Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
jurnal de bord ! [ambreiaj 300.000k]
#19
Posted 17 February 2017 - 17:38
vio1971, on 17 februarie 2017 - 17:14, said:
regret ca n am facut poze la vremea aia ,dar te servesc cu ceva de 2017 ! mai bine faceam un jurnal al masinii ! are in setp anu asta, 10 ani la mine motor,cutie de la mama ei ,neumblat niciodata ,acum vreo 12k i am schimbat ecu de pe pompa,numai ecu ,pompa e originala pe masina de la neamt Ciudat ca n-ai schimbat pompa inca. La 2.0 dti pica des pompa. |
#20
Posted 17 February 2017 - 17:55
DannyMC, on 17 februarie 2017 - 17:35, said:
De ce i-ai bate? E obligatoriu sa faci km ca trenu' daca ti-ai luat masina? Serafim606, on 17 februarie 2017 - 17:36, said:
Faza e ca a avut momente cand o scoteam doar in weekend. Masina principala fiind alta. Am o vecina. Are un Symbol din 2008 parca luat de nou. Inca are cauciurile cu care a venit masina. Si mai au carne pe ele. Nu a facut inca 20k cu ea . O scoate din an in paste. Edited by _R_A_D_U, 17 February 2017 - 17:56. |
#21
Posted 17 February 2017 - 18:04
_R_A_D_U, on 17 februarie 2017 - 17:30, said:
Tu, esti ok. Eu i-as bate pe aia de fac in 10 ani 65-70.000. Astia au fost "sursa" de inspiratie pentru samsari... Sa nu dai tare! Cumparata de noua in 2005, acum are 74.500. . Pentru iesiri in oras si servici am metrou la scara, in concediu folosesc avionul si inchiriez masina la destinatie daca e cazul. Masina o folosesc pentru cumparaturi la supermarket, cateva iesiri pe an la munte si pescuit. @vio1971 Impresionat, pur si simplu tine sau este rezultatul altor factori: stil de condus neagresiv, o ingrijire mai deosebita, sau (probabil) drumuri lungi care nu necesita folosirea intensa a ambreajului. Km aia sunt facuti in Romania sau mai mult pe autostrazile Europei ? |
#22
Posted 17 February 2017 - 18:09
absolut 96-97% din 425 la mine facuti in Ro.intetinerea e cheia succesului ,sunt mai tipicar de felul meu si pun suflet cand am o masina pe mana .
se mira cineva ca pompa e originala a masinii ,da absolut adevarat si sincer ma mandresc Edited by vio1971, 17 February 2017 - 18:10. |
#23
Posted 17 February 2017 - 19:21
Cornel, on 17 februarie 2017 - 18:04, said:
Sa nu dai tare! Cumparata de noua in 2005, acum are 74.500. . Am doua in familie luate in 2009. Una are 30.000 si cealalta 50.000. Merg femei cu ele. Anul asta vreau sa dau una din ele, mi-e si groaza cand ma gandesc ca o sa ma intrebe toti daca am dat kilometrajul inapoi. Pana si ala de la ITP anul trecut m-a intrebat la fel " de ce i-am dat km inapoi? Vreau sa o vand? " Eu am avut doar masini de firma pe care foloseam maxim 2 ani. Cel mai mult am avut la o Skoda Fabia I cu care am mers 205.000 km si nu a avut nimic la ambreiaj. Cel mai prost un Focus care la 70.000 a trecut rulmentul prin soare. Si am avut o Octavia I pe care am predat-o dupa un an la 96.000 km schimband doar uleiul. Nici macar placutele nu le-am schimbat. Tanc a fost aia. In antiteza Octavia II FL e praf. In 50.000 aproape un an numai bucsile mari le-am schimbat de doua ori. Edited by Seteh, 17 February 2017 - 19:22. |
#24
Posted 17 February 2017 - 22:50
Serafim606, on 17 februarie 2017 - 17:36, said: Am o vecina. Are un Symbol din 2008 parca luat de nou. Inca are cauciurile cu care a venit masina. Si mai au carne pe ele. Nu a facut inca 20k cu ea . O scoate din an in paste. |
#25
Posted 17 February 2017 - 23:16
Acuma eu is curios sa vad cam cum arata interiorul unei masini cu 600k km la bord, volanul, nuca schimbator, scaune, manere
|
#26
Posted 17 March 2017 - 10:25
#27
Posted 17 March 2017 - 13:15
lula_canci, on 17 februarie 2017 - 23:16, said:
Acuma eu is curios sa vad cam cum arata interiorul unei masini cu 600k km la bord, volanul, nuca schimbator, scaune, manere in afara de interior+ exterior ,ai ramane absolut MUT cum merge masina la km actuali si cat de bine e intretinuta absolut peste tot ,directie ,anvelope,stabilitate ,etc etc 64xgeo, on 17 martie 2017 - 10:25, said:
si eu care eram mandru de a mea cu 400k ...se pare ca mai am de tras de ea! multi inainte ma mandresc ca : motor turbina cutie si multe multe alte piese sunt originale de la mama ei de la Russelsheim ! |
#28
Posted 17 March 2017 - 13:24
Mulțumesc. Și la mine sunt originale si virgine :-)
Sper totuși ca diferența pana la 600k să o facă altcineva... am băgat-o la măritat ;-) |
|
#29
Posted 17 March 2017 - 13:36
n o dau sub nici o forma ,sunt ultra-super-multumit de cum merge si ca NU ma necajeste absolut deloc
e masina care nu ii salti capota in 5000km sa i verifici uleiul ,Absolut fara nici o exagerare o scot pe autostrada ,ii dau 160 constant ,tin un deget pe volan si las scaunul pe spate sa fiu relaxat . [am dat un exemplu la cat e de intretinuta] las modestia la o parte si sunt sigur ca sunt f.f.f. putine masini cu ambreiaj de peste 300.000 km neschimbat si care NU da nici un semn de ,,oboseala,, foarte multumit de cum o conduce ficioru numa prin oras . |
#30
Posted 26 April 2017 - 21:49
vio1971, on 17 martie 2017 - 13:36, said:
n o dau sub nici o forma ,sunt ultra-super-multumit de cum merge si ca NU ma necajeste absolut deloc e masina care nu ii salti capota in 5000km sa i verifici uleiul ,Absolut fara nici o exagerare o scot pe autostrada ,ii dau 160 constant ,tin un deget pe volan si las scaunul pe spate sa fiu relaxat . [am dat un exemplu la cat e de intretinuta] las modestia la o parte si sunt sigur ca sunt f.f.f. putine masini cu ambreiaj de peste 300.000 km neschimbat si care NU da nici un semn de ,,oboseala,, foarte multumit de cum o conduce ficioru numa prin oras . Daca stăteai in Bucuresti te asigur ca nu tinea nici 100.000 ambreiajul oricâtă grija ai fi avut de masina si oricât ai fi bibilit-o. |
#31
Posted 31 May 2017 - 12:30
#32
Posted 31 May 2017 - 16:00
A mea are 104.000 si aproape zece ani, nu am schimbat ambreiajul pana acum.
Mare parte din acesti km sunt facuti in Bucuresti. Semne de oboseala? Inca nu, probabil mai tine si de stilul de condus. Opel astra G 1.6 twinport. |
#33
Posted 31 May 2017 - 23:08
Seteh, on 17 februarie 2017 - 19:21, said:
Asta e chiar putin Am doua in familie luate in 2009. Una are 30.000 si cealalta 50.000. Merg femei cu ele. Anul asta vreau sa dau una din ele, mi-e si groaza cand ma gandesc ca o sa ma intrebe toti daca am dat kilometrajul inapoi. Pana si ala de la ITP anul trecut m-a intrebat la fel " de ce i-am dat km inapoi? Vreau sa o vand? " Eu am avut doar masini de firma pe care foloseam maxim 2 ani. Cel mai mult am avut la o Skoda Fabia I cu care am mers 205.000 km si nu a avut nimic la ambreiaj. Cel mai prost un Focus care la 70.000 a trecut rulmentul prin soare. Si am avut o Octavia I pe care am predat-o dupa un an la 96.000 km schimband doar uleiul. Nici macar placutele nu le-am schimbat. Tanc a fost aia. In antiteza Octavia II FL e praf. In 50.000 aproape un an numai bucsile mari le-am schimbat de doua ori. Ambreiaj la 300 000 km... hmmm asa ceva in viata mea nu am auzit...adica da, am auzit dar respectiva masina era de firma si se circula cu un singur sofer 90% pe autostrazile europei... ori Opel foloseste un tip de ambreiaj care rezista, ori ai piciorul mega fin si conduci foarte linistit...altfel este de categoria miracolelor deja. Bine tie de altfel... Edited by andrew1980, 31 May 2017 - 23:12. |
|
#34
Posted 01 June 2017 - 10:36
TruculMagic, on 17 februarie 2017 - 16:13, said: pai la un motor simplu 2.0dti de 101cp parca, fara filtre de particule si alte prostii , daca ii faci schimburile la zi si ii schimbi mereu tot ce trebuie la ea, te duce linistit milionul. Tabla sa tina. |
#35
Posted 05 January 2020 - 12:22
vio1971, on 17 februarie 2017 - 15:41, said:
va salut ambreiaj luk pe original montat in 2009 pe un Opel 2.0dti [an 2004] ,ei bine azi ambreiajul a implinit fix 300k LA mine ! fac precizarea ca volanta e cu masa dubla ! si mai fac precizarea expressa ca absolut nu da semne de ,,oboseala,, ca sa zic asa .nu mai pun ca de vreo 10k se da si fecior-miu incepator cu ea ,super multumit de cum conduce masina . e ceva iesit din comun,ati mai intalnit cazuri etc etc ? Da, am eu astra din 2004, cu 331500km. Ambreiaj original. La motor singura interventie a fost curatarea de funingine de vreo doua ori, ca se aprindea martorul check engine, ceva furtune si conducte fisurate si inlocuite, si un set de bujii incandescente cu multi ani in urma.. Din ce am cautat eu, un ambreiaj exploatat cu simt de raspundere, duce pana la 400000km. Pentru cei care se mira cat rezista ambreiajul: Nu se doarme cu piciorul pe el, mai ales la semafor. (Exista o rasa de cimpanzei cu permis de conducere, care la semafor se hĂ®ţĂ®nă cu masina inainte si inapoi, daca e o mica panta) adica o tin din ambreiaj, inainteaza juma de metru, apoi o lasa sa curga inapoi si tot asa. Fac asta pentru ca nu au habar ca omoara ambreiajul in prostia lor. Mai sunt niste genii (am intalnit, dar am renuntat sa le explic) care franeaza si calca ambreiajul concomitent , sa fie siguri "ca nu trage motorul". Am intalnit si specimen capabil sa coboare transfagaraseanul cu ambreiajul calcat. Ce sa ceri de la astia? Cand dai in gropi (treci peste sine de tramvai) e bine sa calci ambreiajul scurt ca sa nu transmiti socurile de la roata pana in motor prin cutia de viteze, deci nu acceleram in gropi, asta numai daca vrei sa prelungesti viata masinii). Dupa ce cunosti masina, poti scoate din viteza fara a mai apasa ambreiajul. Unii pot schimba vitezele fara a apasa ambreiajul, dar deja acolo inseamna ca stii exact turatiile sa o nimeresti. Cu cat atingi pedala de ambreiaj mai rar si mai putin ca durata , si la turatii cat mai joase, cu atat va rezista mai multi km. Edited by tfmercedez, 05 January 2020 - 12:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users