![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hitachi 124 cm
Last Updated: Nov 24 2019 23:47, Started by
Dimitry24
, Mar 31 2017 15:44
·
0

#19
Posted 31 March 2017 - 20:22

Au cumpărat drepturile de folosință a brandului în domeniul respectiv. Se practică la greu.
... în toate domeniile. |
#20
Posted 31 March 2017 - 20:56

Inseamna ca isi asuma niste riscuri. Daca se fac produse proaste cu numele tau pe ele, risti sa ai pierderi destul de mari.
|
#21
Posted 31 March 2017 - 21:06

Inseamna ca isi asuma niste riscuri. Daca se fac produse proaste cu numele tau pe ele, risti sa ai pierderi destul de mari. Oricum nu sunt produse proaste, cele care poarta nume mari au paneluri de calitate si ingroapa 3 TVuri Samsung intr-un ciclu de viata. Si in functie de magazin unele dintre marci vin si cu 5 ani garantie, tocmai ca sa dea peste bot alora cu marketingul, dar care au frica sa pluseze de la 2 la 5 ani garantia. Edited by notrust, 31 March 2017 - 21:15. |
#22
Posted 01 April 2017 - 21:47

Garanția tine de importator. Majoritatea producătorilor dau doar un an.
|
#23
Posted 01 April 2017 - 21:53

Pot confirma cu raspundere ca produsele Vestel sunt extrem de fiabile ,in comparatie cu cele chinezesti sau chiar coreene.
Am achizitionat acum vreo 3 ani vreo 5 TV-uri ,doua Philips-uri de 40'(40PFL3008H) si 3 Telefunken de 39'(pentru serviciu). Acestea functioneaza de atunci aproape 24/24 in vitrine ,ruleaza material video prin USB si nu au avut absolut nicio problema. Ba chiar la cele doua Philips-uri imaginea este surprinzator de buna. Am vazut atunci si Panasonic facute tot de Vestel. Ce e interesant e ca au acelasi meniu si merge aceiasi telecomanda la toate TV-urile Vestel ,inclusiv la alea Panasonic. Cel putin la alea de atunci. Edited by edigee, 01 April 2017 - 21:59. |
#24
Posted 01 April 2017 - 22:06

E o diferență la finisaje. Am avut finlux, acum samsung si panasonic. Altfel nu am avut niciodată probleme cu finlux, dar de vrei mai multe facilități trebuie să te orientezi spre mărci consacrate.
|
#25
Posted 01 April 2017 - 22:52

Ce stiu sigur e ca Hitachi facute de Vestel au panel IPS ,cu contrast slabut. Am vazut si din astea acum vreo 2 ani in Altex. N-am achizitionat tocmai din cauza panelului ,mult prea slab la contrast si luminozitate pt. a functiona pe timp de zi intr-o vitrina.
|
#26
Posted 22 November 2019 - 19:22

Bună seara
Am 3 Smart tv Hitachi, plus un 4k tot Hitachi. Sunt foarte mulțumit de ele. De o luna am o problemă cu un singur canal. Trevel și Trevel HD nu mai merge subtitrarea. La celelalte canale merge ok. Am anunțat RDS și au zis că nu e de la ei. Am anunțat service Altex, care a vorbit cu Hitachi și au spus că nu e de la tv ci de la furnizor. Nu mai știu ce să zic... A mai pățit cineva ? Un sfat, o sugestie? Bună seara Am 3 Smart tv Hitachi, plus un 4k tot Hitachi. Sunt foarte mulțumit de ele. De o luna am o problemă cu un singur canal. Trevel și Trevel HD nu mai merge subtitrarea. La celelalte canale merge ok. Am anunțat RDS și au zis că nu e de la ei. Am anunțat service Altex, care a vorbit cu Hitachi și au spus că nu e de la tv ci de la furnizor. Nu mai știu ce să zic... A mai pățit cineva ? Un sfat, o sugestie? |
#28
Posted 24 November 2019 - 23:47

Problema este la un singur tv sau la toate? Verifici subtitrarea să fie activă pe canal ultima soluție ar fi reset factory tv și reconfigurare. La tv ce ai CI sau decodor?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users