Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rectificarea si reconditionarea planetarelor
Last Updated: Dec 27 2016 00:59, Started by
maistrul
, Dec 26 2016 16:46
·
0
#1
Posted 26 December 2016 - 16:46
Am fost o viata intreaga maistru sef strungar si mecanic si vreau sa va zic din experientele mele mecanice.
Ca sa nu primesc mustrare zic din capu locului ca asa faceam eu si alti maistri inainte de 89,si nu recomand sa faceti asa,eu zic cum se facea o treaba de prima clasa. Rectificarea planetarei se face dupa ce o iei jos dupa auto. Trebuie so demontezi si o speli cu benzina si acele de la tripoda dinspre cutie le pui bine. Incarci laleaua la triodina cu bazic apoi cat e rosie o cufunzi repede in t90 aicea, iar e un secret ca sa se caleasca. Pe vremea aia se facea o calire si mai buna prin cufundarea in urina de bou. Se rectifica frumos dupa bile ca astea sa plimbe frumos in lalea dar sa nu blocheze. Ungerea este foarte importanta, ca altfel ai muncit degeaba. Amestecul il faci asa la un pahar de 250 de vasilina adaugi 50 de ulei t90 si mesteci bine. Cu unsoarea asta nu mai ai treaba ca si la frig asigura o ungere buna,iar la cald si mai buna ca intra un toate orificile. La capatu dinspre cutie ca sa stea acele la pozitie ungi cu vasilina curata,apoi bagi bilele peste ele. Umpli apoi cutia tripodei cu amestecul de vasilina cu t90. Daca nu ai cum sa incarci si sa rectifici iei planetarele jos dupa masina le speli cu benzina si pui amestecu de unsoare pe care lam zis mai sus. Acuma iti spun secretu cind le pui pe masina le schimbi intre ele dreapta cu stinga. O sa aud aicea ca acuma e o planetara lunga si alta scurta, si lu ala care zice asta sa-i mai zic o treaba ca la astea schimbi intre ele numai capetele. Daca se vede ca ai totusi bataie la amestecul de vasilina cu t90 poti sa pui si rumegusi fin ca el se amesteca cu vasilina si n-are unde pleca ca-l tine locului burduful. Asa faceam noi inainte de 89 si era bine ca toti aveam de lucru si nu ceream de la straini nici un gram de paine. |
#2
Posted 26 December 2016 - 18:12
Mestere, perfect de acord, insa acum un cap de planetara costa in jur de 60 de lei. Nou. Atat este pentru masina mea. Pentru altele, conteaza ce scrie pe ele. Mercedes, BMW, VW etc. In cazul asta se plateste mai mult poansonul firmei. Cred ca esti de acord cu mine .
Inainte faceam/reconditionam pivoti de Dacie din teflon. Da, am fost si eu strungar. Am lucrat vreo 10 ani in domeniu... Am ajuns la 4/2. Nu i-au sarit nimanui pivotii pe drum . Acum cine mai face asa ceva? Poate s-o gasi careva sa le faca dar sunt mai scumpe decat unele compatibile care tin la fel sau chiar mai mult. Sa auzim numai de bine!!! |
#3
Posted 26 December 2016 - 18:40
@maistrul - Omule ai schimbat forumul? Ai ajuns si pe aici tot cu ancora in anii '60-'70 ?Tot ce-ai postat sunt povesti despre ,,cirpeli' facute intr-un timp apus dar acum nimeni nu mai este interesat de asemenea lucruri mai ales ca la masinile de-acum nu-si au rostul , ba chiar pot pune viata oamenilor in pericol ! De ce nu-ti scrii memoriile mai ales ca unii n-au trait vremurile alea !
Edited by iuliean50, 26 December 2016 - 18:55. |
#5
Posted 26 December 2016 - 19:05
#6
Posted 26 December 2016 - 19:53
Cum rectificam planetarele care nu au ''lalea'' ? Ma interesa pentru o masina care din cauza varstei nu gasesc capete de planetara.
|
#7
Posted 26 December 2016 - 21:25
Daca dincolo or zis ca toate lucrarile astea de precizie pe care eu le-am facut o viata sint cirpeli am ajuns aicea.
E vorba de planetara cu 6 bile la cap.De astea nu am reconditionat,da poti sa le iei jos dupa masina sa o speli bine cu benzina pe amindoua si sa le ungi cum am zis la 250g de vasilina 50g de t90. Cind le pui dupa masina le schimbi intre ele ca jocu e la partea de inaintare.Aicea e secretu ca jocu se face pe partea de inaintare ca inapoi cu masina mergi foarte putin,comparat cu mersu inainte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users