Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pica netul...
Last Updated: Jul 05 2017 22:47, Started by
GamePlay
, May 26 2017 14:17
·
0
#1
Posted 26 May 2017 - 14:17
Deci am un router CONNECT BOX , de 2-3 ori pe zi pica netul dar numai la net pentru ca tv merge.. M-am dus la ei mi-au dat altul tot la fel face ma poate ajuta cineva ? Daca e sa cumpar un router compatibil . Multumesc anticipat .
|
#3
Posted 26 May 2017 - 14:42
De obicei se schimba routerul ca cel mai des el face probleme
|
#4
Posted 26 May 2017 - 14:48
Gresit. De obicei se verifica logurile si asa se afla sigur de unde e problema.
|
#5
Posted 26 May 2017 - 14:54
Uite aici log-urile :
26-05-2017 14:41:27 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:41:21 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:41:17 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:40:56 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:40:46 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:55 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:18 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:03 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:02 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:37:30 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:37:25 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; diZy, on 26 mai 2017 - 14:48, said:
Gresit. De obicei se verifica logurile si asa se afla sigur de unde e problema. |
#6
Posted 26 May 2017 - 14:58
Pare ca se desincronizeaza, problema e la UPC sau la conectica, semnal.
|
#8
Posted 26 May 2017 - 15:13
GamePlay, on 26 mai 2017 - 14:17, said:
Deci am un router CONNECT BOX , de 2-3 ori pe zi pica netul dar numai la net pentru ca tv merge.. M-am dus la ei mi-au dat altul tot la fel face ma poate ajuta cineva ? Daca e sa cumpar un router compatibil . Multumesc anticipat . |
#9
Posted 26 May 2017 - 15:21
la un vecin la mine ii facea la fel (pica netu intr-o veselie); cand au venit cei de la UPC au gasit in distribuitor (spliter) apa de la ploaie
ps. a mai schimbat si modemu dageaba |
#10
Posted 26 May 2017 - 15:32
#11
Posted 26 May 2017 - 15:58
Am connect box de aproape un an si n-a facut niciodata desicronizare, nu m-a lasat niciodata fara net, merge ca nou (si e nou...). Cheama echipa tehnica sa rezolve.
|
#12
Posted 26 May 2017 - 16:18
GamePlay, on 26 mai 2017 - 14:54, said:
Uite aici log-urile : 26-05-2017 14:41:27 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:41:21 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:41:17 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:40:56 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:40:46 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:55 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:18 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:03 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:39:02 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:37:30 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 26-05-2017 14:37:25 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:88:b4:96;CMTS-MAC=00:17:10:88:60:0d;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; uite. mai sus Spune-mi te rog, cum ai ajuns la log-ul ăla din pagina de administrare, pentru că eu, (la routerul unei cunoştinţe care m-a rugat să o ajut) nu l-am găsit. Am găsit la: SETĂRI AVANSATE - UNELTE - STATUS REŢEA - LOG REŢEA, dar arată altfel decât ce ai prezentat tu ca log. Sau oricine ştie, să mă lumineze şi pe mine vă rog! Dacă era al meu, m-aş fi documentat, aş fi cautat manualul, să citesc. Dar nu am timp şi nu prea mă strsez pentru alţii, doar am vrut să ajut fără prea mari bătăi de cap. Mulţumesc! Edited by Many, 26 May 2017 - 16:38. |
#13
Posted 26 May 2017 - 17:13
Nu inteleg de ce nu suni la Relatii Clienti !?
Cum crezi ca te poate ajuta cineva de pe forum care nu are acces sa vada ce se intampla cu reteaua sau echipamentul tau??? |
#14
Posted 29 May 2017 - 08:52
Cred ca e o problema generala, si in Ploiesti se intampla la fel, mai multi cunoscuti se tot plang, iar la mine doar ce mi am schimbat routerul wi fi cu cel alb (nu stiu exact cum se numeste, cel care ofera viteza cea mai mare). Pica de cateva ori pe zi netul, am conexiune cu routerul, dar mai departe nu se duce, decie problema de upc si nu de echipament.
|
#16
Posted 07 June 2017 - 11:52
Daca aveti probleme de desincronizare de obicei nu se rezolva.
Asa aveam si eu acum 15 ani cand aveam un abonament de internet la ei, au schimbat 3 modemuri, cabluri, reparatii la "cutie" pe scara si tot ce au mai putut face. In continuare, pica random, puteai sa stai si 2 zile fara sa mearga modemul. Am avut abonamentul la ei vreo 4 ani, au fost facute upgrade-uri la retea evident in tot acel timp, problema a ramas clasica, bine ca doar 1 an l-am folosit, in rest doar de backup |
#17
Posted 21 June 2017 - 22:01
Si eu sunt pe UPC si de 3 saptamani pica internetul odata la 3-4 minute si se restarteaza router-ul, este o desincronizare pe strada si vad ca numai nu se rezolva. Nici nu le-am mai platit abonamentul, acum stau cu internetul de la Orange, de pe telefonul mobil. Bataie de joc.
Si nu numai ca se restarteaza routerul odata la 3-4 minute, dar e si un rahat de router ce se reconecteaza foarte greu, dureaza cate 2-3 minute sa-si faca procedura, se aprind beculetele, se sting din nou, pe urma clipesc pe rand toate de la dreapta spre stanga, apoi invers, apoi se sting iar, apoi se aprind toate, de-mi vine sa iau si sa-i fut un picior de sa sara prin perete. Edited by Real_NEO, 21 June 2017 - 22:07. |
#18
Posted 21 June 2017 - 22:08
Nu ai alternativa de la RDS sau Telekom (pe fibra optica) ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users