Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Problemă cheie/pornire VW Passat 2002

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Se dă una bucată Passat B5.5 break din 2002 (PD). Bătrână dar de încredere, cu mulți km, mecanic totul în regulă (schimbat ambreajul în sfârșit la 428k luna asta, odată cu distribuția). Mașină pe care o folosesc la nevoie când am de cărat bagaje multe. Singura ei hibă cunoscută care n-a fost reparată - închiderea centralizată e dusă, din telecomandă nu funcționează nimic, trebuie închise/deschise ușile și porcbagajul din butoanele de pe ușa șoferului, care se deschide cu cheia.

Azi-noapte, după câteva ore bune de mers, ajung la destinație. După o pauză de vreo 10 minute (n-am încuiat-o deloc), mă urc înapoi în ea, dau cheie, pornește toate becurile, și... nu pornește motorul. Se aud toate sunetele de dinainte, se aprinde și se stinge "spirala", dar nimic. Inclusiv cel de la imobilizator, care se stinge. Cu vagi amintiri de la pățăniile cu cheile pe care nu le mai recunoaște de la a mea (tot B5.5, dar 2003 și sedan, 2 chei, am pățit să n-o recunoască pe una din ele o dată), îi dau rapid rezolvarea urechistă care o tineam minte (pus contactul de 15 ori fara sa o pornesc), ies afara, o incui, o descui, îi dau cheie și pleacă instant. Rezolvat problema, mă gândesc eu.

Azi, toate bune și frumoase. Merg cu ea peste tot pe unde am avut treabă, ajung la destinație, peste câteva ore mă urc în ea și ajung să repet exact același scenariu din noaptea trecută. Numa că de data asta nu mai vrea deloc. După destule minute de pus contacte și ieșit / intrat, mă gândesc că poate i-o fi murit bateria la cheie, n-o mai citește și aia o fi buba, de fapt. Înarmat cu brișcă și cheia de la a mea (vezi paragraful anterior), le desfac, schimb bateriile între ele și... tot nimic. Îi scot frumos borna de la acumulatorul mașinii, o las în pace, o pun la loc, tot așa. Pornește frumos toate becurile, cel de la imobilizator se stinge și el, ca de fiecare dată, dar nu pornește motorul de nici un fel. În fine, după vreo oră de distracție, am abandonat-o și am luat altă mașină până mâine dimineață când mă întorc la ea.

Situația vremii: 4-5 grade (de fiecare dată), fără ploaie și umezeală.

Exceptând situația vag amuzantă în care ar porni singură mâine dimineață, ce să-i fac? Că mâine stau toată ziua acolo și seara m-aș întoarce cu ea, măcar s-o știu în fața casei și nu la 40 km distanță.

#2
anonimus7

anonimus7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.01.2009
Probabil este stricata partea electrica a contactului cu cheie. Costa in jur de 50 de lei. Am avut aceiasi problema la A4.

#3
doru700

doru700

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 16.03.2010
daca ar fi din imobilizator ar porni pentru 2.3 secunde ..dar sa intelegem ca nu se invarte deloc electromotorul .?

#4
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
salut

pot fi probleme si la contact (uzat la partea de actionare electromotor) si la electromotor(carbuni tociti).

astea se pot verifica cu lampa de control sau aparat de masura - daca vine curent pe firul subtire de la electromotor cind dai la cheie si nu o ia atunci ai carbunii duşi sau bateria cu probleme.

#5
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Rezolvat pornirea prin împingere după care până pe cel mai apropiat deal de acasă cu botul în jos nu am mai oprit-o. Pornește singură deocamdată. Electromotorul pare să fie. Știe cineva, metoda sovietică (dat cu ciocanul până cooperează) ajută cu ceva, în caz că decedează din nou până mâine?

#6
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
salut

poate ajuta dar e noroc chior.

daca sint carbunii, schimba-i odata cu bucsile electromotorului (ca sa nu platesti manopera demontat-montat dde 2 ori)

Edited by gabimilo1, 26 March 2017 - 16:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate