Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Cadastru

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
wikkiz2

wikkiz2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 08.10.2009
Buna ziua,

Sunt student, sunt in ultimul an, in anul 4 la USAMVB - Masuratori Terestre si Cadastru.
Sunt motivat si vreau sa fac ceva in acest domeniu cu un prieten care imi este si coleg de camera si coleg de facultate. Nu avem pile, nu avem relatii si nici bani multi.
Inca din anul 2 de facultate am inceput amandoi sa lucram. Am inceput ca si livratori la o pizzerie.
Acum eu lucrez de 8 luni la un antreprenor care se ocupa cu constructiile, iar prietneul meu de 8 luni la o firmulita de cadastru.
Locuim in camin in campusul studentesc.

Abia asteptam sa terminam si noi cu licenta, cu facultatea si sa avem si noi timp suficient sa ne ocupa de ceea ce vrem sa facem. Of doamne, abia astept..

Unde lucreaza prietneul meu e super, a invatat atat de multe.. sunt putin gelos ca eu nu stiu cat stie el.
Eu mai mult am invatat cum sa lucrezi cu o antrepriza, sa vorbesc cu clientii, si viata de santier.
Mai merg cu el in timpul liber pentru a executa diferite lucrari de cadastru pentru ca suntem asociati cu un autorizat si din cand in cand suntem norocosi si mai facem si noi un ban in plus.
Chestia importanta e ca mereu cand merg cu el ma invata si imi arata tot ce stie. Posted Image