Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cat timp poata sa cada netul fara motiv pana sa primim despagubiri?
Last Updated: Apr 09 2017 00:01, Started by
allah2
, Mar 29 2017 20:26
·
0
#1
Posted 29 March 2017 - 20:26
Abonat Rds, pica netul fara motiv.
Se repara, dar pica iar. Cat timp poata sa cada netul fara motiv pana sa se primeasca ceva despagubiri? Platesc abonamentul pt a avea anumite servicii, si anume de a beneficia de internet 1 luna intreaga. Nu e vina mea sau a celorlalti clienti ca le pica lor internetul fara motiv. A studiat cineva contractele de la rds pt a vedea mai exact ce se prevede? |
#2
Posted 29 March 2017 - 20:29
Aaa, nu, mi-au dat pixul, am intrebat unde sa semnez si aia a fost.
|
#3
Posted 29 March 2017 - 20:37
#4
Posted 29 March 2017 - 20:40
#5
Posted 29 March 2017 - 20:44
#6
Posted 29 March 2017 - 20:47
#7
Posted 29 March 2017 - 20:48
Despagubiri? LOL, nu cred ca exista asa ceva la un ISP. Cel putin, nu pentru problema ta.
|
#8
Posted 29 March 2017 - 20:52
Eu ma gandesc la o altfel de despagubire,anume daca de exemplu se intampla (cum am patit eu cu comunistii de la Romtelecom) ca infrastructura sa fie afectata si sa nu poata livra serviciul.Scara a fost lovita de traznet si prin asta ceva din aparatura lor s-a ars,impreuna cu cateva modemuri (la vremea respectiva multi aveau dsl).Au venit rapid baietii si au reparat reteaua insa nu au inlocuit modemurile ,astfel ca timp de 3 saptamani pana nu m-am dus sa fac scandal nu am avut internet fiindca nu aveam modem.Partea proasta e ca ei tot au facturat.
|
#9
Posted 29 March 2017 - 20:52
Daca nu a iinternet prin router si folosesti utorent ( clientul asta blocheaza multe routere ) atunci e o problema cu switchul din care vine semnalul la tine.
Intra si tu putin in ei si se rezolva daca problema e la ei. |
#10
Posted 29 March 2017 - 20:52
De ce nu l-am studiat?
Da, pentru ca dureaza mult si nu am mari cunostinte juridice Dar 99% din oameni nu studiaza cu atentie cand semneaza astfel de contracte cu firme mari si cunoscute Sunt sigur ca nici voi, altfel probabil ati fi stiut care e raspunsul la ce am intrebat. Cand oferi niste servicii contra cost, trebuie sa le si oferi, cel putin un anume procentaj minim din timp. De asta zic ca nu e normal sa platesc un abonament si in definitiv sa nu primesc in totalitate ceea ce am stabilit si platit prin contract. Edited by allah2, 29 March 2017 - 20:54. |
|
#11
Posted 29 March 2017 - 20:53
#12
Posted 29 March 2017 - 21:06
allah2, on 29 martie 2017 - 20:52, said: Sunt sigur ca nici voi, altfel probabil ati fi stiut care e raspunsul la ce am intrebat. Cand oferi niste servicii contra cost, trebuie sa le si oferi, cel putin un anume procentaj minim din timp. Cand oferi ceva care s-a incheiat conform unui contract, semnat de ambele parti, incerci sa faci ce scrie in contract. Asa ca, baga mare si citeste ce scrie in el. PS Despagubiri....neah! Doar reducere la plata abonamentului cand se aduna cateva zeci de ore consecutive de nefunctionare a serviciului. |
#14
Posted 29 March 2017 - 21:20
#15
Posted 29 March 2017 - 22:09
Lex404, on 29 martie 2017 - 20:37, said: Pai tu de ce nu le studiezi? allah2, on 29 martie 2017 - 20:52, said:
De ce nu l-am studiat? Da, pentru ca dureaza mult si nu am mari cunostinte juridice Dar 99% din oameni nu studiaza cu atentie cand semneaza astfel de contracte cu firme mari si cunoscute Sunt sigur ca nici voi, altfel probabil ati fi stiut care e raspunsul la ce am intrebat. Cand oferi niste servicii contra cost, trebuie sa le si oferi, cel putin un anume procentaj minim din timp. De asta zic ca nu e normal sa platesc un abonament si in definitiv sa nu primesc in totalitate ceea ce am stabilit si platit prin contract. Despagubire nu primesti, doar reducerea abonamentului cu perioada de la depunerea sesizarii pana la solutionare! |
|
#16
Posted 29 March 2017 - 22:11
allah2, on 29 martie 2017 - 20:52, said:
De ce nu l-am studiat? Da, pentru ca dureaza mult si nu am mari cunostinte juridice Dar 99% din oameni nu studiaza cu atentie cand semneaza astfel de contracte cu firme mari si cunoscute Sunt sigur ca nici voi, altfel probabil ati fi stiut care e raspunsul la ce am intrebat. Cand oferi niste servicii contra cost, trebuie sa le si oferi, cel putin un anume procentaj minim din timp. De asta zic ca nu e normal sa platesc un abonament si in definitiv sa nu primesc in totalitate ceea ce am stabilit si platit prin contract. Ba eu le-am citit mereu. Si asa am scapat de-o prelungire pe 24 in loc de 12 luni |
#18
Posted 29 March 2017 - 22:25
easy90rider, on 29 martie 2017 - 22:09, said:
E online si pica! Yay! fac parte din 1%! Majoritatea contractelor le citesc inainte sa semnez! Despagubire nu primesti, doar reducerea abonamentului cu perioada de la depunerea sesizarii pana la solutionare! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users