Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despagubire intarziere avion Blue Air !
Last Updated: Aug 16 2017 20:22, Started by
maladetz
, Feb 07 2017 15:48
·
0
#1
Posted 07 February 2017 - 15:48
Salut,
Deși zbor numai cu blueair pentru ca îmi plac mai mult decât wizz, uite ca în ianuarie anul ăsta mi-au făcut o bucurie și anume: Decolarea a întârziat cu vreo jumătate de oră, am zis ok nu-i mare paguba după încă vreo 10min sunt anunțat ca sunt nevoiți sa aterizeze în Timișoara pentru alimentare și ca vom întârzia încă vreo jumătate de ora, deși mi se părea cam ciudat am zis ca nu mor eu pt încă o jumate de ora. Am aterizat la Timișoara au făcut ce au făcut vreo jumătate de ora după care iar ne anunță că mai durează jumătate de ora pt ca au probleme cu un motor. Lumea începea să fie agitată pentru ne-au ținut prizonieri în avion , nimeni nu putea cobori. Ne-au tot aburit așa vreo 3 ore și jumătate aproape 4 timp în care am stat numai în avion. Se pot cere despăgubiri pentru așa un caz? Dacă mai sunt persoane care au întâmpinat genul ăsta de probleme îi rog sa lase informații despre cum se procedează în astfel de cazuri. Mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 07 February 2017 - 15:53
Depinde.
http://europa.eu/you...tm#apr-problems Depinde de motivul real al intarzierii. Dar poti incerca. |
#3
Posted 07 February 2017 - 16:06
Daca ti-ai facut asigurare de zbor (10 euro am impresia) da iti primesti banii inapoi.
|
#4
Posted 07 February 2017 - 16:10
Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb.
Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza. |
#5
Posted 07 February 2017 - 16:14
Defectiunea nu e cauza de forta majora.
In majoritatea cazurilor defectiunile apar datorita proastei mentenante (adica din vina lor). Se calculeaza timpul aterizarii programate vs. timpul aterizarii efective. |
#6
Posted 07 February 2017 - 16:15
Am avut o problema similara cu Tarom, Iasi-Roma acum circa 3 ani de zile, intarziere undeva la 3 ore de era sa pierd cursa de legatura mai departe. Am sesizat KLM, partenerul Tarom, ei s-au scuzat frumos si elegant, m-au ajutat cat au putut, ca in final sa-mi spuna sa iau legatura cu Tarom. Am luat legatura cu tarom, doar unidirectional, adica eu cu ei. Am depus pe site formular, nr de inregistrare etc...nici in ziua de azi nu am primit raspuns solicitarii mele...
|
#7
Posted 07 February 2017 - 16:28
atupi, on 07 februarie 2017 - 16:10, said:
Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb. Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza. |
#8
Posted 07 February 2017 - 16:32
Wizz e pur și simplu jalnic
Trebuie sa iei un bagaj minuscul cu tine Oricum Blue rulz de departe pe segmentul low cost |
#9
Posted 07 February 2017 - 17:01
Ultima oara cand am zburat cu Blue m-au scos din sarite ca orice metoda de plata alegeam (orice) mai adaugau vreo 60-90 ron. Acum tot asa fac ?
|
#11
Posted 07 February 2017 - 17:08
Astea sunt dezavantajele low costului, nu iti convine, ia cursele normale.
Poti sa ceri despagubiri dar le vei obtine (sanse mici) numai la tribunal dupa n ani de judecata si dupa cheltuit sume incomparabil mai mari ca despagubirile. Lex404, on 07 februarie 2017 - 16:14, said:
Defectiunea nu e cauza de forta majora. Lex404, on 07 februarie 2017 - 16:14, said:
In majoritatea cazurilor defectiunile apar datorita proastei mentenante (adica din vina lor). |
#12
Posted 07 February 2017 - 17:09
Friskey, on 07 februarie 2017 - 17:08, said:
Astea sunt dezavantajele low costului, nu iti convine, ia cursele normale. Poti sa ceri despagubiri dar le vei obtine (sanse mici) numai la tribunal dupa n ani de judecata si dupa cheltuit sume incomparabil mai mari ca despagubirile. Le obtii in 2-3 luni. Testat Wizz. Nici nu se complica cu tribunale pentru ca isi maresc costurile. |
#13
Posted 07 February 2017 - 18:03
atupi, on 07 februarie 2017 - 16:10, said:
Intreb de curiozitate, de ce iti place mai mult Blue decat Wizz? Preferintele mele sunt diferite si de asta intreb. Cat despre despagubire, nu stiu ce sa zic, daca erau mai mult de 3 ore la plecare era simplu, asa daca au avut o defectiune nu stiu cum se interpreteaza. 2. Ai spațiu mai mult în interior chiar dacă sunt mai vechi 3. Orele zborurilor îmi convin mai mult (vorbesc de Luton -Iași ) sanyi_2005, on 07 februarie 2017 - 16:35, said:
In loc a iti para bine ca nu au pornit cu motorul asa sa picati pe undeva mai ceri si despagubiri )) Lex404, on 07 februarie 2017 - 17:09, said: Le obtii in 2-3 luni. Testat Wizz. Nici nu se complica cu tribunale pentru ca isi maresc costurile. Mulțumesc anticipat! |
#14
Posted 07 February 2017 - 18:07
Ai pasii pe siteul pe care ti l-am dat.
In general, dupa formularea scrisa direct catre companie iti dau banii, de obicei suma minima necesara. Pentru ca daca stiu ca ai dreptate nu-si mai bat capul (ii costa mai mult procesele). Sau poti apela la o firma care sa faca asta pentru tine, in schimbul unui comision. https://www.claimcompass.eu/en/ de exemplu. |
#15
Posted 07 February 2017 - 18:19
Lex404, on 07 februarie 2017 - 18:07, said:
Ai pasii pe siteul pe care ti l-am dat. In general, dupa formularea scrisa direct catre companie iti dau banii, de obicei suma minima necesara. Pentru ca daca stiu ca ai dreptate nu-si mai bat capul (ii costa mai mult procesele). Sau poti apela la o firma care sa faca asta pentru tine, in schimbul unui comision. https://www.claimcompass.eu/en/ de exemplu. |
|
#16
Posted 16 August 2017 - 20:22
@maladetz: Ai primit vreun raspuns de la Blue Air?
O companie care isi despagubeste clientii e cea mai buna reclama pe care si-o pot face. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users