Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema cartela digi
Last Updated: May 04 2017 16:17, Started by
thexeek2
, May 03 2017 11:58
·
0
#1
Posted 03 May 2017 - 11:58
Buna ziua,
Detin un samsung galaxy s7 si am o problema de retea. De multe ori cand sunt sunat persoana respectiva primeste un mesaj cum ca as avea telefonul inchis,dar problema e ca eu pot folosii datele mobile sau sa sun.Daca trec telefonul pe mod avion si il dezactivez merge dar putin timp.Am mers la cei de la digi,am schimbat cartela si problema insista...Am resetat telefonul si la fel.. Oare problema este de la ei sau de la telefon? |
#2
Posted 03 May 2017 - 12:11
Verifica ce semnal ai in locatia respectiva ... Asa pateam si eu cu un iphone 4. Semnalul era slabut.
|
#3
Posted 03 May 2017 - 12:46
thexeek2, on 03 mai 2017 - 11:58, said:
Buna ziua, Detin un samsung galaxy s7 si am o problema de retea. De multe ori cand sunt sunat persoana respectiva primeste un mesaj cum ca as avea telefonul inchis,dar problema e ca eu pot folosii datele mobile sau sa sun.Daca trec telefonul pe mod avion si il dezactivez merge dar putin timp.Am mers la cei de la digi,am schimbat cartela si problema insista...Am resetat telefonul si la fel.. Oare problema este de la ei sau de la telefon? |
#4
Posted 03 May 2017 - 13:08
Nu e de la numarul portat. E Digi. Asta e reteaua lor, nu au semnal. Pateam asta destul de des cand eram la ei.
Edited by sergiu_psc, 03 May 2017 - 13:19. |
#5
Posted 03 May 2017 - 13:12
#6
Posted 03 May 2017 - 13:12
Eu cred ca e de la telefon.
Eu ma lupt cu asta in Vodafone. Tot Samsung. |
#7
Posted 03 May 2017 - 13:14
Va zic eu problema, au o celula problema, asa am patit eu la Vodafone, aveam semnal full alea alea si pana la urma au recunoscut ca au o celula pocnita.. si dupa 3 luni au venit sa o schimbe...
|
#8
Posted 03 May 2017 - 13:25
Pana la GPRS semnalul de voce si de date erau pe acelasi canal. De la EDGE in sus s-a trecut pe canale separate pt voce si date.
Din nou, verifica semnalul in "sim stats", sau cu alt program tert .... Nu stiu ce sa iti recomand. Am trecut prin aceeasi chestie cu iphone-ul. Ba chiar imi arata ca am semnal dar din pacate era prea slab. |
#9
Posted 03 May 2017 - 13:45
Incearca sa-l lasi pentru o perioada pe 3G only si vezi daca face la fel. Daca nu, inseamna ca e o problema la celula/retea si nu face fallback in 3G cand primeste apelul. Ai grija ca nu cumva telefonul sa fie pe 4G only pentru ca 4G nu suporta voce.(desi ma indoiesc ca se poate la S7 fara root).
|
#10
Posted 03 May 2017 - 15:03
sergiu_psc, on 03 mai 2017 - 13:08, said:
Nu e de la numarul portat. E Digi. Asta e reteaua lor, nu au semnal. Pateam asta destul de des cand eram la ei. REFERITOR la topic... umbla prin setari apeluri ca ai activata vreo deviere de apel daca nu esti in aria de acoperire/daca nu poti raspunde/daca ai telefonul oprit sau deviat pe alt telefon/ daca ai numarul bagat la blacklist ))))... Mare ti-e gradina Doamne... n-am semnal la Digi si nu stiu ce setari fac prin telefon )) Edited by bogdan181180, 03 May 2017 - 15:12. |
|
#11
Posted 03 May 2017 - 15:44
bogdan181180, on 03 mai 2017 - 15:03, said:
Unde n-aveti voi semnal pe Digi.Mobil ca am 4 simuri de la toti operatorii... o ard la greu prin toata tara si cel mai bun semnal il am de la Digi.Mobil... REFERITOR la topic... umbla prin setari apeluri ca ai activata vreo deviere de apel daca nu esti in aria de acoperire/daca nu poti raspunde/daca ai telefonul oprit sau deviat pe alt telefon/ daca ai numarul bagat la blacklist ))))... Mare ti-e gradina Doamne... n-am semnal la Digi si nu stiu ce setari fac prin telefon )) Acum vreun an, cand inca mai eram la Digi, in centrul Constantei cam jumatate din apeluri se efectau in roaming national. Am scris si atunci despre problema asta. |
#12
Posted 03 May 2017 - 16:29
Pai el vorbeste despre prezent, nu despre ce era acum mai bine de un an, cand inca era activ RN.
|
#13
Posted 03 May 2017 - 19:08
sonnydellmarco, on 03 mai 2017 - 12:46, said:
Salut. Ai cumva numarul portat? Extinct, on 03 mai 2017 - 13:45, said:
Incearca sa-l lasi pentru o perioada pe 3G only si vezi daca face la fel. Daca nu, inseamna ca e o problema la celula/retea si nu face fallback in 3G cand primeste apelul. Ai grija ca nu cumva telefonul sa fie pe 4G only pentru ca 4G nu suporta voce.(desi ma indoiesc ca se poate la S7 fara root). |
#14
Posted 03 May 2017 - 23:08
#15
Posted 04 May 2017 - 06:08
sergiu_psc, on 03 mai 2017 - 15:44, said:
Se pare ca n-o arzi suficient de bine. Acum vreun an, cand inca mai eram la Digi, in centrul Constantei cam jumatate din apeluri se efectau in roaming national. Am scris si atunci despre problema asta. Edited by bogdan181180, 04 May 2017 - 06:12. |
|
#16
Posted 04 May 2017 - 08:51
Alex522, on 03 mai 2017 - 23:08, said: Si eu tot cu vodafone , cartela portata din orange , tot samsung , si culmea cu telefonul in acelasi loc , uneori merge uneori nu. |
#17
Posted 04 May 2017 - 11:58
Te sfatuiesc sa faci o sesizare scrisa sau telefonica dar sa ti se dea numar de inregistrare ( asa se vor implica toate departamentele lor ). Daca este portat de curand, posibil ca problema sa fie de natura tehnica ( din cauza portarii, este undeva agatat apelul ) voda nu arunca mai departe apelul in centrala digi .
|
#18
Posted 04 May 2017 - 14:08
Cartela Digi nu ofera acces la reteaua 4G. Este de recomandat ca telefonul sa fie blocat pe 3G sau 3G/2G, ca sa nu incerce continuu sa se inregistreze in reteaua 4G.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users