Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 

jurnal de bord ! [ambreiaj 300.000k]

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 vio1971, on 17 februarie 2017 - 17:14, said:

regret ca n am facut poze la vremea aia ,dar te servesc cu ceva de 2017 ! Posted Image
mai bine faceam un jurnal al masinii ! are in setp anu asta, 10 ani la mine
motor,cutie de la mama ei ,neumblat niciodata ,acum vreo 12k i am schimbat ecu de pe pompa,numai ecu ,pompa e originala pe masina de la neamt

Ciudat ca n-ai schimbat pompa inca. La 2.0 dti pica des pompa.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 DannyMC, on 17 februarie 2017 - 17:35, said:

De ce i-ai bate? E obligatoriu sa faci km ca trenu' daca ti-ai luat masina?
Din cauza alora nu-s locuri de parcare... Aia ies mai ieftin sa mearga cu taxi. Eu, daca as avea mijloc de transport in comun sa ajung la scoala (22km), nu mi-as lua belea pe cap...

 Serafim606, on 17 februarie 2017 - 17:36, said:

Faza e ca a avut momente cand o scoteam doar in weekend. Masina principala fiind alta.



Am o vecina. Are un Symbol din 2008 parca luat de nou. Inca are cauciurile cu care a venit masina. Si mai au carne pe ele. Nu a facut inca 20k cu ea Posted Image.
O scoate din an in paste.
Vecina aia are masina de lasat la nepoti. Daca auzi ca o vinde, sa ma anunti...

Edited by _R_A_D_U, 17 February 2017 - 17:56.


#21
Cornel

Cornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.04.2003

 _R_A_D_U, on 17 februarie 2017 - 17:30, said:

Tu, esti ok. Eu i-as bate pe aia de fac in 10 ani 65-70.000. Astia au fost "sursa" de inspiratie pentru samsari...

Sa nu dai tare!
Cumparata de noua in 2005, acum are 74.500. Posted Image .

Pentru iesiri in oras si servici am metrou la scara, in concediu folosesc avionul si inchiriez masina la destinatie daca e cazul.
Masina o folosesc pentru cumparaturi la supermarket, cateva iesiri pe an la munte si pescuit.


@vio1971

Impresionat, pur si simplu tine sau este rezultatul altor factori: stil de condus neagresiv, o ingrijire mai deosebita,  sau (probabil) drumuri lungi care nu necesita folosirea intensa a ambreajului. Km aia sunt facuti in Romania sau mai mult pe autostrazile Europei ?

#22
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
absolut 96-97% din 425 la mine facuti in Ro.intetinerea e cheia succesului ,sunt mai tipicar de felul meu si pun suflet cand am o masina pe mana .
se mira cineva ca pompa e originala a masinii ,da absolut adevarat si sincer ma mandresc

Edited by vio1971, 17 February 2017 - 18:10.


#23
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009

 Cornel, on 17 februarie 2017 - 18:04, said:

Sa nu dai tare!
Cumparata de noua in 2005, acum are 74.500. Posted Image .


Asta e chiar putin Posted Image
Am doua in familie luate in 2009. Una are 30.000 si cealalta 50.000. Merg femei cu ele. Anul asta vreau sa dau una din ele, mi-e si groaza cand ma gandesc ca o sa ma intrebe toti daca am dat kilometrajul inapoi. Pana si ala de la ITP anul trecut m-a intrebat la fel " de ce i-am dat km inapoi? Vreau sa o vand? "
Eu am avut doar masini de firma pe care foloseam maxim 2 ani. Cel mai mult am avut la o Skoda Fabia I  cu care am mers 205.000 km si nu a avut nimic la ambreiaj. Cel mai prost un Focus care la 70.000 a trecut rulmentul prin soare.
Si am avut o Octavia I pe care am predat-o dupa un an la 96.000 km schimband doar uleiul. Nici macar placutele nu le-am schimbat. Tanc a fost aia. In antiteza Octavia II FL e praf. In 50.000 aproape un an numai bucsile mari le-am schimbat de doua ori.

Edited by Seteh, 17 February 2017 - 19:22.


#24
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Serafim606, on 17 februarie 2017 - 17:36, said:


Am o vecina. Are un Symbol din 2008 parca luat de nou. Inca are cauciurile cu care a venit masina. Si mai au carne pe ele. Nu a facut inca 20k cu ea Posted Image.
O scoate din an in paste.
Sunt destui oameni care nu fac intr-un an mai mult de 2000-3000km.Se invart mai mult la ei in localitate si zonele invecinate si eventual o data de de doua ori pe an cate o iesire in afara judetului iar de regula se deplaseaza pe jos la ei in oras datorita distantelor mici de la domiciliu, la locul de munca, scoli, gradinite, magazine de cartier sau centre comerciale.

#25
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Acuma eu is curios sa vad cam cum arata interiorul unei masini cu 600k km la bord, volanul, nuca schimbator, scaune, manere

#26
64xgeo

64xgeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 03.09.2005

 vio1971, on 17 februarie 2017 - 17:14, said:

regret ca n am facut poze la vremea aia ,dar te servesc cu ceva de 2017 ! Posted Image
.....
si eu care eram mandru de a mea cu 400k Posted Image ...se pare ca mai am de tras de ea! Posted Image

#27
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016

 lula_canci, on 17 februarie 2017 - 23:16, said:

Acuma eu is curios sa vad cam cum arata interiorul unei masini cu 600k km la bord, volanul, nuca schimbator, scaune, manere

in afara de interior+ exterior ,ai ramane absolut MUT cum merge masina la km actuali si cat de bine e intretinuta absolut peste tot ,directie ,anvelope,stabilitate ,etc etc

 64xgeo, on 17 martie 2017 - 10:25, said:

si eu care eram mandru de a mea cu 400k Posted Image ...se pare ca mai am de tras de ea! Posted Image

multi inainte
ma mandresc ca :
motor
turbina
cutie
si multe multe alte piese sunt originale de la mama ei de la Russelsheim !

#28
64xgeo

64xgeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 03.09.2005
Mulțumesc. Și la mine sunt originale si virgine :-)

Sper totuși ca diferența pana la 600k să o facă altcineva... am băgat-o la măritat ;-)

#29
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
n o dau sub nici o forma ,sunt ultra-super-multumit de cum merge si ca NU ma necajeste absolut deloc
e masina care nu ii salti capota in 5000km sa i verifici uleiul ,Absolut fara nici o exagerare
o scot pe autostrada ,ii dau 160 constant ,tin un deget pe volan si las scaunul pe spate sa fiu relaxat . [am dat un exemplu la cat e de intretinuta]
las modestia la o parte si sunt sigur ca sunt f.f.f. putine masini cu ambreiaj de peste 300.000 km neschimbat si care NU da nici un semn de ,,oboseala,,
foarte multumit de cum o conduce ficioru numa prin oras .

#30
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 vio1971, on 17 martie 2017 - 13:36, said:

n o dau sub nici o forma ,sunt ultra-super-multumit de cum merge si ca NU ma necajeste absolut deloc
e masina care nu ii salti capota in 5000km sa i verifici uleiul ,Absolut fara nici o exagerare
o scot pe autostrada ,ii dau 160 constant ,tin un deget pe volan si las scaunul pe spate sa fiu relaxat . [am dat un exemplu la cat e de intretinuta]
las modestia la o parte si sunt sigur ca sunt f.f.f. putine masini cu ambreiaj de peste 300.000 km neschimbat si care NU da nici un semn de ,,oboseala,,
foarte multumit de cum o conduce ficioru numa prin oras .
Zi-ne pe unde mergi cu ea....din ce oras esti,ce drumuri faci?
Daca stăteai in Bucuresti te asigur ca nu tinea nici 100.000 ambreiajul oricâtă grija ai fi avut de masina si oricât ai fi bibilit-o.

#31
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006

 64xgeo, on 17 martie 2017 - 10:25, said:

si eu care eram mandru de a mea cu 400k Posted Image ...se pare ca mai am de tras de ea! Posted Image
si eu sunt mandru cu fabiuta mea la 298k :))) . Still ambreiajul original, fara semne de oboseala

#32
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
A mea are 104.000 si aproape zece ani, nu am schimbat ambreiajul pana acum.
Mare parte din acesti km sunt facuti in Bucuresti.
Semne de oboseala?
Inca nu, probabil mai tine si de stilul de condus.
Opel astra G 1.6 twinport.

#33
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

 Seteh, on 17 februarie 2017 - 19:21, said:

Asta e chiar putin Posted Image
Am doua in familie luate in 2009. Una are 30.000 si cealalta 50.000. Merg femei cu ele. Anul asta vreau sa dau una din ele, mi-e si groaza cand ma gandesc ca o sa ma intrebe toti daca am dat kilometrajul inapoi. Pana si ala de la ITP anul trecut m-a intrebat la fel " de ce i-am dat km inapoi? Vreau sa o vand? "
Eu am avut doar masini de firma pe care foloseam maxim 2 ani. Cel mai mult am avut la o Skoda Fabia I  cu care am mers 205.000 km si nu a avut nimic la ambreiaj. Cel mai prost un Focus care la 70.000 a trecut rulmentul prin soare.
Si am avut o Octavia I pe care am predat-o dupa un an la 96.000 km schimband doar uleiul. Nici macar placutele nu le-am schimbat. Tanc a fost aia. In antiteza Octavia II FL e praf. In 50.000 aproape un an numai bucsile mari le-am schimbat de doua ori.
iarasi...depinde de la masina la masina, la mine Octavia 2 din 2010, nu a avut nici dracu la bucsil, la 102 000 km nu scartaia nu scotea un sunet, nici macar la reprezentanta, Weltauto nu au gasit nimic la tren ( desi cautau nod in papura) cand mi-au preluat. Dar in schimb pana la 100K am schimbat 2 seturi de placute si un set de disc pe fata... da aveam talpa grea si atat.

Ambreiaj la 300 000 km... hmmm asa ceva in viata mea nu am auzit...adica da, am auzit dar respectiva masina era de firma si se circula cu un singur sofer 90% pe autostrazile europei... ori Opel foloseste un tip de ambreiaj care rezista, ori ai piciorul mega fin si conduci foarte linistit...altfel este de categoria miracolelor deja. Bine tie de altfel...

Edited by andrew1980, 31 May 2017 - 23:12.


#34
geo_fly

geo_fly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 06.05.2007

 TruculMagic, on 17 februarie 2017 - 16:13, said:

pai la un motor simplu 2.0dti de 101cp parca, fara filtre de particule si alte prostii , daca ii faci schimburile la zi si ii schimbi mereu tot ce trebuie la ea, te duce linistit milionul. Tabla sa tina.
De cand filtru de particule e componenta a motorului?

#35
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 vio1971, on 17 februarie 2017 - 15:41, said:

va salut
ambreiaj luk pe original montat in 2009 pe un Opel 2.0dti [an 2004] ,ei bine azi ambreiajul a  implinit  fix 300k LA mine ! fac precizarea ca volanta e cu masa dubla !
si mai fac precizarea expressa ca absolut nu da semne de ,,oboseala,, ca sa zic asa .nu mai pun ca de vreo 10k se da si fecior-miu incepator cu ea ,super multumit de cum conduce masina .
e ceva iesit din comun,ati mai intalnit cazuri etc etc ?

Da, am eu astra din 2004, cu 331500km. Ambreiaj original.  La motor singura interventie a fost curatarea de funingine de vreo doua ori, ca se aprindea martorul check engine, ceva furtune si conducte fisurate si  inlocuite, si un set de bujii incandescente  cu multi ani in urma..

Din ce am cautat eu, un ambreiaj exploatat cu simt de raspundere, duce pana la 400000km.

Pentru cei care se mira cat rezista ambreiajul:
Nu se doarme cu piciorul pe el, mai ales la semafor. (Exista o rasa de cimpanzei cu permis de conducere, care la semafor se hĂ®ţĂ®nă cu masina inainte si inapoi, daca e o mica panta) adica o tin din ambreiaj, inainteaza juma de metru, apoi o lasa sa curga inapoi si tot asa. Fac asta  pentru ca nu au habar ca omoara ambreiajul in prostia lor.
Mai sunt niste genii (am intalnit, dar am renuntat sa le explic) care franeaza si calca ambreiajul concomitent , sa fie siguri "ca nu trage motorul".
Am intalnit si specimen capabil sa coboare transfagaraseanul cu ambreiajul calcat. Ce sa ceri de la astia?

Cand dai in gropi (treci peste sine de tramvai) e bine sa calci ambreiajul scurt ca sa nu transmiti socurile de la roata  pana in motor prin cutia de viteze, deci nu acceleram in gropi, asta numai daca vrei sa prelungesti viata masinii).

Dupa ce cunosti masina, poti scoate din viteza fara a mai apasa ambreiajul.  Unii pot schimba vitezele fara a apasa ambreiajul, dar deja acolo inseamna ca stii exact turatiile  sa o nimeresti. Cu cat atingi pedala de ambreiaj mai rar si mai putin ca durata , si la turatii cat mai joase, cu atat va rezista mai multi km.

Edited by tfmercedez, 05 January 2020 - 12:29.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate