Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Garantie Lenovo Vibe C
Last Updated: Apr 14 2017 10:26, Started by
edwardn
, Apr 12 2017 19:23
·
0
#1
Posted 12 April 2017 - 19:23
Salut! As vrea sa stiu daca am "flash-uit" un ROM custom pe un Lenovo Vibe C si l-am trimis la garantie, din cauza ca mai pornea, cei de acolo isi vor da seama ca am facut asta? Telefonul se tot stingea si pornea cand avea el chef si inainte sa instalez un ROM custom. Exista vreo posibilitate ca tehnicienii aceia sa isi dea seama de asta? Adica, exista vreo metoda pentru a afla daca telefonul a fost rootat sau daca firmware-ul a fost modificat? Am auzit ca ar exista un "flag" care se comuta pe 1 sau 0 daca telefonul a fost rootat ori ba.
Si conform legii europene, rootarea sau modificarea firmware-ului nu scoate dispozitivul din garantie...as putea profita de chestia asta? Multumesc! |
#2
Posted 12 April 2017 - 19:33
Daca vor isi dau seama...nu sunt asa prosti.
Daca ai noroc nu-si bat capul si chiar ti-l schimba. Poate nu ti-l scot din garantie "conform legii europene" dar interventia asta o sa o platesti Nu stiu Lenovo sa aiba service oficial in ro...daca ai nimerit la Depanero...condoleante Edited by alexa32, 12 April 2017 - 19:34. |
#3
Posted 12 April 2017 - 19:39
Pai defectiunea nu a fost cauzata de ROM-ul instalat ulterior pe telefon. Telefonul se juca de-a bau bau si cu firmware-ul stock. Din asta, eu deduc ca defectiunea e pe partea hardware, deci nu ar trebui sa-mi fac griji in privinta soft-ului..
Si nu cred ca o sa ma puna sa platesc interventia, atata timp cat nu pot (cred eu) sa demonstreze ca defectiunea a fost cauzata de firmware-ul instalat de mine. Am intrebat aici din simpla curiozitate, sa vad daca a mai fost vreo persoana care sa fi trimis un telefon cu firmware modificat in service si sa i se repare fara sa scoata vreun ban din buzunar. Edited by edwardn, 12 April 2017 - 19:41. |
#4
Posted 12 April 2017 - 20:52
Nu era mai bine si mai normal si mai corect sa trimiti telefonul in garantie inainte sa instalezi firmware-ul?
pentru ca edwardn, on 12 aprilie 2017 - 19:23, said:
As vrea sa stiu daca am "flash-uit" un ROM custom pe un Lenovo Vibe C si l-am trimis la garantie, din cauza ca mai pornea, cei de acolo isi vor da seama ca am facut asta sigur vei afla de la ei,nu de la noi. Intrebarea si topicul tau chiar nu-si mai au rostul,de vreme ce deja ai trimis telefonul. |
#5
Posted 12 April 2017 - 21:55
edwardn, on 12 aprilie 2017 - 19:39, said:
Pai defectiunea nu a fost cauzata de ROM-ul instalat ulterior pe telefon. Telefonul se juca de-a bau bau si cu firmware-ul stock. Din asta, eu deduc ca defectiunea e pe partea hardware, deci nu ar trebui sa-mi fac griji in privinta soft-ului.. Si nu cred ca o sa ma puna sa platesc interventia, atata timp cat nu pot (cred eu) sa demonstreze ca defectiunea a fost cauzata de firmware-ul instalat de mine. Am intrebat aici din simpla curiozitate, sa vad daca a mai fost vreo persoana care sa fi trimis un telefon cu firmware modificat in service si sa i se repare fara sa scoata vreun ban din buzunar. Daca ai luat telefonul de la (Altex),Pcgarage,Emag etc. , Depanero o sa ti-o taie scurt , ai scapat telefonul pe jos si din cauza socurilor mecanice a aparut problema asta , repararea ei costa mai mult decat telefonul. Iar despre legea aia europeana , mai toti producatorii isi pun in termeni si conditii ca daca deblochezi bootloader-ul/instalezi un ROM custom este scos din garantie. (dar daca garantia e la Depanero cel mai probabil o sa fie socul mecanic sau apa) //De ex. la Motorola , ca sa deblochezi bootloaderul iti trebuie o cheie de pe site-ul lor unde trebuie sa introduci IMEI-ul , in momentul in care o primesti , s-a dus garantia. Edited by uNNNk, 12 April 2017 - 21:57. |
#6
Posted 13 April 2017 - 07:58
edwardn, on 12 aprilie 2017 - 19:39, said:
Pai defectiunea nu a fost cauzata de ROM-ul instalat ulterior pe telefon. Telefonul se juca de-a bau bau si cu firmware-ul stock. Din asta, eu deduc ca defectiunea e pe partea hardware, deci nu ar trebui sa-mi fac griji in privinta soft-ului.. Doar daca se strica placa de baza nu prea mai conteaza ca l-ai dus cu ROM Custom sau stock. |
#8
Posted 14 April 2017 - 10:26
Telefonul e luat de la DIGI, nu de la magazine de electronice. Nu stiu sigur cu ce service-uri lucreaza ei, sper doar sa nu fie depanero. Ultima data cand am trimis un telefon la ei in garantie, mi-au dat dat alt telefon, desi puteau schimba placa de baza.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users