Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme portare in Orange
Last Updated: Jan 23 2017 23:51, Started by
Alexis
, Jan 23 2017 11:33
·
0
#1
Posted 23 January 2017 - 11:33
Am portat saptamana trecuta din Vodafone in Orange un numar de abonament. Se pare insa ca Orange are in momentul de fata unele probleme cu portarea numerelor astfel incat numerele portate in Orange nu pot fi apelate din Telekom si Digi. In plus nu se primesc sms-urile trimise de ING, Facebook, Google si alte servicii online.
Din cate am inteles de la relatii cu clientii asta este o problema care afecteaza numerele care sunt portate in Orange. Am depus o sesizare, sa vedem cum vor evolua lucrurile. Pentru cei care vor sa porteze in Orange in perioada asta e bine sa aveti un numar de rezerva dintr-o alta retea pe care sa fiti sunati si pe care sa primiti sms-uri pana cand Orange isi rezolva problemele tehnice. Edited by Alexis, 23 January 2017 - 11:38. |
#2
Posted 23 January 2017 - 11:44
Ma mir, pentru ca am portat si eu un Digi prepaid tot in prepaid Orange si totul merge bine.
|
#3
Posted 23 January 2017 - 11:46
De fapt problemele sunt de la Telekom, nu de la Orange, ei nu 'elibereaza' corect numerele astfel incat rutarea apelurilor/sms-urilor sa se faca corect.
Cand isi rezolva ei problemele se corecteaza si rutarea. Pana una alta, da, e bine sa ai un numar de rezerva pentru a primi apelurile. |
#4
Posted 23 January 2017 - 11:52
Este vorba de un ABONAMENT portat din VODAFONE. Nu are legatura cu prepay si nu avea cum sa fie 'eliberat' de telekom.
|
#5
Posted 23 January 2017 - 11:55
Eliberarea se refera la actualizarea unor parametri tehnici la Telekom si la trimiterea tuturor informatiilor necesare pentru Orange pentru a finaliza portarea.
Daca nu lucrezi in domeniu si nu stii dedesubturile tehnice macare crede-i pe cuvat pe cei care stiu |
#6
Posted 23 January 2017 - 11:57
Tot nu inteleg ce legatura are telekom daca eu am portat un numar din Vodafone. Explica.mi ca nu vad legatura. Numarul meu nu a fost niciodata la telekom.
|
#7
Posted 23 January 2017 - 12:01
Alexis, on 23 ianuarie 2017 - 11:33, said:
Am portat saptamana trecuta din Vodafone in Orange un numar de abonament. Se pare insa ca Orange are in momentul de fata unele probleme cu portarea numerelor astfel incat numerele portate in Orange nu pot fi apelate din Telekom si Digi. Edited by Tudor75, 23 January 2017 - 12:02. |
#8
Posted 23 January 2017 - 12:01
Numarul portat a fost initial in Cosmote/Telekom?
L.E. acum am vazut ca nu a fost. Edited by radu000, 23 January 2017 - 12:02. |
#9
Posted 23 January 2017 - 12:11
Alexis, on 23 ianuarie 2017 - 11:57, said:
Tot nu inteleg ce legatura are telekom daca eu am portat un numar din Vodafone. Explica.mi ca nu vad legatura. Numarul meu nu a fost niciodata la telekom. Toti operatorii sunt participanti in procesele de portare. Atunci cand un numar pleaca in alta retea, trebuie sa actualizeze toti operatorii rutarea catre operatorul care primeste numarul. Fiindca problema ta e doar cu Telekom/Digi si nu si cu alti operatori, inseamna ca cei doi au ramas in urma cu actualizarile astea. Pot sa fie si erori punctuale care sunt rezolvate tot punctual. |
#10
Posted 23 January 2017 - 12:16
Ma asteptam ca vodafone sa nu actualizeze, nu digi sau telekom )))
|
|
#11
Posted 23 January 2017 - 12:58
Treaba asta cu portarea e ca o discutie de grup in care trebuie sa asculte toti si sa faca ce trebuie, dar nu asculta mereu.
Sper sa se rezolve repede. |
#12
Posted 23 January 2017 - 14:45
Nici din Mediasat nu merge sa fiu apelat. Cam multi provideri nu isi fac dintr-o data update la informatiile de portare.
|
#13
Posted 23 January 2017 - 16:30
A fost o problema in perioada sarbatorilor si acum se trag ponoasele. Stie ANCOM-ul
|
#15
Posted 23 January 2017 - 23:51
Situatia s-a normalizat, acum pot primi apeluri din retelele din care nu puteam fi apelat. Se pare ca de fapt problema a fost la Orange, posibil ca in momentul portarii Orange nu a "anuntat" cum trebuie ceilalti operatori de schimbarea efectuata. In ultimele luni am rotit cateva abonamente intre diversi provideri, de la Telekom la Digi, de la Digi la Orange si de la Orange la Vodafone si nu am avut nici un fel de problema. Doar numarul acesta portat din Vodafone in Orange a avut probleme.
Oricum, totul e bine cand se termina cu bine. Nu am apucat sa verific daca primesc notificari pe sms dar sper ca si cu astea sa fie ok. Pentru cine se porteaza recomand inaintea portarii sa treceti toate serviciile care va trimit sms-uri automat pe un numar de rezerva care stiti ca functioneaza corect. E nasol sa te trezesti ca nu poti intra intr-un cont sau efectua o tranzactie bancara fiindca nu poti primi sms. De asemenea numarul de rezerva e bun si pentru cazul in care nu puteti primi apeluri din alte retele pe numarul portat. Verificati dupa ce vi s-a comunicat ca portarea a avut loc daca primiti sms-uri de notificari si daca puteti fi apelat din toate retelele iar daca nu reclamati problema la Orange. Va trebui sa dati celor de la Orange o lista cu numerele care au incercat sa va apeleze si nu au reusit, reteaua din care fac parte precum si orele la care s-a incercat apelarea. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users