Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW Seria 320d 2006 sau 2008
Last Updated: May 28 2017 11:06, Started by
sorin86
, May 24 2017 09:08
·
0
#1
Posted 24 May 2017 - 09:08
Salutare,
De curand m-am hotarat sa trec de la Peugeot 307 la un BMW 320d dar am observat urmatoarele probleme : 1. BMW 320d 2006 (cod motor m47) - am inteles ca are probleme cu turbina si deja e putin veche . 2. BMW 320d 2008 (cod motor N47) - are probleme cu distributia care se rupe la un anumit numar de kilometrii din cauza DPF ului, am inteles ca alta cauza este turbina. Atunci cand turbina si galeriile sunt incinse si opresti motorul fara sa il lasi sa se raceasca se rup anumite patine de la distributie care eventual duce la "ruperea motorului in doua" . Alta parte nasoala este ca distributia este pusa in spatele motorului si ca sa o schimbi trebuie sa dai jos motorul. Va rog mult daca ma puteti ajuta cu sfaturi utile si sa pot sa aleg o masina ok sa nu stau sa imi blestem zilele cu "bmw". Multumesc mult |
#2
Posted 24 May 2017 - 09:37
Ce treaba are DPF-ul cu distributia ?
E logic, ca alegi varianta cu motorul cel mai bun, adica modelul din 2006. 2 ani nu e diferenta sesizabila, insa te scapa de niste probleme. Dar ai grija cand cumperi o masina, poate prinzi un E90 cu motorul m47 care teoretic e bun, si o sa bagi o multime de bani in el. PS: Turbo nu se duce toata ziua, deja dupa 2-300.000km e normal sa il schimbi, insa nu il schimbi toata ziua. |
#3
Posted 24 May 2017 - 09:47
Pentru motoarele cu N47 dupa 2007 , patina de la distributie e foarte aproape pozitionata de filtrul de particule , acesta se incinge si din cauza asta in timp se sparge patina si pica distributia. ))
|
#4
Posted 24 May 2017 - 09:57
Cati km faci pe an?...nu vrei mai bine un n43 aspirat decat un diesel mancator de bani? ce economisesti de pe motorina bagi in piese, inca si mai mult. Astea au turbina garret si Mitsubishi, nu-s prea curate ele. Evident ca, dupa 200.000 te poti astepta oricand sa pice turbina, injectoare, distributie, dpf infundat(pana la urma sunt consumabile). M47 e un motor putin mai reusit dar are si ala hibele lui. Dupa 2 masini vandute si 4 E90 320d testate, am cumparat pe benzina. Nu merita...doar cazane.
Pe n43 de 170cp, ai consum de Logan de 1.6, intretinere mult mai ieftina, feeling mult mai placut. |
#6
Posted 24 May 2017 - 10:12
2007-2008 pe prefacelift sedan. Facelift 2.0i au toate n43 de 170cp 143cp.
122 143 si 170cp. In principiu acelasi motor, dar cai bagati din soft si din mici ajustari. + ca are distributia fata. Celalalt benzinar e un n46 cu consum de 3% mai mare si 150cp. n43 gasesti in general pe coupe sau cabrio, dar cu ceva sanse gasesti si pe sedan. Dupa 3 excursii in germania am reusit sa gasesc unul decent, in romania neema La diesel ca sa schimbi distrbutia ori dai jos motorul ori cutia de viteze. Nu e o distributie rea, nu pica ea de slaba ce e. E doar prost amplasata. Lantu de fabrica te tine in medie 120.000km Dupa ce il schimbi cam 80-100.000. Edited by Claudiu998, 24 May 2017 - 10:13. |
#7
Posted 24 May 2017 - 10:12
Ca sa iti complic si mai mult alegerea studiaza si CIC vs CCC. La navigatia de la modelul nfl se arde placa de baza, si ori dai vreo 400-500 euro pe alta care are acelasi risc, ori faci upgrade cu vreo 8-900 la modelul mai nou care e mai ok.
|
#8
Posted 24 May 2017 - 10:26
Sunt mai scumpe pe benzina 2007-2008. Si cred ca consumul este de 7 8 in afara.
|
#9
Posted 24 May 2017 - 10:36
Doua motoare de aceeasi capacitate...2000 benzina 2000 motorina. Cand cumperi o masina de ce mai platesti inca cateva mii in plus pentru diesel?
Nu m-as mai risca pe un diesel vechi de 11-12 ani, adus din germania cu 500.000 reali. Nu-ti dai seama ca are atatia km pentru ca sunt ingrijite exterior/interior, dar ii are. Si cand sunt aduse mai toate au 178.000. La 6-7000 dai doar de cazane, iar un n43 din 2007 in toate mintile lui fara 7500 nu-l iei. Eu am consum in Mures de 9%, 7 afara si 8 mixt. Si nu conduc babeste. E un motor reusit, dar romanu nu prea stie de el, romanu stie diesel si intretinere proasta. |
#10
Posted 24 May 2017 - 10:50
Ai dreptate @Claudiu998. ( pompa de inalta presiune, DPF ul si turbina la diesel + volanta dubla) piese foarte scumpe din punctul meu de vedere.
Am gasit un 320 din 2006 benzinar 320D - asta nu are distributia in spatele motorului? M47 este si pentru diesel si pentru benzina? Unde ma uit dupa code-ul de motor? Poti sa imi dai o lista cu masinile N43 2006 - 2008 benzina? Multumesc Edited by sorin86, 24 May 2017 - 10:55. |
|
#11
Posted 24 May 2017 - 10:56
Si eu sunt in perfect acord cu @claudiu.
Pentru ce sa cumperi diesel ? Faci atat de multi km/an incat diferenta de consum sa acopere toate celelalte cheltuieli suplimentare implicate de diesel ? |
#12
Posted 24 May 2017 - 10:59
Claudiu998, on 24 mai 2017 - 10:36, said:
Doua motoare de aceeasi capacitate...2000 benzina 2000 motorina. Cand cumperi o masina de ce mai platesti inca cateva mii in plus pentru diesel? Nu m-as mai risca pe un diesel vechi de 11-12 ani, adus din germania cu 500.000 reali. Nu-ti dai seama ca are atatia km pentru ca sunt ingrijite exterior/interior, dar ii are. Si cand sunt aduse mai toate au 178.000. La 6-7000 dai doar de cazane, iar un n43 din 2007 in toate mintile lui fara 7500 nu-l iei. Eu am consum in Mures de 9%, 7 afara si 8 mixt. Si nu conduc babeste. E un motor reusit, dar romanu nu prea stie de el, romanu stie diesel si intretinere proasta. Tine sus si tare ca diesel-urile-s bune ca deh, consuma putin. Si cand am incercat sa-i explic ca oricum bagi bani in alte piese pentru intretinere, am realizat ca el nu intretine masinile... le foloseste pana crapa si asta e.... ce intretinere? Se lauda ca in fosta masina, un Golf 4 diesel, logic, nu a bagat niciun ban... Daca n-a bagat nu inseamna ca nu a si cerut. Cand i-am zis ca ce face daca i se duc injectoarele care e problema comuna si tre` sa dea cateva sute de euro pe altele? Raspunsul lui: Iau din dezmembrari. Deci, cine-si ia masini diesel si le iau strict pentru faptul ca au consum mai mic desi fac putini kilometrii, de obicei uita de intretinere si de faptul ca trebuie schimbate una-alta. |
#13
Posted 24 May 2017 - 11:04
PAi si voiai ca ala sa ia injectoare noi pentru o masina de 2000 euro? Citi km face pe an? Daca se pricepe la mecanica si nu-l costa nimic servisarea masinii, care-i problema?
|
#14
Posted 24 May 2017 - 11:04
m47 este doar diesel si are distrbutia in fata.
din 2006 gasesti benzinar doar n46, un motor cu consum ridicat si performante mai modeste. n43 2007-2008 si 2008-2013 pe LCI |
#15
Posted 24 May 2017 - 11:08
_R_A_D_U, on 24 mai 2017 - 11:04, said:
PAi si voiai ca ala sa ia injectoare noi pentru o masina de 2000 euro? Citi km face pe an? Daca se pricepe la mecanica si nu-l costa nimic servisarea masinii, care-i problema? Acum are un Audi A4, diesel logic , din 2006 adus din afara. Pun pariu ca va ajunge si asta rabla. Edited by AndyM, 24 May 2017 - 11:08. |
|
#16
Posted 24 May 2017 - 11:15
Cand m-am dus prin parcuri auto Cluj-Brasov-Mures-Bucuresti pentru E90...10 diesel 1 benzinar. Cam asta e media ce am vazut-o la motoare de 2000cmc. Mai toate aduse din nemtia cu 150-250k reali .
Pur si simplu romanu se *** pe el pentru 10 lei in plus/100km. Cand cade ceva fuge la dezmembrari. Merita un e90 diesel acum 5-6-8 ani. Sa-l fi adus tu din germania si avea 150.000 reali. Pe pariu fac, in 2020 gasesti diesel din 2007 de la BMW cu 170.000. Edited by Claudiu998, 24 May 2017 - 11:40. |
#17
Posted 24 May 2017 - 11:16
Orice masina e buna pina.. se strica!
Initiator, daca vrei musai beemveu, m47 se zice ca ar fi mai bun. A avut si varu-meu una bucata, ce-i drept l-a tinut doar 2 ani si l-a vindut. N-a avut nicio problema cu masina. |
#18
Posted 24 May 2017 - 11:42
In primul rand daca te sperie un schimb de distributie (adica 3000ron), clar, Bmw-ul nu este pt tine. Cu cat masina este mai veche si mai rulata cu atat cresc si sansele sa bagi mai multi bani ea.
Daca vrei sa verifici km la BMW, te duci frumos cu cheia la reprezentanta si afli tot, km nu pot fi modificati si din cheie. Intre 318i de 122cp si 320i 170cp, diferenta nu este doar de soft, poti sa faci si mama softului, 318i 122cp va trage tot mediocru. Daca ai sa compari 320d cu 320i, nu ai sa ma vrei benzinar aspirat niciodata, iar consumul la E90 benzina este mult peste acel 8% mixt declarat mai sus, mai ales daca locuiesti intr-un oras mai mare. Vrei bmw bun mergi frumusel in Germania, asta daca te pricepi cat de cat la masini, insa la un buget de 7-8000e eu as cauta o compacta 2013-2014, nu m-as incurca cu masini de 9-11 ani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users