Roata spate (rezerva) incinsa
Last Updated: Mar 18 2017 19:15, Started by
BLiviuAndrei1997
, Mar 18 2017 01:28
·
0
#1
Posted 18 March 2017 - 01:28
Buna seara! Am un Passat cc, jante R18 si curand am pus roata de rezerva in spate (aliaj R16) pe partea dreapta. Dupa ce am mers putin mai repede cu ea si cateva frane normale a inceput sa miroasa putin a incins, aliajul ala frigea.
Vreo idee daca exista vreo problema sau e ceva normal? (mentionez ca miercuri - joi imi ajung anvelopele noi) |
#3
Posted 18 March 2017 - 02:08
Nu stiu sigur daca asta e, adica am mers si cu 120-140 si mai foloseam frana uneori, ma gandeam sa nu fie din cauza de la roata propriu-zisa, aliajul nu frigea asa tare in sensul ca tineai mana pe el fara probleme.
|
#4
Posted 18 March 2017 - 07:56
BLiviuAndrei1997, on 18 martie 2017 - 01:28, said:
Buna seara! Am un Passat cc, jante R18 si curand am pus roata de rezerva in spate (aliaj R16) pe partea dreapta. Dupa ce am mers putin mai repede cu ea si cateva frane normale a inceput sa miroasa putin a incins, aliajul ala frigea. Vreo idee daca exista vreo problema sau e ceva normal? (mentionez ca miercuri - joi imi ajung anvelopele noi) DE CE ai schimbat roata? |
#5
Posted 18 March 2017 - 07:58
Ar trebui ca si cea din stanga sa fie la fel. Daca nu au aceeasi temperatura, nu e bine.
|
#6
Posted 18 March 2017 - 08:10
Sa inteleg ca ai mers cu viteza aia cu 3 roti pe 18 si una pe 16? Dragut. Incins este cand nu poti pune mana pe roata.
|
#7
Posted 18 March 2017 - 08:39
Roata aceea de rezerva are o limita de viteza, pe la 80 km/h. Tu ai mers cu 120-140 km/h (autostrada presupun), adica muult peste limita rotii. Ce te faceai daca roata respectiva exploda la viteza aceea ??
|
#8
Posted 18 March 2017 - 08:42
BLiviuAndrei1997, on 18 martie 2017 - 01:28, said:
Buna seara! Am un Passat cc, jante R18 si curand am pus roata de rezerva in spate (aliaj R16) pe partea dreapta. Dupa ce am mers putin mai repede cu ea si cateva frane normale a inceput sa miroasa putin a incins, aliajul ala frigea. Vreo idee daca exista vreo problema sau e ceva normal? (mentionez ca miercuri - joi imi ajung anvelopele noi) N-ai verificat(pus mana) si roata din stanga,la fel de incinsa era? |
#9
Posted 18 March 2017 - 09:18
ionut76, on 18 martie 2017 - 08:39, said:
Roata aceea de rezerva are o limita de viteza, pe la 80 km/h. Tu ai mers cu 120-140 km/h (autostrada presupun), adica muult peste limita rotii. Ce te faceai daca roata respectiva exploda la viteza aceea ?? missionnad, on 18 martie 2017 - 08:42, said:
Ceva normal in niciun caz nu e,mai ales ca e vorba de spate...puterea cea mai mare de frânare este pe față. N-ai verificat(pus mana) si roata din stanga,la fel de incinsa era? |
#10
Posted 18 March 2017 - 09:36
fiind aliaj aluminiu spiţată, frecarea cu aerul produce
- congelare (avioane) - încingere (pe şosea) funcţie de cît de blocată e roata... din etrier...desigur... că rulmentul şi surzii îl aud cînd are bilele cubice. acum - cauciuc cald ... presiune mică sau nu e ca celelalte 3 - jantă caldă ... etrieru'! Edited by sarac.lipit, 18 March 2017 - 09:38. |
|
#11
Posted 18 March 2017 - 09:46
Am inteles ca janta e mai mica, dar diametrul rotii e la fel? Ca daca e mai mic, posibil sa fi intrat esp in functiune, din cauza turatiilor diferite. Ca esti iresponsabil in cazul asta, e alta poveste.
|
#12
Posted 18 March 2017 - 09:59
User107, on 18 martie 2017 - 09:18, said:
Daca a oprit mai in forta si apoi a verificat roata, era normal sa fie foarte calda. O spun in cunostiinta de cauza,cu putin timp in urma mi-am desfacut pentru prima data componentele sistemului de franare pe spate pentru o mica mentenanta,curatare,verificare. Dupa ce am montat la loc am dat o tura punand frana de la viteza mare;niciuna din cele 4 jante nu erau calde,pe spate nici atat. |
#13
Posted 18 March 2017 - 10:37
Am schimbat roata pentru ca pe cealalta facusem pana si nu o mai putea face. Mi-am comandat continental contisport 5 si sosesc din germania abia pe miercuri - joi, din motivul asta nu am "reparat-o" pana acum. De obicei cu ea mergeam cu 50-70, dar am avut nevoie sa ajung urgent undeva. Mentionez ca anvelopa este mai inalta pentru a echilibra intr-un fel diferenta aia de inch dintre jante. Si da, m-am exprimat gresit, aliajul era cald, nu incins, se putea tine mana pe el fara probleme.
|
#14
Posted 18 March 2017 - 10:55
#15
Posted 18 March 2017 - 11:30
Fiind jante diferite pe acelasi ax, sunt forte centrifuge diferite in cele doua roti mai ales la viteza de 120-140km/h. Se pot face calcule, dar nu este cazul, probabil nu s-a intamplat nimic inca. Incearca sa lasi masina in parcare pana joi. Din cate stiu poti primi amenda.
Edited by User107, 18 March 2017 - 11:40. |
|
#16
Posted 18 March 2017 - 11:42
Jante diferite dar diametrul de rulare ar trebui sa fie egal. Masele aproximativ egale.
|
#17
Posted 18 March 2017 - 13:37
Am intrebat de ce ai schimbat-o pentru ca am crezut ca ai lovit-o cumva.
Altfel nu are motiv sa se incalzeasca. Sa fii sigur ca nu e de la frana, ori o ridici pe cric si vezi dac-o poti invarti, ori poate freaca pe undeva ca-i alta dimensiune, sau mergi cu ea fara frana, constant, 60-70, 3-4km, apoi o scoti din viteze si o lasi sa se opreasca fara frana. Verifici temperatura rotilor Verifica si intinderea cablului de frana de parcare, daca are asa ceva |
#18
Posted 18 March 2017 - 19:15
Am rezolvat problema, nu s-a intamplat nimic. Imi astept linistit anvelopele pana joi si dupa imi voi pune in functie masina iar.
Seara faina! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users