Audi A4 Avant 1.8 TFSI (2008) vs Ford Focus Titanium 1.6 (2011)
Last Updated: Mar 15 2017 20:32, Started by
business11
, Mar 08 2017 13:34
·
0
#1
Posted 08 March 2017 - 13:34
Dupa cum spune titlul am de facut o alegere dintre masinile de mai sus. Audi vine cu 160cp, Fordul 150cp. Ca echipare este Fordul in fata, avand si piele in plus, tempomat, senzori de parcare.
Audi: 110.000km (12.222/an) Ford: 87.000km (14.500/an) Audi imi place ca este mai mare si mai spatios, in schimb Fordul ca este mai bine echipat si mai nou. La Audi stiu problemele cu consumul mare de ulei, la Ford nu stiu nimic. Ambele masini costa 9.000€. Stiu ca joaca in 2 ligi diferite, dar ce mi-ati recomanda/ce ati alege? Edited by business11, 08 March 2017 - 13:53. |
#3
Posted 08 March 2017 - 13:48
horean, on 08 martie 2017 - 13:39, said:
Cunosti masinile si proprietarii? Audi da, am facut proba cu ea. Masina merge fara nici o problema, vanduta de un privat printr-un dealer auto. Singura problema la Audi este ca trebuie facut service-ul (ultimul fiind facut la 80.000). Fordul nu, doar din poze, la fel este vandut de un privat printr-un dealer auto. Masina ca model o cunosc si am condus-o, sunt diferente intre cele doua ca si comfort si stilul de condus. Audi-ul imi place mai mult, dar ma gandesc ca Ford-ul este mai bine echipat, mai nou si mai putini km. |
#7
Posted 08 March 2017 - 14:07
ericmario, on 08 martie 2017 - 13:55, said:
Inca nu ti-ai luat masina? nu ma pot decide pur si simplu... a3ds, on 08 martie 2017 - 13:57, said:
Daca Audi are 30,000 de km de la ultimul service, go away. E un turbo intretinut prost, deci forget about it. Ia-ti un C200/180 Kompressor. N-au probleme, cel putin motoarele. diddy_fan_2pac, on 08 martie 2017 - 13:58, said:
toate au la 30k in vest. just saying exact, service-ul se face odata la 30.000km sau 2 ani (depinde ce implinesti mai repede). |
#8
Posted 08 March 2017 - 14:12
Da, dar turbo urile sunt sensibile la chestii d'astea, mai ales benzinarele, adica mers 30,000 cu un schimb de ulei care nu stii cat de bun a fost.
Acum na, daca nu vrei sa asculti, treaba ta. |
#10
Posted 08 March 2017 - 14:43
a3ds, on 08 martie 2017 - 14:12, said:
Da, dar turbo urile sunt sensibile la chestii d'astea, mai ales benzinarele, adica mers 30,000 cu un schimb de ulei care nu stii cat de bun a fost. |
|
#11
Posted 08 March 2017 - 14:51
Am inteles ca la 1.8 TFSI si nu numai au probleme cu consumul mare de ulei (1L / 1000km), acum am inteles ca modelul 2008 nu ar avea probleme. Acum nici nu stiu ce sa mai cred.
|
#12
Posted 08 March 2017 - 14:54
business11, on 08 martie 2017 - 14:51, said:
Am inteles ca la 1.8 TFSI si nu numai au probleme cu consumul mare de ulei (1L / 1000km), acum am inteles ca modelul 2008 nu ar avea probleme. Acum nici nu stiu ce sa mai cred. |
#13
Posted 08 March 2017 - 14:55
#14
Posted 08 March 2017 - 14:56
De aia ti am si recomandat un C klass cu kompressor. Nu au probleme in general iar compresoarele sunt mult mai fain de condus decat turbourile, trag liniar, nu au lag, nu suprasolicita/supraincalzesc uleiul/motorul, sunt mai fiabile etc. Plus ca nu-s asa sensibile la schimburi ampulea de ulei, gen 30k.
De aia si sunt de unica folosinta masinile nowadays, ti le vand cu 3 schimburi pana la 100,000 si dupa aia incep sa pice. Valabil si la cutiile de viteza "lifetime" (alea automate) care pica dupa 100k daca nu le schimbi uleiul. |
#15
Posted 08 March 2017 - 15:00
Un Focus cu motor de 2.0. De banii astia gasesti si Mondeo.
|
|
#16
Posted 08 March 2017 - 15:29
Daca vrei costuri de intretinere reduse ia Ford-ul.
Daca vrei fitze si te tine buzunarul...sau ai treaba prin centru Timisoarei cumpara Audi-ul. Edited by alexa32, 08 March 2017 - 15:30. |
#17
Posted 08 March 2017 - 17:20
''Audi-ul imi place mai mult, dar ma gandesc ca Ford-ul este mai bine echipat, mai nou si mai putini km ''
Aici in primul rand e vorba de placere, mai ales ca tu esti soferul. Ai facut si drive-test cu ea, a mers OK, deci raspunsul e AUDI. |
#18
Posted 08 March 2017 - 22:52
Nu s-a făcut recall. Doar la 2.0tsi la proprietarii care se plângeau de consum de ulei se înlocuia gratuit fără alte teste și intervenții la Audi mai sus..
La 1.8tsi, deși era aceasi problema se înlocuia pe garantie, dar mai greu și în multe cazuri cu o participare consistenta din partea proprietarului la costuri(costa 2500e reparația per total). Sunt clienți vechi la care s-a schimbat gratuit ca urmare a istoricului. Din 2011/2012 s-au pus motoare cu problema rectificata. De regula pe la 80-100.000 cam apărea grav problema uleiului și a intinzatorului de lanț. Dacă iei 1.8tsi, asculta sa nu bata la ralanti lanțul, ca e motiv de schimbat distribuția sau motorul... Eventual schimba preventiv intinzatorul de lanț cu versiunea updatata ca sa fii sigur. Pt a verifica motorul la problema cu uleiul verifica compresia. De e peste 10.5 e în regula. Eu asa am verificat la a mea în reprezentanta înainte sa o cumpăr. Sincer as lua focusul. Mai nou, mai dotat, motor mai lipsit de bube grave. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users