 01 June 2017 - 06:26. |
#7
Posted 01 June 2017 - 08:24
km1kze, on 31 mai 2017 - 14:14, said:
Multumesc de raspuns, imi poti spune te rog de unde ai aceasta informatie, daca este scrisa in vreo lege ca sa o listez. Urmeaza sa arat unor bugetari ca au gresit (si asta de la distanta prin procura), si am nevoie de ceva concret. Edit: Cu cat intreb mai multe persoane se pare ca am cu atat mai multe raspunsuri diferite. Pentru orice eventualitate, in caz ca nu ajung la nici o intelegere, pot radia radierea? In principiu cartea se opreste. asta e procedura oficiala la inmatriculari. in ultima perioada cei de la inmatriculari mai lasa cartea, pentru masinile care sunt radiate fara distrugere, adica cele care sunt tinute pe spatiu propriu, sau exportate. nu e ofilial, e un obicei, unii lasa cartea automat, altii doar la cerere. strict teoretic, ceea ce trebuia sa faca initiator, si sunt convins ca nu a facut, este inmatriculare temporara pentru export, si in cazul asta cartea ramanea automat la el. |
#8
Posted 01 June 2017 - 09:27
Si totusi,pe afara nu iti cere CI Ro,doar certificatul de inmatriculare...
Eu am avut masina inmatriculata simultan in 2 tari si cand am cerut radierea din Ro mi-au cerut actele romanesti care bineinteles ca nu le mai aveam si mi-au spus ca e normal sa fie inmatriculata in 2 tari.Cand i-am intrebat de ce dupa ce inmatriculez in Ro,ei nu imi dau inapoi actele straine,au ridicat din umeri. Din noiembrie am alta problema la noi.. Am cumparat personal o masina inmatriculata in Be,de la propreietar,actele in regula.In Ro imi spune ca respectiva masina a fost inmatriculata acum vreo 5 ani in Luxemburg si nu a fost radiata...In Belgia nu au fost probleme,la noi nu vor sa-mi dea numere definitive... Nu mai spun ca la noi vor traduceri pe care oricum nu le folosesc iar afara toti au invatat romaneste ... Chiar nu se poate face o procedura clara si simpla?! Edited by bolo, 01 June 2017 - 09:36. |
#9
Posted 01 June 2017 - 14:03
Nu am facut numere temporare deoarece am scos masina din tara cu numere din RO, nu aveam de gand sa o vand. Aici in Germania nu am putut sa o inmatriculez ca nu trecea T.U.V. -ul, asa ca am cumparat alta masina SH si am dat masina veche la schimb contra diferenta. Cei de acolo au zis ca nu pot face nimic cu ea daca are numere romanesti si au cerut sa o radiez. Pe certificatul de radiere scrie scopul radierii (export) si numele firmei careia am vandut-o. Aditional este si contract vanzare-cumparare cu certificatul de inmatriculare romanesc. Nu se pot face demersurile doar cu aceste acte?
Inca o intrebare, daca eu nu pot folosi masina ca e radiata si vanduta altcuiva, si acel cineva nu o poate folosi ca nu are cartea identitate, a cui ramane masina de fapt? De ce e necesar un CI expirat cand se justifica prin acte oficiale cine e propietarul? Se pare ca m-am ales cu o masina care nici nu o mai pot muta din loc ca e radiata, si cu bani pierduti fiindca am dat bani garantie crezand ca se rezolva usor ca nu e mare lucru o radiere.. Edited by km1kze, 01 June 2017 - 14:08. |
#10
Posted 02 June 2017 - 08:50
ZamrA, on 31 mai 2017 - 13:55, said:
Ce zice C63AMG este aiurea. La radiere iti opresc si talon si carte in original, si te pun sa scrii ca ti-ai facut copii legalizate dupa acte. Am radiat eu acum o saptaman o masina, e adevarat ca nu pentru export. Daca te uiti pe http://www.prefectur..._export_vehicul, puteai face radierea fara carte daca aduceai dovada ca a fost folosita pentru inmatriculare in alta tara. Edited by C63AMG, 02 June 2017 - 08:53. |
|
#11
Posted 02 June 2017 - 11:15
nu cred ca ai inteles situatia. colegul nostru a facut radiere simpla, nu radiere de export, cand primesti numere de export.
tu cand te duci la neamt, ala nu face radiere de tot, o trece pe numele tau si-i scoti acele numere rosii, un fel de echivalent de numere de export sau pleci cu actele lui, urmand sa o radieze ulterior. mai sunt tari care la radiere opresc cartea, de exemplu grecia, unele zone din spania... |
#12
Posted 07 June 2017 - 09:56
@c63amg am zis aiurea pentru ca pe mine asta m-au pus sa fac la radiere, si au oprit toate actele. Daca voi ati radiarlt si ati pastrat cartea inseamna ca eu comentez aiurea. Dar chiar si tu ai citat aceleasi acte. E adevarat ca buletinul nu-l opresc dar la restul au oprit tot, originale si copii. Dar asa cum am zis eu nu am exportat. Plus ca in Romania doar pentru ceva e ilogic nu inseamna ca nu se intampla.
|
#13
Posted 19 June 2017 - 08:57
Salutare,
Revin cu update in caz ca va ajuta cuiva sa se lamureasca mai bine pe viitor. Citez din raspunsul primit de la institutia oficiala: "- Procedura de radiere pentru export prevede urmatoarele: cartea de identitate a vehiculului se reține de autoritatea competentă și se înaintează către Registrul Auto Roman." Edited by km1kze, 19 June 2017 - 09:00. |
#14
Posted 04 July 2017 - 10:21
Un ultim update (se poate inchide thread-ul), in caz ca cineva se va intalni cu aceeasi problema.
Cazul s-a rezolvat, nemtii au putut face actele noi cu am primit de la institutia din Ro (carnet inmatriculare original, certificat radiere original, copii dupa restul actelor - fara CIV original, nici nu au trebuit traduse). |
#16
Posted 02 August 2021 - 19:44
km1kze, poti sa detailezi te rog, de la ce institutie ai primit si ce fel de acte?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users