Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Despagubire intarziere avion Blue Air !

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,182
  • Înscris: 06.02.2011
Salut,
Deși zbor numai cu blueair pentru ca îmi plac mai mult decât wizz,  uite ca în ianuarie anul ăsta mi-au făcut o bucurie și anume:
Decolarea a întârziat cu vreo jumătate de oră, am zis ok nu-i mare paguba după încă vreo 10min sunt anunțat ca sunt nevoiți sa aterizeze în Timișoara pentru alimentare și ca vom întârzia încă vreo jumătate de ora,  deși mi se părea cam ciudat am zis ca nu mor eu pt încă o jumate de ora. Am aterizat la Timișoara au făcut ce au făcut vreo jumătate de ora după care iar ne anunță că mai durează jumătate de ora pt ca au probleme cu un motor.  Lumea începea să fie agitată pentru ne-au ținut prizonieri în avion , nimeni nu putea cobori.  Ne-au tot aburit așa vreo 3  ore și jumătate  aproape 4 timp în care am stat numai în avion.
Se pot cere despăgubiri pentru așa un caz?
Dacă mai sunt persoane care au întâmpinat genul ăsta de probleme îi rog sa lase informații despre cum se procedează în astfel de cazuri.
Mulțumesc anticipat!

#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,519
  • Înscris: 19.04.2009
Depinde.

http://europa.eu/you...tm#apr-problems

Depinde de motivul real al intarzierii.

Dar poti incerca.

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Daca ti-ai facut asigurare de zbor (10 euro am impresia) da iti primesti banii inapoi.

#4
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007
Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb.
Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza.

#5
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,519
  • Înscris: 19.04.2009
Defectiunea nu e cauza de forta majora.

In majoritatea cazurilor defectiunile apar datorita proastei mentenante (adica din vina lor).

Se calculeaza timpul aterizarii programate vs. timpul aterizarii efective.

#6
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 30.07.2009
Am avut o problema similara cu Tarom, Iasi-Roma acum circa 3 ani de zile, intarziere undeva la 3 ore de era sa pierd cursa de legatura mai departe. Am sesizat KLM, partenerul Tarom, ei s-au scuzat frumos si elegant, m-au ajutat cat au putut, ca in final sa-mi spuna sa iau legatura cu Tarom. Am luat legatura cu tarom, doar unidirectional, adica eu cu ei. Am depus pe site formular, nr de inregistrare etc...nici in ziua de azi nu am primit raspuns solicitarii mele...

#7
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,680
  • Înscris: 10.10.2011

 atupi, on 07 februarie 2017 - 16:10, said:

Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb.
Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza.
zbor f des. blue air e mai ok ca wizz pt ca este mai mult loc la picioare. la wizz e mai inghesuit. cel putin ruta cluj-buc

#8
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,463
  • Înscris: 15.11.2005
Wizz e pur și simplu jalnic
Trebuie sa iei un bagaj minuscul cu tine
Oricum Blue rulz de departe pe segmentul low cost

#9
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007
Ultima oara cand am zburat cu Blue m-au scos din sarite ca orice metoda de plata alegeam (orice) mai adaugau vreo 60-90 ron. Acum tot asa fac ?

#10
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Low cost=Low quality. De ce te miri?

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Astea sunt dezavantajele low costului, nu iti convine, ia cursele normale.
Poti sa ceri despagubiri dar le vei obtine (sanse mici) numai la tribunal dupa n ani de judecata si dupa cheltuit sume incomparabil mai mari ca despagubirile.

 Lex404, on 07 februarie 2017 - 16:14, said:

Defectiunea nu e cauza de forta majora.
LOL

 Lex404, on 07 februarie 2017 - 16:14, said:

In majoritatea cazurilor defectiunile apar datorita proastei mentenante (adica din vina lor).
Nu exista asa ceva.

#12
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,519
  • Înscris: 19.04.2009

 Friskey, on 07 februarie 2017 - 17:08, said:

Astea sunt dezavantajele low costului, nu iti convine, ia cursele normale.
Poti sa ceri despagubiri dar le vei obtine (sanse mici) numai la tribunal dupa n ani de judecata si dupa cheltuit sume incomparabil mai mari ca despagubirile.



Le obtii in 2-3 luni.
Testat Wizz.

Nici nu se complica cu tribunale pentru ca isi maresc costurile.

#13
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,182
  • Înscris: 06.02.2011

 atupi, on 07 februarie 2017 - 16:10, said:

Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb.
Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza.
1. Dacă nu îți faci Check in-ul online iar dacă îl faci și nu printezi wizz te taxează cu 25eur ca sa ti-l printeze ei (marlanie curata), pe când la blueair e gratis indiferent de metoda
2. Ai spațiu mai mult în interior chiar dacă sunt mai vechi
3. Orele zborurilor îmi convin mai mult (vorbesc de Luton -Iași )

 sanyi_2005, on 07 februarie 2017 - 16:35, said:

In loc a iti para bine ca nu au pornit cu motorul asa sa picati pe undeva  mai ceri si despagubiri :)))
Sa pleci la 8 am și sa ajungi acasă la 23pm plus bagaj de cala venit cu o roata distrusă,  îți cam vine. ...

 Lex404, on 07 februarie 2017 - 17:09, said:




Le obtii in 2-3 luni.
Testat Wizz.

Nici nu se complica cu tribunale pentru ca isi maresc costurile.
Poti sa-mi zici te rog cum se procedează pentru a le obține?
Mulțumesc anticipat!

#14
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,519
  • Înscris: 19.04.2009
Ai pasii pe siteul pe care ti l-am dat.

In general, dupa formularea scrisa direct catre companie iti dau banii, de obicei suma minima necesara. Pentru ca daca stiu ca ai dreptate nu-si mai bat capul (ii costa mai mult procesele).

Sau poti apela la o firma care sa faca asta pentru tine, in schimbul unui comision.

https://www.claimcompass.eu/en/

de exemplu.

#15
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,182
  • Înscris: 06.02.2011

 Lex404, on 07 februarie 2017 - 18:07, said:

Ai pasii pe siteul pe care ti l-am dat.

In general, dupa formularea scrisa direct catre companie iti dau banii, de obicei suma minima necesara. Pentru ca daca stiu ca ai dreptate nu-si mai bat capul (ii costa mai mult procesele).

Sau poti apela la o firma care sa faca asta pentru tine, in schimbul unui comision.

https://www.claimcompass.eu/en/

de exemplu.
Mulțumesc de răspuns.  Cred ca mai întâi le voi trimite un mail, acum sper sa nu mă treacă pe vreo lista neagra și sa nu mai pot zbura cu ei :)




#16
gunnarson

gunnarson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.03.2007
@maladetz: Ai primit vreun raspuns de la Blue Air?

O companie care isi despagubeste clientii e cea mai buna reclama pe care si-o pot face.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate