lant rupt
Last Updated: Mar 07 2023 19:02, Started by
Zebulon
, Mar 01 2017 22:18
·
0
#1
Posted 01 March 2017 - 22:18
salut,am o dhs 2855 si dupa 4-5000 km s-a rupt lantul.
Mereu i-am pus lubrifiant,o data la 1-2 saptamani,timp de 2 ani.Nu am inlocuit niciodata nimic de pe bicicleta.Nu merg ca un retardat,am mers normal,fara forta extrema. Azi s-a rupt lantul in doua. Intrebarea este daca sa inlocuiesc pinioanele din spate?-la asta as zice ca da,ca presupun ca lantul uzat le-a uzat si pe ele intrebarea a doua e daca sa inlocuiescsi foile.Adica sunt si alea uzate,dar totusi costa destul de mult,si nu m-as indura sa dau 1 milion pe foi doar. |
#2
Posted 01 March 2017 - 22:24
Daca ai mers asa mult in configuratia respectiva cam trebuie sa schimbi tot.
|
#3
Posted 01 March 2017 - 22:25
si daca schimb doar casetadin spate si lantul si las foile asa,ce s-ar putea intampla?
|
#4
Posted 01 March 2017 - 22:30
Ma scuzi,dar nu inteleg de ce te zgarcesti la bani?atunci de ce ai mai deschis topic?
Deci toate piesele uzate se inlocuiesc,bine ar fi cu unele de calitate....diferenta intre o piesa ieftina si una scumpa se va vedea in timp. |
#5
Posted 01 March 2017 - 22:35
Eu am platit 180 ptr.ca mi-au schimbat cele 3 foi din fata,cele 7 pinioane si lantul. Vreo 3-4 ani nu o sa mai am probleme.
|
#6
Posted 01 March 2017 - 22:36
pai ma zgarcesc totusi
ma costa ~70 lei pinioane plus lant.Daca e sa bag si 1 milion in foi... eu fac 2000-3000 km pe an Edited by Zebulon, 01 March 2017 - 22:37. |
#7
Posted 01 March 2017 - 22:39
#8
Posted 01 March 2017 - 22:43
De banii aia iei piese de calitate indoielnica si la anul va trebui sa le schimbi iar , poate chiar mai repede . O bicicleta se intretine ca si orice alt vehicul , revizie ,schimbat consumabile . Daca vrei ceva ieftin mergi pe jos .
|
#9
Posted 01 March 2017 - 23:00
Baxon, on 01 martie 2017 - 22:43, said:
De banii aia iei piese de calitate indoielnica si la anul va trebui sa le schimbi iar , poate chiar mai repede . O bicicleta se intretine ca si orice alt vehicul , revizie ,schimbat consumabile . Daca vrei ceva ieftin mergi pe jos . eu le inlocuiesc cu aceleasi piese,nu le schimb eu de la mine. bicicleta e de calitate indoielnica,doar e DHS ce te-ai astepta? ma rog,totusi a tinut 4-5k km,e admirabil totusi si totusi,de ce sa le schimb IAR la anul?ca nu stau sa arunc cu banii in bicicleta asa doar ca am pierdut 5% din performanta dupa 1000km.E de asteptat chestia asta am totusi o intrebare cam idioata daca din lantul rupt scot o bucata cu ajutorul unei prese si apoi il unesc inapoi? da,lantul ar fi mai scurt cu o za,dar ar afecta asta performanta in mod semnificativ? Edited by Zebulon, 01 March 2017 - 22:49. |
#10
Posted 01 March 2017 - 23:01
Stii principiul sau zicala : dai un ban dar stai in fata ? Cam asa e si cu produsele astea ieftine in care bagi bani cu nemiluita in timp si tot nu va fi buna vreodata . Problema e ca la modelele astea chinezesti nici reglajele nu le poti face ca lumea .
Bine poti sa optezi sa pui doar un pinion si lant mai calitativ ( nu ala de 7-12 lei ) . |
|
#11
Posted 01 March 2017 - 23:16
lantul e 25-30 lei,pinioanele sunt 50 lei
nu ma astept la performanta incredibila,doar sa mearga bine,sa schimbe vitezele bine,si sa tina macar 3000 km,asta e tot ce cer. |
#12
Posted 01 March 2017 - 23:25
#13
Posted 01 March 2017 - 23:32
Zebulon, on 01 martie 2017 - 23:00, said:
pai ms,dar eu ce sa fac? eu le inlocuiesc cu aceleasi piese,nu le schimb eu de la mine. bicicleta e de calitate indoielnica,doar e DHS ce te-ai astepta? ma rog,totusi a tinut 4-5k km,e admirabil totusi si totusi,de ce sa le schimb IAR la anul?ca nu stau sa arunc cu banii in bicicleta asa doar ca am pierdut 5% din performanta dupa 1000km.E de asteptat chestia asta am totusi o intrebare cam idioata daca din lantul rupt scot o bucata cu ajutorul unei prese si apoi il unesc inapoi? da,lantul ar fi mai scurt cu o za,dar ar afecta asta performanta in mod semnificativ? Ar fi o carpeala care te poate tine pana cand cumperi piese noi daca toate sunt uzate foarte rau.Daca nu-s uzate...te mai pot tine ceva timp, depinde de uzura lor. Edited by ionutz_joe2009, 01 March 2017 - 23:37. |
#14
Posted 01 March 2017 - 23:43
ionutz_joe2009, on 01 martie 2017 - 23:32, said: Daca dupa cei 5000 inca mai calca bine pe pinioane si foi... da, poti scoate fara pbl o za.Nici nu trebuie presa.O pulita pe care asezi zaua, dai cu un ciocan mic in bolt. Daca boltul ajunge la nivel cu zaua, poti folosi un cui pt a-l da afara.Asezi cuiul pe bolt si-i dai un ciocan.Va iesi boltul.Scoti o za , bagi boltul inapoi si-l bati cu un ciocan pe un alt ciocan pt a-l tesi putin la capete.E simplu, doar sa nu fie rau uzate foile, pinioanele si lantul(calca inca bine pe ele, poate ca s-a rupt cand ai schimbat viteza si l-ai fortat rau).Daca-s uzate rau , cel mai probabil nu se va rupe tot de acolo , se va rupe din alta parte. Ar fi o carpeala care te poate tine pana cand cumperi piese noi daca toate sunt uzate foarte rau. Nu e mai simplu cu asa ceva? Attached Files |
#15
Posted 01 March 2017 - 23:45
missionnad, on 01 martie 2017 - 23:43, said:
Du-te mai d'aci cu recomandarea ta...si sa riste sa i se desfacă lanțul cine stie pe unde.. Nu e mai simplu cu asa ceva? Evident ca da, a intrebat daca poate cu presa.Trebuia sa postezi inainte de a posta eu, ce ai postat tu puteam posta si eu. Edited by ionutz_joe2009, 01 March 2017 - 23:49. |
|
#16
Posted 01 March 2017 - 23:58
missionnad, on 01 martie 2017 - 23:43, said:
Du-te mai d'aci cu recomandarea ta...si sa riste sa i se desfacă lanțul cine stie pe unde.. Nu e mai simplu cu asa ceva? Risca pe dracu ma, parca daca folosesti presa nu e aceeasi procedura. Zaua rapida e buna pe un lant nou, daca o pui pe un lant uzat o sa iti faca numai probleme. Nu mai spun ca risti sa iti sara in mers. Nu am patit-o o singura data, si asta cu lanturi de 80 lei + |
#17
Posted 02 March 2017 - 00:08
Nu o sa calce ca restul.Uzura e in tot sistemul, lantul uzat e calibrat pe pinioanele si foile uzate.Daca nu-s rau uzate, mai merg ceva.Depinde de cum arata/calca.
Edited by ionutz_joe2009, 02 March 2017 - 00:09. |
#18
Posted 02 March 2017 - 06:23
Pune poze cu pinioanele si foile, e posibil sa schimbi doar lantul si sa fie ok, sau lant + caseta.
Pe viitor e mai bine sa schimbi lantul la ~2000km (sau cand se intinde), ca sa nu strice si alte piese, si oricum lantul e cel mai ieftin. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users