Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Social media Telekom (conturi oficiale)
Last Updated: May 10 2017 17:25, Started by
serious1
, May 09 2017 09:13
·
0
#1
Posted 09 May 2017 - 09:13
Am incercat sa dau de conturile lor pe social media gen facebook, twitter etc.
La twitter vad activitate slaba, postari vechi...mai ales al contului de suport.. Pe youtube vad ca la fiecare video sunt cateva maimute care urla si oamenii de la customer chiar se chinuie sa le raspunda civilizat... Parerea mea este ca ar trebui sa nu se lase mai prejos sa nu de-a voie maimutelor sa urle acolo zilnic, sa raspunda oamenilor chiar daca injura...sa arate public ca sunt niste idioti (maimutele) prin raspunsuri clare si la obiect si sa keep going no mather what... De ce nu se mai ocupa nimeni de conturile alea oficiale ? Edited by serious1, 09 May 2017 - 09:15. |
#2
Posted 09 May 2017 - 09:15
pentru ca Telekom e o gluma, sunt foarte neseriosi, am plecat de la ei, fugi si tu!!
|
#3
Posted 09 May 2017 - 09:16
Nu are cum sa fuga, el este Telekom.
Mesaje: 40 Înscris: Ieri, 14:11 |
#4
Posted 09 May 2017 - 09:26
#6
Posted 09 May 2017 - 10:25
#7
Posted 09 May 2017 - 10:34
#8
Posted 09 May 2017 - 11:28
serious1, on 09 mai 2017 - 09:13, said:
Am incercat sa dau de conturile lor pe social media gen facebook, twitter etc. La twitter vad activitate slaba, postari vechi...mai ales al contului de suport.. Pe youtube vad ca la fiecare video sunt cateva maimute care urla si oamenii de la customer chiar se chinuie sa le raspunda civilizat... Parerea mea este ca ar trebui sa nu se lase mai prejos sa nu de-a voie maimutelor sa urle acolo zilnic, sa raspunda oamenilor chiar daca injura...sa arate public ca sunt niste idioti (maimutele) prin raspunsuri clare si la obiect si sa keep going no mather what... De ce nu se mai ocupa nimeni de conturile alea oficiale ? Ba o optiune activata de "sistem" ba o maslinuta ba un covrigel,ceva sa iasa si daca nu urlii ca maimuta nu rezolvi nimic. Edited by mariusr1976, 09 May 2017 - 11:29. |
#9
Posted 09 May 2017 - 12:05
Chifteluta, on 09 mai 2017 - 09:37, said:
Tu ai o obsesie sau un fetis cu Telekomul asta? Erwin_Rommel, on 09 mai 2017 - 09:26, said:
e de rau? WShow13, on 09 mai 2017 - 10:25, said:
scriu unde vreau si ce ma intereseaza..deal with it ! mariusr1976, on 09 mai 2017 - 11:28, said:
Fii tu sigur ca aia nu urla ca maimutele degeaba pe acolo . Ba o optiune activata de "sistem" ba o maslinuta ba un covrigel,ceva sa iasa si daca nu urlii ca maimuta nu rezolvi nimic. |
#10
Posted 09 May 2017 - 12:27
serious1, on 09 mai 2017 - 12:05, said: vreau o oferta de la ei si cum site-ul nu functioneaza incerc sa aflu info de pe forumuri etc. [...] este vorba de limbaj, exprimare...pe scurt: Daca chiar vrei informatii oficiale nu le afli de pe forum-uri sau medii sociale, ci direct de la sursa: 1234 / 0214041234 / 0766121234. Ba chiar telefonic sau prin prezentarea la dealeri sau la oficii, poti obtine oferte personalizate. Educatia unora nu trebuie sa fie bataia de cap a celor de la relatii cu clientii, pentru ca raspunzand diplomat unora care isi exprima ideile intr-un mod nepoliticos nu-i va face pe cei ce aduc injurii sa fie politicosi. De asemenea cei de la companii nu o sa isi schimbe politicile daca-s injurati, atata timp cat banu' merge, nu conteaza cum injura unii, intotdeauna vor fi persoane care vor fi in dezacord cu un serviciu/operator sau va avea probleme. Asadar, vorba ta serious1, on 09 mai 2017 - 12:05, said: [...]deal with it ![...] Edited by Ciubex, 09 May 2017 - 12:30. |
|
#11
Posted 09 May 2017 - 12:48
Ciubex, on 09 mai 2017 - 12:27, said:
Pentru a obtine informatii legate de oferte puteai sa scrii din prima postare ceea ce ai scris aici. Daca chiar vrei informatii oficiale nu le afli de pe forum-uri sau medii sociale, ci direct de la sursa: 1234 / 0214041234 / 0766121234. Ba chiar telefonic sau prin prezentarea la dealeri sau la oficii, poti obtine oferte personalizate. Educatia unora nu trebuie sa fie bataia de cap a celor de la relatii cu clientii, pentru ca raspunzand diplomat unora care isi exprima ideile intr-un mod nepoliticos nu-i va face pe cei ce aduc injurii sa fie politicosi. De asemenea cei de la companii nu o sa isi schimbe politicile daca-s injurati, atata timp cat banu' merge, nu conteaza cum injura unii, intotdeauna vor fi persoane care vor fi in dezacord cu un serviciu/operator sau va avea probleme. Asadar, vorba ta Nu lucrez in telecom si este normal sa intreb despre niste lucruri pe care nu le stiu dar sa ajung sa fiu injurat la modul personal ironic aici si asta nu este ok. Nu vreau sa pierd timpul nimanui dar daca nu v-a convine ce intrebari pun nu v-a obliga nimeni sa-mi raspundeti sau sa intrati pe acest forum. Astazi o sa merg intr-o repezentanta unde sigur voi fi lamurit pentru ca: 1. nu voi pierde timpul la telefon discutand 1000 de lucruri cu cine v-a rapunde 2. este o interactiune mult mai umana si sigur voi pleca lamurit 3. frustratii de aici (fiecare cu problemele lor) vor ramane linistiti si ei sa faca ce le place lor in continuare... PS: daca esti intradevar moderator aici si iei lucrurile cum inteleg din textul tau in serios iti recomand sa le acorzi o nota de minus sau ce sistem exista celor care m-au injurat, poate cine stie invatam toti ceva din asta, inclusiv tu. PS2: multumesc celor care mi-au scris gandurile bune pe privat si de sugestia de a merge in magazin ! Have a nice day people si uitati de frustrari ! |
#12
Posted 10 May 2017 - 17:25
am cautat suportul lor, uitati aici https://twitter.com/TelekomROsuport . asta este suport frate ? )))) . vedeti si la lista de urmariti pe cine urmareste Telekom Romania sau aia cu like-uri ....astia isi dau seama oare cat de praf sunt la comunicare acolo ????? Presa stie de treaba ????
uitati si celalalt cont https://twitter.com/telekom_ro vedeti ceva acolo anuntat legat de eu stiu probleme retea, revenim la normal in data x, ne cerem scuze dar ...bla bla bla . Eu unul nu vad nimic de genul asta dovada ca la comunicare pe social media sunt praf ori au plecat toti oamenii capabili de acolo si au ramas niste mosi si babe care evident nu au nici o idee cum merg lucrurile cu Twitter etc. Mai mare rusinea.... Sugestie pentru Telekom Romania : din banii pe care ii cheltuiti atat de mult pe marketing indurativa sa angajati/promovati 2, 3 oameni pe comunicare care sa se ocupe de conturile voastre online zilnic...habar nu aveti cat de mult ajuta sa puteti comunica pe toate canalele si sa demonstrati ca tineti cu adevarat la imaginea premium pe care o afisati si la valorile companiei. PS: nu mai aveti acces la contul ala de suport twtiter, a uitat parola cineva sau what ever...faceti altul fratilor dar tinetiva de el nu lasati ultimul post ca fiind din 2015 !!! Nu stiti cum se face treaba? E simplu, uitati-va la competitie cat de activi sunt pe Twitter etc. Jur ca daca rezolvati problemele astea eu imi sterg contul de aici sau il blochez, nu de alta dar nu va face imagine ok denumirea lui si nici mie nu-mi place dar cum sunt suparat pe voi acum... Edited by Tepelekom, 10 May 2017 - 17:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users