Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema TV Philips - posibil modul T-con
Last Updated: Oct 29 2018 16:18, Started by
razor_titann
, May 20 2017 16:59
·
0
#19
Posted 26 May 2017 - 09:44
Din service a venit cu rezoluția ca trebuie înlocuit panelul ~1700ron.
|
#20
Posted 26 May 2017 - 10:22
Bun service-ul... aşa oricine poate repara televizoare. Nu apare imagine? e dus ecranul şi trebuie schimbat, scoate băi repede banul! trist ce a ajuns depanarea în ziua de azi.
|
#21
Posted 26 May 2017 - 10:32
Da, am ramas putin dezamagit, ma gandesc sa incerc si in alta parte. Am zis sa merg la service-ul oficial ca se pricep mai bine dar ori e televizorul prea vechi (2013) ori nu au chef de mine.
|
#22
Posted 26 May 2017 - 10:33
Caută pe cineva care depanează panelul, nu e mare scofală să-l demonteze şi să verifice ledurile din backlight.
|
#23
Posted 26 May 2017 - 11:35
Am gasit un service bun pe Gheorghe Titeica, unde ma costa 350 ron. Revin cu impresii.
|
#24
Posted 27 May 2017 - 18:47
S-a rezolvat problema cu suma menționată. S-au miscat foarte rapid și am primit și un an garanție. Service-ul este pe strada Gheorghe Țițeica dacă mai are și altcineva nevoie.
|
#25
Posted 29 October 2018 - 16:18
ascu, on 20 mai 2017 - 21:13, said:
Iti relatez pb cu Philipsul meu (este un smart seria 6000) , pe care am avut-o: imediat dupa ce a iesit din garantie (la doua luni), se oprea si pornea singur la interval de cateva secunde. M-am dus la service autorizat..., investigatii; verdictul placa de baza dusa..., care costa 750ron si garantia acordata 3 luni (da, ...90 de zile!!!) L-am luat asa cum l-am dus cu gand ca plec sa-mi iau altul nou. Dau o ultima cautare pt service in zona si mai gasesc inca unul; ajung acolo , explic problema...Tipul imi zice ca-l readuce la softul de fabrica si spera sa-si srevina... Si asta a fost, am achitat 80 ron si de atunci a trecut un an si nu mai am probleme cu el (mi-a recomnadat sa nu-l mai las sa-si faca update de soft) ascu, on 20 mai 2017 - 21:13, said:
Iti relatez pb cu Philipsul meu (este un smart seria 6000) , pe care am avut-o: imediat dupa ce a iesit din garantie (la doua luni), se oprea si pornea singur la interval de cateva secunde. M-am dus la service autorizat..., investigatii; verdictul placa de baza dusa..., care costa 750ron si garantia acordata 3 luni (da, ...90 de zile!!!) L-am luat asa cum l-am dus cu gand ca plec sa-mi iau altul nou. Dau o ultima cautare pt service in zona si mai gasesc inca unul; ajung acolo , explic problema...Tipul imi zice ca-l readuce la softul de fabrica si spera sa-si srevina... Si asta a fost, am achitat 80 ron si de atunci a trecut un an si nu mai am probleme cu el (mi-a recomnadat sa nu-l mai las sa-si faca update de soft) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users