Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Golf 4 1.9TDI probleme pornire si ESP dupa spalare

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Dan-Oltean

Dan-Oltean

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 17.04.2017

Buna ziua.
Am tot asteptat zicand ca o fi din cauza frigului, dar cand vad ca s-a incalzit si problema nu dispare...ma nenoroceste.
Ca sa trec la subiect, am un Golf 4 1.9 TDI 101cp din 2003.
Problema e asa: Dupa fiecare spalare (indiferent ca e la spalatorie sau acasa cu furtunul), pornirea motorului e foarte greoaie. Mai exact trebuie sa dau la automat cateva secunde buna pana sa porneasca motorul. Chestia asta se intampla repetat de catvea ori dupa fiecare spalare.
Pe langa asta, concomitent cu pornirea greoaie, Esp-ul ramane dezactivat(martorul aprins in bord) si nu reactioneaza in nici un fel la apasarea butonului. Dupa oprirea si repornirea motorului, uneori martorul se stinge, alteori inca ramane aprins. Aceste doua probleme le intampin la fiecare pornire a motorului in primi 40-50 de km dupa fiecare spalare(aproximativ)
Ideea mea este ca ajunge apa undeva...dar unde..
Ce parere aveti?
Ce ar trebui sa am in vedere sa verific?
A mai intampinat cineva aceasta problema?
Multumesc anticipat!

#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Testerul ce erori da?

#3
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Mecanic?
Diagnoza?
Daca nu spui nimic din ce ai facut pana acum in atatea luni... greu

#4
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pai a spus in primul post ce a facut atatea luni:

 Dan-Oltean, on 19 mai 2017 - 20:39, said:

Am tot asteptat zicand ca o fi din cauza frigului
Tu nu stiai ca Golf-urile au un sistem de self-repair pe vreme buna? Tot ce trebuie sa faci e sa astepti trecerea iernii cu o cana de ceai cu rom in mana, pt ca la primavara se repara masina de la sine, odata cu aparitia ghioceilor.
Acum serios: daca ai problema numai dupa ce ai spalat masina, iar dupa ce umbli cu ea problema dispare, inseamna ca-ti intra apa undeva unde nu ar trebui. Motorul incalzindu-se, temperatura in compartimentul motor urca si foarte probabil apa/umezeala se evapora, ceea ce face ca problema ta sa dispara si sa poti porni normal.
Ai problema asta si cand ploua sau doar cand o speli?
Ce poti face:
- data viitoare cand speli masina nu mai baga jetul puternic in grila fata si sub masina. Ai scut la motor? Daca nu ai si bagi jetul de apa pe dedesubt, te-ai scos. In zona grilei ai palnia de la admisie (stiu, nu e limbaj de specialitate, dar e mai usor de priceput) si daca bagi apa in admisie iar te-ai scos.
- verifica dupa spalare pe unde s-a infiltrat apa si urmareste ce componente s-au umezit. Poate iti ajunge cumva apa pe la starter, bujii, etc, componente implicate direct in pornire
- fa o diagnoza si vezi ce-ti spune despre senzorul de rotatii/turatii. E posibil ca ala sa-ti faca toate problemele, a patit-o un prieten si avea exact aceleasi simptome: pornire greoaie in anumite momente si martor ESP aprins.

#5
Dan-Oltean

Dan-Oltean

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 17.04.2017
Am observat problema si dupa ultima ploaie, ce-i drept pornirea a fost ceva mai ok decat dupa spalare, dar totusi nu normala.

#6
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Bun, vezi unde si pe unde ti se infiltreaza apa. Asigura-te ca traseele de evacuare a apei sunt curate, sa n-ai frunze sau alte mizerii in ele.

#7
Dan-Oltean

Dan-Oltean

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 17.04.2017
Am curatat cu aproximativ 3 saptamani in urma jgheaburile. Intr-adevar erau pline de frunze si praf/nisip. De atunci am spalat-o o data si tot de atunci s-a intamplat si chestia cu ploaia, avand aceeasi problema cu pornirea la ambele evenimente, dar si cu esp-ul in cazul spalarii. Sub motor am scut de plastic si nu obisnuiesc oricum sa bag jetul sub masina

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate