Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Megane Estate ZEN 1.5dci
Last Updated: Mar 18 2019 21:40, Started by
chris_t
, May 10 2017 20:38
·
0
#127
Posted 19 May 2017 - 18:53
Tu crezi ca toti au parte de zâmbet fermecător? Unii cumpara de la barbati....(ma refer la o parte a mesajului tau)
|
#128
Posted 19 May 2017 - 19:02
Păi știi faza aia, ca m..a poate fi un lucru bun, depinde de care parte a pwlii ești
|
#129
Posted 19 May 2017 - 20:06
Kroghy, on 10 mai 2017 - 20:57, said:
Arata bine, mai ales la exterior, la interior consola centrala nuprea se potriveste. 90 de cai la 14 mii de euro e cam mult, la programul rabla gaseai 130 de cai la 12 mii euro. Concurenta ofera minim 110 cai acum si 105 cai acum 10 ani la clasa compacta. Ma refer la cel mai slab motor. |
#130
Posted 19 May 2017 - 21:44
Tot megane? Ca am mai vazut eu o reclama la astra sedan 1.4 si 140 cp la 10800 cu tva inclus si rabla, versiunea enjoy!
chris_t, on 19 mai 2017 - 18:35, said:
Aia e tavita, da. Pe la 300 lei știam si eu. Farauser, pe lângă 3000€ discount, fără rabla, mai vrei si 10% extra, doar așa, că exiști? Adică 2000€, in loc de tavita? Mai rămâne să cerem mașina gratis si și un blowjob, ca, mna, de ce nu...? Eu cand am luat pentru masina am dat vreo 60 de lei pe ea, o am si acum dupa 6 ani, in stare impecabila. Eu as prefera discountul in locul blow-ului ! Oricum si daca mai dadeau jos 2000 de euro din pret, tot erau pe profit! A fost interesanta o afirmatie pe aici pe SP de genul ''Renault Franta a dat dispozitie ca proprietarii de Renault sa primeasca discount 1000 euro suplimentar la achizitia unui autoturism din gama '' - tare nu? Oare cati au beneficiat de reducerea asta? Sunt convins ca poate nici 2% din cumparatori, de ce stim cu totii. De asta sunt adeptul atitudinii de bully cand vine vorba de a cumpara orice lucru ce suporta negociere. Felicitari pentru achizitie, sa te poarte sanatos si in siguranta! Edited by farausername, 19 May 2017 - 21:51. |
#131
Posted 20 May 2017 - 06:08
Reducerea de 3000 de de euro se acorda pentru simplul fapt ca masina este mai veche de 6 luni (cea despre care am vorbit eu este fabricatie septembrie 2016).
Reducerea se acorda din valoarea totala a masinii. Astfel, din pretul de lista de 21.390 euro (21.000 varianta Intens + 390 euro vopsea metalizata) s-au scazut, in cazul meu, 3000 de euro si a rezultat un pret de 18.390 euro. Daca as fi achizitionat o masina "noua" (care imi venea prin septembrie) as fi primit un discount de 7% din pret (6% discount standard in aceasta perioada + 1% extradiscount pentru ca mai am masina Dacia/Renault in flota). Asadar, fata de pretul ce il obtineam la masina "noua" si ceea ce obtin acum, reducerea e doar de vreo 1500 de euro. Dar pentru "superoferta" aceasta, fac si eu compromisul de a lua o alta culoare decat cea care mi-ar fi placut (negru in loc de Bleu Berlin) si ma aleg cu o masina "veche". Daca va fi sa o vand peste X ani, masina mea nu va avea X ani de vechime, ci X+1 ani. |
#132
Posted 20 May 2017 - 11:13
#133
Posted 20 May 2017 - 11:37
bobalex18, on 18 mai 2017 - 15:36, said:
am văzut și eu. erau pozele de la un ibiza cu acc și cam tot ce se poate pune pe el. dar dacă verifici varianta de bază cred că oglinzile le reglezi manual din afara mașinii, ca la Dacia 1300 tx )) Iar aberati aiurea?! Si vechea Ibiza de baza avea setare electrica a oglinzilor laterale. Plus ca aproape orice model nou lansat costa mai mult si sigur il poti scoate mai ieftin la dealer. Ca asa si Meganeul initiatorului topicului costa mai mult si anume 17850 de euro pret de lista. Se stie ca doar pe la Dacia nu prea mai poti negocia la restul se poate. |
#135
Posted 20 May 2017 - 17:46
#136
Posted 20 May 2017 - 18:55
|
#137
Posted 20 May 2017 - 22:01
qew, on 20 mai 2017 - 18:55, said: Lumea mai intra aici pe forum sa se informeze si gaseste chestii de genu asta si le iau de bune. Isi merita soarta daca nu se informează complet. In primul rand, ibiza la 13700 este o echipare medie, nu de baza (nu eate disponibila echipare de baza) dar tot mi se pare un pret mare. Cum a cumpărat colegu' mi se pare o varianta foarte buna Edited by bobalex18, 20 May 2017 - 22:03. |
#138
Posted 22 May 2017 - 12:26
Eu am oferta la 10577 ibiza in Rabla cu optionale de peste 1000 puse pe ea.
On : Cris, cum este cu confortul la bord,ergonomie si toate cele, ai facut ceva drumuri mai lungi? |
#139
Posted 22 May 2017 - 17:16
Ibiza nou, sau ăla vechi?
Nu se poate compara din punct de vedere al confortului clasa mini cu cea compactă. Tehnic nu e posibil. Soția a avut la un moment dat de la muncă un Polo, care e peste Ibiza. Mașina ok, dar totuși, sub Megane, Focus, Astra, whatever o fi. Mai încolo tine de nevoile fiecaruia. Una/doua persoane, prin oraș și la hypermarket, ajunge mini. Mai mult, deja e mai greu. Am făcut cam 200km, de două ori până acum. Foarte ok, am mai scris, foarte confortabil și fără probleme legate de ergonomie. La Megane 3 mai erau unele chestii gen suport sticle in portiere mic, amplasarea mufelor aux-in in spatele scrumierei, dar aici au rezolvat cam tot. O chestie, gândită logic, dar care necesită puțină acomodare: când stai pe loc si dai cu jet pe parbriz, totul ok. La viteză mare, alea bat un pic mai jos decât normal. E bine așa, pentru că ai cursă mai mică pe uscat a stergatoarelor, dar în prima fază îți vine să zici un "what the fuck?". |
#141
Posted 22 May 2017 - 18:58
Serios, le schimba? Eu ma gandeam ca "nu e bug, e feature" ) Adica, mi se pare destul de logic sa bata asa.
|
|
#142
Posted 22 May 2017 - 20:36
Cica s-au plans destui de feature cat sa devina bug. Sunt pe reno.ro cativa care le-au schimbat deja. Da un telefon, te costa 2 impulsuri.
|
#143
Posted 22 May 2017 - 20:40
Eh, o să mă sacrific mâine să port iarăși o conversație cu Egeea ... Greu e în lumea asta.
|
#144
Posted 24 May 2017 - 19:05
Cautand informatii pe net, am gasit opiniile unui pilot de incercare Renault:
1. Motorul 1.5 dci este incontestabil cel mai bun la consum si best buy in combinatie cu oricare cutie de viteze (manuala sau automata); 2. Motorul 1.6 dci este de evitat la circulatia prin oras pt ca are „turboflat effect” la turatii mici si trebuie sa schimbi des vitezele in oras si sa mergi la peste 2000 rpm ca sa se simta bine; 3. Motorul 1.2 TCe este cel mai sportiv si mai placut cand te dai la el (pe sosea evident) deoarece este foarte elastic, silentios, fara vibratii si alte finetzuri apreciate doar de fanii benzinarelor, fiabilitatea este buna la Tce si este facut pentru benzina normala. Cu acest motor s-au depasit 800.000km cu o cutie manuala si in motor/cutie nu s-a umblat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users