Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC - Semnal pierdut ..il declar nul!
Last Updated: Aug 23 2017 10:40, Started by
ALEXYO
, Mar 10 2017 13:15
·
0
#1
Posted 10 March 2017 - 13:15
Problema incepe inca de vineri in jurul orei 00.15 Semnal pierdut la tv- internet lipsa pauza gaura.
In jurul orei 01:00 isi revine miraculos. *Sambata ma uitam la un film pe Hbo in jur de 00:30 , semnal pierdut-internet pierdut . *Duminica seara 00:10-15 semnal pierdut . Luni sun la ei , scoateti din priza ,asteptati ...ziua de maine ,,reconectati ,,bla bla bla .Zic ,am facut asta de treij de ori .Probabil nu faceti bine ,cum mama dracului ,nu stiu sa scot un rahat de stecher din priza??? Nu l-ati lasat 20 de secunde .L-AM LASAT O ORA .L-ati lasat prea mult ) Am impresia ca toti sunt idioti la call center. *Luni seara pe la 00:40 semnal pierdut . *Marti sun la ei ,ca nu e adevarat nu apare nimic in sistem si alte reclamatii nu sunt ,deci? MERGE PERFECT ..biineee. *Miercuri 00:10 semnal pierdut .Ieri sun la ei le iau ranitii la pansat ,mortii la imbalsamat si dau de unul mai bun la minte si zice ''Intradevar mai sunt niste reclamatii in bloc la dumneavoastra'' Buuunn .Deschidem ticket ,vineri vin baietii si se rezolva. Aseara a fost TOP ,LA 00:22 semnal pierdut ,pana la 02:30 .Imi place cand platesc un serviciu sa si beneficiez de acel serviciu . Si zic sa ma duc prin vecini sa vad doar eu sunt ''mincinos'' sau mai sunt si altii .Evident dau de inca 5-6 vecini ,erau mai multi la UPC dar doar astia se mai uitau pe la tv la ora aia . Toti reclamau acelasi lucru ''Dupa doijpe noaptea se ciordeste semnalu' '' . Au venit baietii azi au schimbat splittere prin bloc,au luat vecinii la puricat si au venit la mine dupaia si mi-au spus sec '' Nu intra in atributile noastre ,am sesizat echipa de exterior '' PAM PAM .Ca problema e de la exterior si noi nu cunoastem exteriorul si e alta echipa si mai da-te-n o zi buna va dorim ... The end. Nu as vrea sa ma adresez opc-uri ,nebunii ,ca nu vreau sa reziliez ,vreau doar sa mearga dracului serviciul pe care il platesc si ei sunt obligati conform contractului sa mi-l furnizeze. Intrebarea mea e urmatoare ,ce se intampla de se ''fura'' semnalul doar noaptea ,si doar dupa 00:00 ? Sa le spun si lor ca am impresia ca asta cu exterioru' a aruncat-o asa .E gen Noaptea ca hotii... |
#2
Posted 10 March 2017 - 13:20
O fi vreun echipament de-al lor alimentat de undeva unde pica curentul la acele ore.
Cand e pana de curent in oras, pica netul. (am UPS ce alimenteaza connect box-ul). Asa o fi si la tine. Pana doar in locul in care au un echipament ce necesita alimentare. Edited by dorin_2k, 10 March 2017 - 13:20. |
#3
Posted 10 March 2017 - 13:45
dorin_2k, on 10 martie 2017 - 13:20, said:
Cand e pana de curent in oras, pica netul. Nu cred ca e pana de curent in fiecare seara dupa ora 00:00.Imi da impresia ca e un echipament programat sa se intrerupa la aceea ora,sau sa-si dea restart.Dar e atipica intreruperea , ba tine 15 min -45-min-2 ore- ora si jumatate .Deja intru in conspiratii cu astia. Daca mai are si altcineva alte pareri sunt binevenite. Ma gandesc sa le strang punctat intr-un email sa le dau tema la baieti daca tot m-au lasat cu ochii in soare ca '' nu e de competenta lor '' |
#4
Posted 10 March 2017 - 13:55
ALEXYO, on 10 martie 2017 - 13:15, said:
am impresia ca asta cu exterioru' a aruncat-o asa . |
#5
Posted 10 March 2017 - 15:32
ALEXYO, on 10 martie 2017 - 13:15, said:
Am impresia ca toti sunt idioti la call center. Daca ai alte firme de net prin zona treci la ele... in afara de partea de cablu digital unde stau bine...partea de internet este mediocra...cu un upload de toata jena si niste modemuri care se desincronizeaza cand iti este lumea mai draga Edited by arbuneaionut, 10 March 2017 - 15:37. |
#6
Posted 10 March 2017 - 15:47
Cu vreo doua zile inainte sa se produca rezilierea programata in cazul meu, reteaua nu a mai functionat timp de aproximativ 16 ore.
|
#7
Posted 10 March 2017 - 16:49
Partea buna e ca in curand trecem la ora de vara, deci 00:30 va deveni 01:30
|
#8
Posted 17 March 2017 - 13:44
S-a rezolvat in sfarsit problema .Au venit,s-au catarat pe toti stalpii si pe bloc ,au schimbat diverse pe acolo .Am confirmat si la vecini ca e ok ,sa speram ca o sa tina.Nu am avut niciodata probleme cu ei legat de lipsa semnalului in atatia ani ,asta ar fi premiera.
|
#9
Posted 23 August 2017 - 10:40
Credeam ca numai noi avem problema asta ... Lunar sunam la UPC sa vina sa-si verifice reteaua ca ping-ul e la cifre astronomice ( azi noapte era peste 400 ms); call center-ul insista cu deconectati, resetati, mufati, alea-alea.
Acum m-am suparat - le cer numar de inregistrare si voi rezilia contractul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users