Problemă cheie/pornire VW Passat 2002
Last Updated: Mar 26 2017 16:21, Started by
AlexIP
, Mar 26 2017 02:59
·
0
#1
Posted 26 March 2017 - 02:59
Se dă una bucată Passat B5.5 break din 2002 (PD). Bătrână dar de încredere, cu mulți km, mecanic totul în regulă (schimbat ambreajul în sfârșit la 428k luna asta, odată cu distribuția). Mașină pe care o folosesc la nevoie când am de cărat bagaje multe. Singura ei hibă cunoscută care n-a fost reparată - închiderea centralizată e dusă, din telecomandă nu funcționează nimic, trebuie închise/deschise ușile și porcbagajul din butoanele de pe ușa șoferului, care se deschide cu cheia.
Azi-noapte, după câteva ore bune de mers, ajung la destinație. După o pauză de vreo 10 minute (n-am încuiat-o deloc), mă urc înapoi în ea, dau cheie, pornește toate becurile, și... nu pornește motorul. Se aud toate sunetele de dinainte, se aprinde și se stinge "spirala", dar nimic. Inclusiv cel de la imobilizator, care se stinge. Cu vagi amintiri de la pățăniile cu cheile pe care nu le mai recunoaște de la a mea (tot B5.5, dar 2003 și sedan, 2 chei, am pățit să n-o recunoască pe una din ele o dată), îi dau rapid rezolvarea urechistă care o tineam minte (pus contactul de 15 ori fara sa o pornesc), ies afara, o incui, o descui, îi dau cheie și pleacă instant. Rezolvat problema, mă gândesc eu. Azi, toate bune și frumoase. Merg cu ea peste tot pe unde am avut treabă, ajung la destinație, peste câteva ore mă urc în ea și ajung să repet exact același scenariu din noaptea trecută. Numa că de data asta nu mai vrea deloc. După destule minute de pus contacte și ieșit / intrat, mă gândesc că poate i-o fi murit bateria la cheie, n-o mai citește și aia o fi buba, de fapt. Înarmat cu brișcă și cheia de la a mea (vezi paragraful anterior), le desfac, schimb bateriile între ele și... tot nimic. Îi scot frumos borna de la acumulatorul mașinii, o las în pace, o pun la loc, tot așa. Pornește frumos toate becurile, cel de la imobilizator se stinge și el, ca de fiecare dată, dar nu pornește motorul de nici un fel. În fine, după vreo oră de distracție, am abandonat-o și am luat altă mașină până mâine dimineață când mă întorc la ea. Situația vremii: 4-5 grade (de fiecare dată), fără ploaie și umezeală. Exceptând situația vag amuzantă în care ar porni singură mâine dimineață, ce să-i fac? Că mâine stau toată ziua acolo și seara m-aș întoarce cu ea, măcar s-o știu în fața casei și nu la 40 km distanță. |
#2
Posted 26 March 2017 - 06:45
Probabil este stricata partea electrica a contactului cu cheie. Costa in jur de 50 de lei. Am avut aceiasi problema la A4.
|
#3
Posted 26 March 2017 - 08:23
daca ar fi din imobilizator ar porni pentru 2.3 secunde ..dar sa intelegem ca nu se invarte deloc electromotorul .?
|
#4
Posted 26 March 2017 - 10:47
salut
pot fi probleme si la contact (uzat la partea de actionare electromotor) si la electromotor(carbuni tociti). astea se pot verifica cu lampa de control sau aparat de masura - daca vine curent pe firul subtire de la electromotor cind dai la cheie si nu o ia atunci ai carbunii duşi sau bateria cu probleme. |
#5
Posted 26 March 2017 - 16:08
Rezolvat pornirea prin împingere după care până pe cel mai apropiat deal de acasă cu botul în jos nu am mai oprit-o. Pornește singură deocamdată. Electromotorul pare să fie. Știe cineva, metoda sovietică (dat cu ciocanul până cooperează) ajută cu ceva, în caz că decedează din nou până mâine?
|
#6
Posted 26 March 2017 - 16:21
salut
poate ajuta dar e noroc chior. daca sint carbunii, schimba-i odata cu bucsile electromotorului (ca sa nu platesti manopera demontat-montat dde 2 ori) Edited by gabimilo1, 26 March 2017 - 16:25. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users