Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#703
Posted 10 January 2018 - 16:33
Eu am mai spus ca , de regula , fiecare isi lauda “scula “ lui ca fiind mai lunga si mai buna ca a celuilalt.
Totusi, de dragul cititorului dornic de informatii valabile, trebuie sa facem un efort, sa fim nepartinitori si corecti. Nici mie nu-mi plac fazee alea ca merge unu in Bucale cu 3-4% ...indiferent ca e cu diesel sau hybrid...stiu ca se pot face mici bucatele de drum cu cifrele astea, eu am facut cate 2-4km cu yaris la consum de 1-2%...dar atat. Tocmai din acest motiv, postez poze facute pe cat posibil pe bucati reprezentative si relevante de drum. Am drumul meu zilnic pana si de la birou ( aprox 14km) si bucati mai mari de 40-60-200-400 km unde , hai sa fim seriosi, nu ai cum sa masluiesti consumul....cat de incet ai merge. NU am obtinut minuni nici la Yaris si nici la Audi sau Mazda sau Mercedes. As putea spune ca am fost cel mai aproape de consumul declarat de producator la Yaris - dar numai vara- apoi Audi Q7 , Mazda CX 5 si apoi GLK si ML. E o constatare nu o categorisire sau acuzatie. Azi am facut testul de soft drive cu Q7 pana la birou si de la birou acasa- total de aprox 30km. Maine merg cu Yarisul , exact acelasi traseu, orar, viteza si stil de condus. Avand ambele masini, chiar nu ma intereseaza care castiga “meciul” asta...tot eu ma bucur. Revin maine cu rezultatul. |
#704
Posted 10 January 2018 - 16:34
asta am văzut mereu la fanii Toyota, că se trezesc că vorbesc și știu ei mai bine....cu date statistice și tehnice mai greu. au auzit și ei de motorul atkinson și nu o mai lasă
se pare că tehnologia hibrid poate reprezenta salvarea motorului wankel, dacă știați... Edited by bobalex18, 10 January 2018 - 16:45. |
#705
Posted 10 January 2018 - 16:55
MembruAnonim, on 10 ianuarie 2018 - 12:18, said: nu inteleg cu cine si ce vorbesti aici... da ma rog. tu stii! ideea e ca de cand am o masina mai "de fitze" (ca n-am avut pana acum), cum zic unii, am tot observat ca lumea tot incearca sa ma tachineze. conduceam golf/focus/megane chiar nu deranjam pe nimeni. am trecut la ceva cu "blink blink" (si BMW nene, adica, moartea caprioarei) deodata imi iau o caruta de injuraturi, daca plec mai tare de la stop imediat incearca unul sa imi arata ca troaca lui pleaca mai repede, daca plec mai incet imediat unul din spate ma claxoneaza. daca ma strecor si eu putin printre masina il vad pe ala din lateral cum se uita la mine... de parca i-am futut-o pe nevasta-sa! imaginea aia de i se citeste pe privire... "ce ma, ti-ai luat masina"? asa ca am inceput ca in trecut sa-i ignor. iar ceea ce nu stiu unii este ca masina mea, e ca de firma. deci nu intentionez sa o tin... deci astia care imi taie fata crezand ca vaiii, eu am masina si nu risc sa mi-o zgarii nu-si dau seama la ce se expun. mi se rupe de masina, intru in ei fara remuscari. asa faceam si cu golf, asa o sa fac si cu asta. eu o schimb, si asa e pe rent, mie banii de la munca imi vin mereu, chiar daca vin cu metroul! dar tu cand ai dat o poala de bani si tii la masina ta care poate reprezinta investitia vietii aveti grija. dati peste unul d-asta ca mine pt care masina e un mijloc si ti-o face zob! asa si boul ala aseara... mergea ca un labagiu cu 40 ora pe drum judetean, in afara localitatii, drumul spre cernica, liber in fata dau semnal si calc sa il depasesc. ce sa vezi vede idiotul si apasa acceleratia. ce vroia sa imi demonstreze, cretinul? ca are masina? gunoioul ala de cand a accelerat a bagat fum de a consumat 1 l de ulei? ref yaris, da, incerc sa evit sa conduc o masina mica zi de zi. nu o zic eu, o zic studiile... ca intotdeuna aia mai mare iese mai putin sifonata! stiu cu audiul b6 cand am intrat in unul care nu mi-a dat prioritate, a decis el ca tre sa faca stanga de pe banda 1. sau de altul,... a venit unul cu un microbuz cu viteze si s-a oprit fara sa pune frana direct in spatele primului... a doua masina, un Renault Clio a iesit cu dauna totala. cu scuane rupte, au iesit aia zapaciti din masina!... am poze elocvente. Păi cam in parte asta am zis și eu, dacă ai mașină mai luxoasă, vor fi destui frustrați care sa te șicaneze. Și ce trebuie sa-i bagi în seamă ? Ți-am dat exact și exemplul invers de frustrări in care unii cu 3.0 tedei se enervau la culme când îi depășea o gaza de fiesta (mulți nu știu ce însemna RS de pe siglă). Vrei să fii dintre ăștia atunci ? Că văd că pe tine te-a deranjat că avea o mașină veche. Dacă făcea exact la fel cu un AUDI, atunci nu te mai deranja ? Referitor la mașinile mici, citește mai cu atenție ce ți-am zis. Nu-mi iau mașină după cât de sifonat aș ieși din ea dupa vreun accident fiindcă altfel ar trebui sa conduc numai TIR-uri ! Ele sunt fun de de condus în multe situații Edited by Ford4, 10 January 2018 - 17:02. |
#706
Posted 10 January 2018 - 16:56
bobalex18, on 10 ianuarie 2018 - 16:34, said:
asta am văzut mereu la fanii Toyota, că se trezesc că vorbesc și știu ei mai bine....cu date statistice și tehnice mai greu. au auzit și ei de motorul atkinson și nu o mai lasă se pare că tehnologia hibrid poate reprezenta salvarea motorului wankel, dacă știați... |
#707
Posted 10 January 2018 - 17:04
partea de electrică mecanică este foarte bine făcută pentru că utilizează soluții simple și învechite. pe lexus unde joacă în liga celor mari au și ei probleme. nu mai multe sau mai puține decât concurența, ci au și eu problemele lor.
eu cred că dacă vor avea rezultate cu tehnologia pe hidrogen atunci vor avea câștig. beneficiile pe care le poate aduce tehnologia hibrid sunt prea mici. |
#708
Posted 10 January 2018 - 17:09
bobalex18, on 10 ianuarie 2018 - 16:32, said:
@legi ĂŽn 2017 sunt cutii automate și nu conduci tu turat ca așa ĂŽți spune vecinul cu care speli mașina ĂŽn fața blocului ci știe cutia să schimbe vitezele. hai să lăsăm tehnologia din 2001 toamna și să ne bucurăm de anul de grație 2017-2018. și da, mașina mea condus normal are consumuri similare cu auris/yaris dar dacă am nevoie am rezervă de putere. ai urcat și ĂŽn altceva decât ĂŽn toyota? Nu toate dieselurile au cutii automate.Asta una. A doua, la automata e acelasi lucru sa pleci in tromba de la semafor cu pedala la podea cu o plecare lina fara sa fortezi? Intreb si eu, cel care nu a iesit mai departe de curtea blocului si nici nu a urcat in alta masina in afara de Toyota. Edited by Legi, 10 January 2018 - 17:29. |
#709
Posted 10 January 2018 - 19:30
m6d, on 10 ianuarie 2018 - 16:33, said:
Eu am mai spus ca , de regula , fiecare isi lauda âscula â lui ca fiind mai lunga si mai buna ca a celuilalt. Totusi, de dragul cititorului dornic de informatii valabile, trebuie sa facem un efort, sa fim nepartinitori si corecti. Nici mie nu-mi plac fazee alea ca merge unu in Bucale cu 3-4% ...indiferent ca e cu diesel sau hybrid...stiu ca se pot face mici bucatele de drum cu cifrele astea, eu am facut cate 2-4km cu yaris la consum de 1-2%...dar atat. Tocmai din acest motiv, postez poze facute pe cat posibil pe bucati reprezentative si relevante de drum. Am drumul meu zilnic pana si de la birou ( aprox 14km) si bucati mai mari de 40-60-200-400 km unde , hai sa fim seriosi, nu ai cum sa masluiesti consumul....cat de incet ai merge. NU am obtinut minuni nici la Yaris si nici la Audi sau Mazda sau Mercedes. As putea spune ca am fost cel mai aproape de consumul declarat de producator la Yaris - dar numai vara- apoi Audi Q7 , Mazda CX 5 si apoi GLK si ML. E o constatare nu o categorisire sau acuzatie. Azi am facut testul de soft drive cu Q7 pana la birou si de la birou acasa- total de aprox 30km. Maine merg cu Yarisul , exact acelasi traseu, orar, viteza si stil de condus. Avand ambele masini, chiar nu ma intereseaza care castiga âmeciulâ asta...tot eu ma bucur. Revin maine cu rezultatul. Aștept cu interes rezultatul. Eu astăzi la întoarcere de la serviciu trafic de ora17 în București pe distanță de aproximativ 8km 10 semafoare.. viteza medie 16km/h,făcuți în aproape 30 minute....11,5l%.mers liniștit Dimineața este un trafic mai lejer la ora la care plec și scot 10.5l%si o v. medie 19-20km/h condus alert. Mitsubishi Colt 1.5 turbo 150CP. |
#710
Posted 10 January 2018 - 20:21
AluNicu1980, on 10 ianuarie 2018 - 19:30, said: Aștept cu interes rezultatul. Eu astăzi la întoarcere de la serviciu trafic de ora17 în București pe distanță de aproximativ 8km 10 semafoare.. viteza medie 16km/h,făcuți în aproape 30 minute....11,5l%.mers liniștit Dimineața este un trafic mai lejer la ora la care plec și scot 10.5l%si o v. medie 19-20km/h condus alert. Mitsubishi Colt 1.5 turbo 150CP. Eu am facut acum o traversare de oras pe aglomeratie maxima cu cx5 ul sotiei de 2000 benzina si ditamai caroseria si am scos sub 10%....cu tot cu pedala grea( ca eram grabiti)!!! Mi se pare cam mult, poate ai facut liniute la fiecare semafor...??? |
#711
Posted 10 January 2018 - 20:57
Nu asta este media indicata de CB. Fără liniuțe între semafoare. Motorul este de generație veche turbina (pe generația asta de colt din 2005. Mașina mea este din 2009.fara start stop) întra după 2500 de ture. Distanta este mică.
Dar asta este consumul urban de obicei. În afara asta vara pe autostrada între Alba-Iulia și Sibiu 130 km/h constant A/C pornit 2persoane cu un bagajele de concediu (2trolere obisnuite) 7,5%. Yaris hbd are Cruise control standard? |
#712
Posted 10 January 2018 - 21:27
AluNicu1980, on 10 ianuarie 2018 - 20:57, said:
Nu asta este media indicata de CB. Fără liniuțe între semafoare. Motorul este de generație veche turbina (pe generația asta de colt din 2005. Mașina mea este din 2009.fara start stop) întra după 2500 de ture. Distanta este mică. Dar asta este consumul urban de obicei. În afara asta vara pe autostrada între Alba-Iulia și Sibiu 130 km/h constant A/C pornit 2persoane cu un bagajele de concediu (2trolere obisnuite) 7,5%. Yaris hbd are Cruise control standard? Din pacate Yaris are cruise doar pe varianta a 3-a , Sol. Fiind o masina de oras , nu cred ca merita daca nu e si ACC...sa ajute la traficul in coloana la viteza mica. Afara din oras, nu face nimic deosebit pentru ca nu ai doua benzi sa poti merge “hybrid style” si te tot sicaneaza restul grabitilor. Asa, cu smuceli si graba, Yarisul tinde sa fie mai putin eficient ca un Sandero diesel sau benzina 0,9 si considerabil mai scump. |
|
#713
Posted 10 January 2018 - 21:37
Este destul de patratoasa caroseria.. . nu este cea mai aerodinamica.
Uite difera culoarea în rest este identica cu ca din test: https://m.youtube.co...h?v=mC4ONz0exIk |
#714
Posted 10 January 2018 - 22:11
#715
Posted 10 January 2018 - 23:01
Legat de consum: 2.0 TDI-ul face consum muuult mai mare in realitate decat se spune pe aici. Eu la mers bara la bara cu 2.0 TDI 4Motion 240 CP pe parcursul a 3 zile nu am avut consum mai mic de 12.8% di am mers finut. M-am uitat si la long term si era 11.6%. Nu inteleg cum au unii pe aici consumuri de 6% la motorul de 190 cp (vecinul are A4 cu motorul ala si are mai putin cu 1.5 litri media fata de 240 cp), dar ma rog...Am condus timp de 5 zile un Toareg Supreme cu motorul de 3.0 TDI de 272 cp (same shit cu cel de pe Q7) si mai putin de 15% nu am reusit sa obtin (i-am dat talpa doar extraurban). Eu as zice sa fim mai retinuti la consumuri, ca Bucurestiul nu este Cluj si vara nu-i ca iarna.
|
#716
Posted 10 January 2018 - 23:43
edi10000, on 10 ianuarie 2018 - 23:01, said:
Legat de consum: 2.0 TDI-ul face consum muuult mai mare in realitate decat se spune pe aici. Eu la mers bara la bara cu 2.0 TDI 4Motion 240 CP pe parcursul a 3 zile nu am avut consum mai mic de 12.8% di am mers finut. M-am uitat si la long term si era 11.6%. Nu inteleg cum au unii pe aici consumuri de 6% la motorul de 190 cp (vecinul are A4 cu motorul ala si are mai putin cu 1.5 litri media fata de 240 cp), dar ma rog...Am condus timp de 5 zile un Toareg Supreme cu motorul de 3.0 TDI de 272 cp (same shit cu cel de pe Q7) si mai putin de 15% nu am reusit sa obtin (i-am dat talpa doar extraurban). Eu as zice sa fim mai retinuti la consumuri, ca Bucurestiul nu este Cluj si vara nu-i ca iarna. Cat despre Bucuresti nu este Cluj, slava domnului ai dreptate in multe privinte, insa in ceea ce priveste traficul , din pacate, nu e mare diferenta, doar ca tot orasul e cat un cartier de Bucale. Daca am lua nr de masini pe km de strada....am putea avea surprize. Despre consumuri, cred ca imaginile fac cat o mie de cuvinte....in mod repetat. Depinde si de stilul de condus!!! |
#717
Posted 10 January 2018 - 23:53
Prea le amesteci 2 tdi, 3 tdi ...manual, automata cu sau fara quattro...
Consumul il faci pe cativa mii de km nu 5 zile ... la mine acum in sezonul mai rece a crescut la 5,9 consumul mediu pe ultimii 20000 km (deci mers si vara si iarna si n oras si extraurban). 2 tdi 190 automata. Exact cat yaris ul hibrid doar in oras ca tot vb des de hibride p aici .. |
|
#719
Posted 11 January 2018 - 06:21
Mai asta cu consumul e un mister si pt mine. Eu, sotia cu a4 de fapt, am consum urban 6,9% si extraurban (aici numai eu)... 6.9%.
Toti imi zic ca Audi asta nou e mai economic dar cu ala vechi pe acelasi drum si aceasi talpa, e adevărat, nu asa de tare pe extraurban ca nu prea putea masina... Si in ultimul timp cu copiii imi era mai frica urban era tot 6.9 si extraurban 6.8. Dar asta de acum e automata, 190cp ailalta era o manuala cu 6 trepte dar un model mai rar, Audi A4 Tdi "e" adica economica. La x4 ce sa mai zic ca ma fac naiba de ras. Urban 9.1% si extraurban depinde de mine... Intre 8.5% si peste 12% pe autostradă. Se vede si la buzunar. Cu golful bagam 3 plinuri de 750 lei acum bag 3 plinuri de 1000 lei, luna trecuta chiar 1100. Ambele dupa ce alimentez arata cam 800 km dar fac putin sub... Mai mereu. Si eu nu depasesc 2200 km pe luna, fac sub 2000 uneori. Eu tot timpul am zis ca daca iau o mașină gen yaris o zapacesc... Aia e masina de "duamne" cu copii in brate. Nevastă mea a zis ca ea vrea mașina mare, un sedan, ii place si a7, zice ca e superba Edited by MembruAnonim, 11 January 2018 - 06:24. |
#720
Posted 11 January 2018 - 17:11
Salutare.
Am ajuns in sfarsit de la berou. Am lasat la o parte tentatia de a profita de ultima zi pseudo-normala ca trafic in Cluj si am luat Yarisul in loc de Q7 sa fac acelasi traseu in aceiasi parametro ca si cu Q7 . Ok. La dus, dimineata am ajuns aproape de destinatie cu 6% insa ultimii 2-300mt sunt pe o panta usoara si a pornit iar motorul termic, rezulttul final fiind 6,4%. De considerat si faptul ca a fost frig si a mers si aeroterma....implicit si motorul. La intoarcere, era cald, soare , 9 grade + si am ajuns la finish cu consum ( doar pe retur, ca ia de la pornire motor) cu 4,4%. Am mers un pic mai incet decat cu Q7, ca sa favorizez mersul pe curent, la 50-55kmph intra permanent motorul termic....asa ca a trebuit sa fiu usor partinitor, am ajutat micutza!!! Am toate pozele, inclusiv in vreo 10 puncte cheie( semafoare etc) pentru a nu avea discutii inutile. Avem si durata si viteza medie...si cu asta basta. Facand media dus cu intors iese un consum de 5,4% ....exact cat dadeau italienii de la quattroruote in rewiew. Nu e rau si sigur scade inca 1 lt% vara...dar nu e ceva cosmic. Ca un comentariu personal, la Yaris consumul a fost mare la inceputul returului unde am avut viteza intre 50-70 ( si aici Q7 avea cea mai mica valoare) iar in centru unde a inceput bara la bara a scazut , unde la Q7 a sarit peste 6 % si a ajuns peste 7%. Cel mai probabil, cu cat creste traficul , cu atat se mareste consumul lui Q7, fiind evident ca daca e fortat sa faca multe opriri si porniri....arde multa motorina in timp ce Yaris arde ....curent. Attached FilesEdited by m6d, 11 January 2018 - 17:16. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users