Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum pot sa inlocuiesc un produs defect?
Last Updated: Apr 24 2017 09:39, Started by
edwardn
, Apr 23 2017 14:37
·
0
#1
Posted 23 April 2017 - 14:37
Buna ziua!
Am un Lenovo A2020, cumparat de la Digi. Am avut ceva probleme cu el si l-am trimis in service. Baietii de la Depanero mi l-au reparat (asa s-ar zice) dar dupa 2 zile, defectul care a fost "reparat" a reaparut. As putea sa cer direct inlocuirea produsului? |
#2
Posted 23 April 2017 - 14:45
Mai bine cere restituirea banilor, asa poti sa cumperi alt telefon.
Majoritatea magazinelor nu vor sa schimbe (gratis) produsele. |
#3
Posted 23 April 2017 - 14:46
Pot cere lucrul asta chiar daca au trecut mai mult de 30 de zile de la cumpararea produsului? Si trebuie sa se faca vreo constatare a defectului inainte ca sa cer inlocuirea/restituirea banilor?
|
#4
Posted 23 April 2017 - 14:47
Din cate stiu un produs se schimba la a3a reparatie... iar daca nu-l mai au pe stoc ori iti dau altu similar sau...banii inapoi. NU stiu ce defect a avut telefonu tau... da' am luat de la ei 2 telefoane dinalea in urma cu 2 ani si merg perfect si-n ziua de azi. Ai nimerit un lot mai defect si se rezolva pe cale amiabila cu ei problema daca stii sa o explici si nu incepi cu amenintari si alte dealea ca n-ai sa mai vezi nici schimbarea produsului... dapai banii... este suficient sa gaseasca pe carcasa o crapatura ca pot oricand sa ti-l scoata din garantie
Edited by bogdan181180, 23 April 2017 - 14:51. |
#5
Posted 23 April 2017 - 14:47
Trimite iar in service.
Vezi ca au si niste conditii, de cate ori in cat timp sa se defecteze ca sa il schimbe. |
#6
Posted 23 April 2017 - 14:51
Asta o sa si faca. Mi-e putin teama cu cei de la Depanero, sa nu inventeze vreun soc mecanic sau ceva de genul, ca sa mi-l scoata din garantie, ca nu prea am chef si timp sa ma cert cu ei sau sa umblu pe la ANPC.
Ai putea sa imi dai un link sau ceva cu acele conditii? Multumesc |
#7
Posted 23 April 2017 - 15:39
#8
Posted 23 April 2017 - 15:53
Nu mai scrie in lege aia cu 3 reparatii si nici un alt numar sau termen sau ceva similar.
Deci, daca-l trimiti de 180 de ori la service si ei il repara de 180 deori, totul este OK. Ai doar 3 sanse: 1. neconformitate produs. Adica diferente carcateristici tehnice intre produs si site/reclama/prezentare. Eu am comandat la emag un motorola XT..... si am primit alt model. Citeste cu mare mare atentie descrierea produsului si ce ai primit tu si vezi daca e vreo diferenta. Chiar si una minora: lipsa vreun cablu, casti, manual in limba romana, ceva accesorii..... etc. etc. etc. Trimis de 3 ori la service in 6 luni, probleme cu bateria, scandal la telefon 20 de minute = retur 2. refuz reparatie service (nu mai stiu exact denumirea). Adica service-ul constata ca nu se mai poate repara produsul. Patit tot de mine, am trimis la service o tableta Allview pentru o prietena, in vreo 5-6 zile a venit refuz. 3. ANPC. Dar dupa ce ai epuizat primele 2. Edited by roxanaRabinowitz, 23 April 2017 - 15:54. |
#9
Posted 23 April 2017 - 16:13
Am mai vazut prin locuri ca la 3 defectiuni de acelasi fel se schimba. Poate mai gasesti, vezi ce au scris in conditii.
|
#10
Posted 23 April 2017 - 17:47
Asa stiam si eu-ca daca il trimit de 2 ori in service, a 3-a oara nu se mai intoarce. Imi da altul ori banii inapoi, dar asta intr-o perioada de 6 luni de la cumpararea produsului. Si eu nu an telefonul nici de 3 luni.
roxanaRabinowitz, on 23 aprilie 2017 - 15:53, said: 2. refuz reparatie service (nu mai stiu exact denumirea). Adica service-ul constata ca nu se mai poate repara produsul. Patit tot de mine, am trimis la service o tableta Allview pentru o prietena, in vreo 5-6 zile a venit refuz. . Si da, sper sa imi dea o fisa de negatie cu care sa ma duc sa-mi iau alt telefon. Poate fac iar ma trezesc cu "reparatia" ca fiind "rescriere de soft" ca data trecuta, ca ma duc direct la ANPC, nu le mai trimit telefonul sa-l mai "repare" inca o data |
|
#11
Posted 23 April 2017 - 19:37
Citeste asta, o gasesti pe net, poate te ajuta in legatura cu problema ta. HOTĂRÂRE nr.394 din 8 iunie 1995
privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice sau juridice - in comercializarea produselor de folosinta indelungata, destinate consumatorilor "ART. 14 Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie, atunci cind nu pot fi reparate sau cind durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vinzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv. Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit" |
#12
Posted 24 April 2017 - 09:39
Hotararea aia este din 1995, a fost abrogata/modificata intre timp.
De exemplu, aici: http://www.dreptonli..._produselor.php |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users