Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tva 5% Cladiri cu prima casa.La a...

Oportunitate Global Cryptobot - p...

atmega328 fara arduino

DEVUAN si derivate
 Aplicatie pt WindowsPhone8 de ges...

Voltaj memorie laptop L430

Lansare de produs, nevoie de un A...

Care din cele 2 masini o recomand...
 Deblocare prin gesturi

Preturi laptopuri

W123 cobra

Telefon android MODEM + router + ...
 Cusca pentru tomate

O experienta stranie

Ziua Romanilor de Pretutindeni - ...

Pareri despre electrocasnice
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

[DE CE] este nevoie de rezolutie QHD pentru VR

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
sSorsy

sSorsy

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 24.03.2017
  • ID membru: 983,504
Din cate am inteles eu, utilizatorul nu face diferenta dintre FHD si QHD in utilizarea de zi cu zi.

P.S. M-am lamurit.

Edited by sSorsy, 19 May 2017 - 15:09.


#2
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 01.08.2005
  • ID membru: 42,783
  • Locație: Cluj Napoca
In utilizarea de zi cu zi, nu in utilizarea VR. Si nu e suficient QHD, ai nevoie de 4K minim pentru VR.
La QHD vezi pixelii extrem de mari. In principiu e ok pentru anumite jocuri, dar daca trebuie sa te concentrezi in profunzime, e o diferenta mare.

Later edit:
Pentru jocuri VR la nivel calitativ ai nevoie de minim rezolutie 4K la un framerate de 60FPS. Ideal ar fi intre 90 si 120FPS.
Diferenta dintre 60 si 120 nu e foarte vizibila la nivel vizual, dar creierul sesizeaza totusi aceasta miscare "lenta" si poate induce starea de ameteala, mai ales in scene ce se deruleaza foarte rapid cum ar fi un joc de curse in momentul in care te uiti in lateral.

Edited by AndyM, 19 May 2017 - 14:54.


#3
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,612
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează
pentru ca in fhd nu poti cuprinde suficiente detalii ca sa poti simula cat mai bine realitatea

#4
sSorsy

sSorsy

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 24.03.2017
  • ID membru: 983,504
.

Edited by sSorsy, 19 May 2017 - 15:09.


#5
f300

f300

    pauza

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,259
  • Înscris: 27.09.2008
  • ID membru: 374,346
Aha, la telefon! Pai display-ul e marit literalmente cu lupa si impartit in doua (evident ... jumatati). Normal ca ai nevoie de cit mai multi pixeli.

#6
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 09.03.2017
  • ID membru: 982,086
Desi nu am folosit niciodata, am inteles ca se folosesc niste lentile care maresc si indeparteaza imaginea, astfel putandu-se vedea pixeli care nu se vad cu ochiul liber... daca mai e si imagine 3d, sunt practic 2 imagini diferite combinate fiecare la rezolutie mult mai mica...

#7
unbrutus

unbrutus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,919
  • Înscris: 23.02.2017
  • ID membru: 980,615

View Postf300, on 19 mai 2017 - 15:07, said:

Normal ca ai nevoie de cit mai multi pixeli.
Fara limita? Fara numar?

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users