Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Problema scuter aprilia

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015
Va salut! Am si eu o problema cu un scuter aprilia gulliver 2t. (nu se tureaza, acceleratie moarta in mers)

1. Am schimbat ambielajul rulmenti + simeringurile si am montat tot cum a fost.
+ set motor nou 49cc racire apa.

2. carburatorul l-am curatat cu spray pt carb.

3. am facut reglajul benzina/aer bujia este de culoare cenusie dupa 5k.
    la relantiu sta f bn de accelerat se accelereaza mai tare pe capra iar pe roti foarte prost.

4. filtru de aer curatat spalat cu benzina si uscat.

deci scanteie are. De ce nu se accelereaza de ce nu trage (bile variator 6g curea noua saboti ambreiaj inca buni)

ps: inainte de a schimba toate aceste piese mergea la fel.

#2
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Sigur ai montat incorect pistonul. Altfel nu se explica . Posibil sa nu fi montat corect segmentii pe piston.

P.S.  pozitionarea segmentilor e foarte importanta, fantele sa fie opuse si spre zona fara ferestre

Ai masurat cu sublerul diametrele ? Sa nu fie joc prea mare a pistonului in camasa .

P.P.S.  
Temperatura lichidului de racire care-i ? Trebuie sa fie peste 80 grade C.

Edited by pacopaco1967, 11 May 2017 - 17:17.


#3
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,141
  • Înscris: 09.08.2006
Din cate stiu, la motoarele in 2T exista niste stifturi in canalele de segmenti, tocmai ca sa nu le montezi altfel.
Evacuarea ai curatat-o?

#4
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015

 pacopaco1967, on 11 mai 2017 - 17:05, said:

Sigur ai montat incorect pistonul. Altfel nu se explica . Posibil sa nu fi montat corect segmentii pe piston.

P.S.  pozitionarea segmentilor e foarte importanta, fantele sa fie opuse si spre zona fara ferestre

Ai masurat cu sublerul diametrele ? Sa nu fie joc prea mare a pistonului in camasa .

P.P.S.  
Temperatura lichidului de racire care-i ? Trebuie sa fie peste 80 grade C.
segmenti pe, piston sunt montati corect altfel nu ar mai intra cu usurinta in cilindru. Referitor la ce ai spus cu pozitionarea fantelor am intors pistonul cu fantele in jos l-am bagat pe cilindru am strans suruburile nu foarte tare si am invartit cu mana de fulia variatorului si agatau foarte tare drept dovada nu aceia ii era pozitia + ca pe piston are o sageata care iti indica ca trebuie montat cu acea sageata spre avacuare.
Nu cred ca putem vorbi despre racire pentru ca problema de acceleratie nu scade dupa o anumita distanta asa face de la plecare asa merge pana unde am nevoie, daca era sa se incinga motorul sar fi oprit de tot.

 yo9hrb, on 11 mai 2017 - 17:42, said:

Din cate stiu, la motoarele in 2T exista niste stifturi in canalele de segmenti, tocmai ca sa nu le montezi altfel.
Evacuarea ai curatat-o?
sincer nu. dar am sa scot toba si am sa dau o tura fara ea sa vad poate o fi infundata si gazele ies foarte greu de aceia poate nu trage.

#5
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,141
  • Înscris: 09.08.2006
Sa-ti pui antifoane Posted Image
Galagia va fi maxima. Motorul in 2T fara tobe... sublim. Pentru toate celelalte exista MasterCard...
Acu' serios, motoarele in 2 timpi cam infunda tobele cu depuneri. Din cand in cand trebuie curatate.

Edited by yo9hrb, 11 May 2017 - 18:25.


#6
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cand ai desfacut carburatorul ai umblat la reglajul cablului de acceleratie ? De regula de acolo e problema daca celelalte is ok .

#7
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Uitata-te la fuliile din 2 bucati , cand sta pe capra , sa lucreze normal . Din ce spui tu , e foarte posibil sa ai o fulie din aia , blocata . Adica sa blocat pe '' viteza '' , si acum la plecare , nu are putere .

#8
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca ar fi blocata cum zici tu , n-ar mai porni deloc ...

#9
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Aici gresesti total . Porneste foarte bine , daca e blocata , doar ca nu are putere sa traga .
Uite si dovada ca gresesti . https://forum.softpe.../#entry21007090

Edited by gladiatore, 11 May 2017 - 19:01.


#10
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 VIPZeus, on 11 mai 2017 - 17:54, said:


Nu cred ca putem vorbi despre racire pentru ca problema de acceleratie nu scade dupa o anumita distanta asa face de la plecare asa merge pana unde am nevoie, daca era sa se incinga motorul sar fi oprit de tot.

Motorul pe benzina trebuie sa aiba temperatura ridicata pentru a avea randament ..

Verifica si  admisia , filtrul de admisie in ce stare se afla, vezi daca nu obtureaza  admisia.

#11
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015

 gladiatore, on 11 mai 2017 - 18:57, said:

Aici gresesti total . Porneste foarte bine , daca e blocata , doar ca nu are putere sa traga .
Uite si dovada ca gresesti . https://forum.softpe.../#entry21007090
Am sa dau capacul jos si am sa verific chiar maine treaba asta ;)

#12
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015
Nu e de la ambreiaj l-am verificat si lucreaza corect. ce asi mai putea verifica? repet de pornit porneste la sfert indiferent de zi/seara

#13
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
A ramas carburatorul , unicul care poate creea astfel de probleme . Desfaci tot ce inseamna surub pe el , speli cu benzina , sufli cu aer , in gaurile de prin jigloare , bagi un fir de sarma de shufa , montezi si trebuie sa mearga . Dupa operatia asta , cand il pornesti , lasa-l cu busonul de la rezervor dat jos , poate face vid .

#14
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015
Asa am si facut si nimic.. am dat carburatorul jos gatul de admisie si muzicuta, muzicuta este buna acele lamele sunt lipite gatul ala de admisie nu este crapat sau deformat.
Carburatorul l-am desfacut bucati si l-am curatat, am cumparat si filtru nou.

#15
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015
Alte pareri in legatura cu problema mea?...
Dar.. ar putea variatorul sa faca astfel de probleme sau nu stiu arcurile de la ambreiaj?

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Baxon, on 11 mai 2017 - 18:29, said:

Cand ai desfacut carburatorul ai umblat la reglajul cablului de acceleratie ? De regula de acolo e problema daca celelalte is ok .
Ai citit asta ?

#17
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015

 Baxon, on 15 mai 2017 - 19:47, said:

Ai citit asta ?
Nu "Baxon" nu am umblat.. si sper ca te referi la cuiul ponto.

#18
VIPZeus

VIPZeus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.01.2015
Salut! Am fost cu scuterul meu la doua service-uri diferite si nu mi-au gasit defectiuni la motor:

1. primul service nu a gasit defectiuni, mi-au spus ca, cupleaza mai greu din cauza rolelor de gramaj.
2. al doilea service mecanicul mi-a spus sa merg la el acasa zis si facut la desfacut bucati s-a uitat pe la simeringuri exterior a masurat nu stiu ce a mai facut el pe acolo a spus ca e ok bun. mi-am cumparat garnituri si s-a apucat de montat...
a pornit l-a lasat 30 mn la ralanti dupa ce credeti? mergea la fel.
Omu a spus ca e normal ca un set de 49cc sa atinga o viteza de 50km/h-60 cu mine la 93 kg Posted Image

Ma gandesc sa pun un set de 80cc. ce sa mai schimb? sa prinda un 70/80 de km/h si ce gramaj de role sai pun pe langa jiglorul ala mare?

Edited by VIPZeus, 18 May 2017 - 16:39.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate