Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Cum pot sa inlocuiesc un produs defect?

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
edwardn

edwardn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.04.2017
Buna ziua!
Am un Lenovo A2020, cumparat de la Digi. Am avut ceva probleme cu el si l-am trimis in service. Baietii de la Depanero mi l-au reparat (asa s-ar zice) dar dupa 2 zile, defectul care a fost "reparat" a reaparut.
As putea sa cer direct inlocuirea produsului?

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Mai bine cere restituirea banilor, asa poti sa cumperi alt telefon.
Majoritatea magazinelor nu vor sa schimbe (gratis) produsele.

#3
edwardn

edwardn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.04.2017
Pot cere lucrul asta chiar daca au trecut mai mult de 30 de zile de la cumpararea produsului? Si trebuie sa se faca vreo constatare a defectului inainte ca sa cer inlocuirea/restituirea banilor?

#4
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
Din cate stiu un produs se schimba la a3a reparatie... iar daca nu-l mai au pe stoc ori iti dau altu similar sau...banii inapoi. NU stiu ce defect a avut telefonu tau... da' am luat de la ei 2 telefoane dinalea in urma cu 2 ani si merg perfect si-n ziua de azi. Ai nimerit un lot mai defect si se rezolva pe cale amiabila cu ei problema daca stii sa o explici si nu incepi cu amenintari si alte dealea ca n-ai sa mai vezi nici schimbarea produsului... dapai banii... este suficient sa gaseasca pe carcasa o crapatura ca pot oricand sa ti-l scoata din garantie

Edited by bogdan181180, 23 April 2017 - 14:51.


#5
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014
Trimite iar in service.
Vezi ca au si niste conditii, de cate ori in cat timp sa se defecteze ca sa il schimbe.

#6
edwardn

edwardn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.04.2017
Asta o sa si faca. Mi-e putin teama cu cei de la Depanero, sa nu inventeze vreun soc mecanic sau ceva de genul, ca sa mi-l scoata din garantie, ca nu prea am chef si timp sa ma cert cu ei sau sa umblu pe la ANPC.
Ai putea sa imi dai un link sau ceva cu acele conditii? Multumesc

#7
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002

View Postbogdan181180, on 23 aprilie 2017 - 14:47, said:

Din cate stiu un produs se schimba la a3a reparatie...
S-a scos demult din lege :(

Poti returna produsul doar daca ai trecut asta in conditiile de garantie sau daca te intelegi cu ei.

#8
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Nu mai scrie in lege aia cu 3 reparatii si nici un alt numar sau termen sau ceva similar.
Deci, daca-l trimiti de 180 de ori la service si ei il repara de 180 deori, totul este OK.
Ai doar 3 sanse:
1. neconformitate produs. Adica diferente carcateristici tehnice intre produs si site/reclama/prezentare.
Eu am comandat la emag un motorola XT..... si am primit alt model.
Citeste cu mare mare atentie descrierea produsului si ce ai primit tu si vezi daca e vreo diferenta.
Chiar si una minora: lipsa vreun cablu, casti, manual in limba romana, ceva accesorii..... etc. etc. etc.
Trimis de 3 ori la service in 6 luni, probleme cu bateria, scandal la telefon 20 de minute = retur
2. refuz reparatie service (nu mai stiu exact denumirea). Adica service-ul constata ca nu se mai poate repara produsul.
Patit tot de mine, am trimis la service o tableta Allview pentru o prietena, in vreo 5-6 zile a venit refuz.
3. ANPC.
Dar dupa ce ai epuizat primele 2.

Edited by roxanaRabinowitz, 23 April 2017 - 15:54.


#9
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014
Am mai vazut prin locuri ca la 3 defectiuni de acelasi fel se schimba. Poate mai gasesti, vezi ce au scris in conditii.

#10
edwardn

edwardn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.04.2017
Asa stiam si eu-ca daca il trimit de 2 ori in service, a 3-a oara nu se mai intoarce. Imi da altul ori banii inapoi, dar asta intr-o perioada de 6 luni de la cumpararea produsului. Si eu nu an telefonul nici de 3 luni.

View PostroxanaRabinowitz, on 23 aprilie 2017 - 15:53, said:


2. refuz reparatie service (nu mai stiu exact denumirea). Adica service-ul constata ca nu se mai poate repara produsul.
Patit tot de mine, am trimis la service o tableta Allview pentru o prietena, in vreo 5-6 zile a venit refuz.
.
Se numeste negatie.
Si da, sper sa imi dea o fisa de negatie cu care sa ma duc sa-mi iau alt telefon. Poate fac iar ma trezesc cu "reparatia" ca fiind "rescriere de soft" ca data trecuta, ca ma duc direct la ANPC, nu le mai trimit telefonul sa-l mai "repare" inca o data

#11
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 20.08.2012
Citeste asta, o gasesti pe net, poate te ajuta in legatura cu problema ta. HOTĂRÂRE nr.394 din 8 iunie 1995
privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice sau juridice - in comercializarea produselor de folosinta indelungata, destinate consumatorilor

"ART. 14
Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie, atunci cind nu pot fi reparate sau cind durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vinzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv.
Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit"

#12
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Hotararea aia este din 1995, a fost abrogata/modificata intre timp.
De exemplu, aici: http://www.dreptonli..._produselor.php

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate