Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ProCredit problema
Last Updated: Jan 19 2017 21:54, Started by
Box_Manr1
, Jan 19 2017 14:27
·
0
#1
Posted 19 January 2017 - 14:27
Buna Ziua,
In aprilie 2016 am depus o suma de bani la proredit pe 1 an de zile FARA COMISION DE RIDICARE. Acum, cand am fost la banca sa ma interesez, mi s-a spus ca trebuie sa platesc in jur de 90 de euro comision de ridicare. Cand le-am spus ca incalca contracul mi s-a raspuns ca am primit instiintare prin posta in noiembrie ca o sa se ia comision de ridicare. Dar faptul ca au incalcat contractul ramane. Deci cum e posibil sa se incalce contractul? Este ceva de facut in cazul asta? Toate chestia asta mi se pare aberanta. Noi semnam un contract si dupa aceea tu nu mai respecti contractul? Va multumesc Edited by Box_Manr1, 19 January 2017 - 14:28. |
#3
Posted 19 January 2017 - 14:31
Oficiul pentru Protecția Consumatorului, te duci cu contractul semnat și ștampilat.
|
#4
Posted 19 January 2017 - 14:33
Zici ca ai depus pe un an in aprilie 2016.
Era vorba de un depozit la termen? |
#5
Posted 19 January 2017 - 14:33
daca scrie in contract ca banca isi rezerva dreptul de a modifica pe parcurs comisionul de retragere, plus instiintarea pe care ti-au trimis-o...
ce anume scria in acea instiintare ? ti se oferea vreo optiune sau alternativa daca nu iti convenea noul comision ? |
#6
Posted 19 January 2017 - 14:38
Daca in contract scrie ca se pot modifica unele/toate comisioane/le conform Conditiilor generale ale bancii, doar ANPC-ul te poate lamuri daca poti sau nu scapa de acel comision.
Dar e de durata. Intrebare> nici macar la scadenta nu poti scaote banii fara plata comisionului? |
#7
Posted 19 January 2017 - 14:41
sa nu fie vorba despre vreun comision pentru retragere neprogramata a unei sume mari in valuta, fara a anunta banca inainte cu cateva zile. sau o penalizare daca desfiintezi depozitul inainte de termen.
Edited by corinadaniela, 19 January 2017 - 14:55. |
#8
Posted 19 January 2017 - 14:45
Daca in contract scrie ca banii trebuie pastrati pana la termen iar tu te duci sa spargi anticipat depozitul... e posibil sa fie un comision sau sa pierzi dobanda... Nu stim ce scrie in contractul tau asa ca nu ne putem pronunta.
|
#9
Posted 19 January 2017 - 14:46
#10
Posted 19 January 2017 - 14:48
In cazul asta sincer m-as mira sa ai un contract in care spune ca nu ai comision de retragere pentru lichidarea depozitului inainte de termen.
Daca in schimb ai prevazuta chestia asta , directia ANPC. |
|
#11
Posted 19 January 2017 - 14:48
corinadaniela, on 19 ianuarie 2017 - 14:41, said:
sa nu fie vorba despre vreun comision pentru retragere neprogramata a unei sume mari in valuta, fara a anunta banca inainte cu cateva zile. Nu. Eu tot in aprilie vreau sa scot banii, dar mi s-a spus ca oricum trebuie platesc comisionul de ridicare chiar daca ii scot la termen. |
#12
Posted 19 January 2017 - 14:52
În contract trebuie să scrie ceva despre comisioane. De obicei e ceva de genul "banca are dreptul de a modifica unilateral nivelul comisioanlor și dobînzilor cu înștiințare prealabilă bla bla bla", caz în care nu ai ce face.
Dacă scrie altceva pune aici să putem comenta pe ceva concret. Edited by radunic, 19 January 2017 - 14:53. |
#13
Posted 19 January 2017 - 14:55
@Box_Manr1, scaneaza lizibil contractul, sterge datele personale si pune aici sa vedem ce scrie in el !
Asta daca vrei sa primesti raspunsuri cat mai corecte. |
#14
Posted 19 January 2017 - 15:46
Box_Manr1, on 19 ianuarie 2017 - 14:48, said: Nu. Eu tot in aprilie vreau sa scot banii, dar mi s-a spus ca oricum trebuie platesc comisionul de ridicare chiar daca ii scot la termen. Inseamna ca sunt cacanari in situatia asta. Apeleaza ANPC si spune-le ca ti-au schimbat unilataral contractul pe timpul desfasurarii acestuia ceea ce e, desigur, un abuz. |
#15
Posted 19 January 2017 - 16:20
pana nu aflam ce scrie in contractul initial si in notificare, nu avem de unde sa stim cine are dreptate, clientul sau banca.
|
|
#16
Posted 19 January 2017 - 21:54
Teoretic este un caz destul de incalcit. Este posibil ca in contract sa scrie ca banca poate modifica conditiile, insa doar cu instiintarea prealabila a clientului. Daca clientul odata instiintat nu accepta noile conditii are dreptul de a denunta contractul. Insa aici apare problema: asta ar fi insemnat ca tu sa-ti retragi banii, insa ai fi pierdut dobanda, dar nu din vina ta. Daca ai fi acceptat noile conditii, atunci nu ai fi pierdut dobanda, insa ar fi trebuit sa platesti comisionul de retragere. In ambele cazuri tu ca si client ai fi pierdut, insa niciodata din motive imputabile tie. Practic banca nu a respectat conditiile initiale si ti-a provocat o pierdere. De aceea zic ca este dificil de judecat. Trebuie sa te duci cu contractul la Protectia Consumatorului si sa ceri sprijin.
Daca totusi reiese ca banca s-a acoperit legal si tu esti nevoit sa platesti comisionul, atunci in acest caz mai ai o ultima solutie. Daca nu ai cont curent la ProCredit iti deschizi unul in euro, nu te costa nimic, vei plati doar comisionul de administrare pe o luna de 0.75 euro. Dupa care iti activezi internet banking-ul, serviciul e gratuit atat la activare cat si la administrare. Apoi transferi banii din contul de depozit in contul curent. Urmatorul pas este sa-ti deschizi un cont curent la o banca din Romania care permite retragerea gratuita a sumei dintr-un cont de depozit la scadenta, care are cost zero la incasare euro si care are cost zero la deschidere si administrare cont depozit si cont curent si eventual internet banking sau oricum are comisioane mici, de exemplu Banca Transilvania, Libra Bank, Banca Feroviara. Dupa care prin internet banking din contul curent de la ProCredit faci un transfer interbancar a sumei pe care o ai in cont catre contul curent de la celalata banca, apoi iti inchizi contul curent si contul de depozit de la ProCredit, inchiderea acestora e gratuita. Transferul te va costa doar 8 euro. Apoi, din internet banking-ul de la cealalta banca constitui un depozit pe o luna si transferi banii din contul curent in contul de depozit. La scadenta retragi banii gratuit. Cost total: 8 euro transferul + 0.75 administrarea contului pe o luna la ProCredit + 2-3 lei internet banking-ul/inchiderea contului la cealalta banca, cam 10 euro. Astfel economisesti 80 de euro din comisionul de retragere de 90 de euro. Succes ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users