Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema comanda
Last Updated: Mar 11 2017 11:25, Started by
Maximus3235
, Dec 22 2016 17:47
·
0
#1
Posted 22 December 2016 - 17:47
Buna ,de curand adica marti am facut o comanda de la pc garage la o tableta ,apoi mai spre seara am primit email cum ca comanda a fost efectuata si am primit un AWB ,dar cand intru la fan courier pe site si bag AWB imi spune ca comanda nu exista. Va mai ajunge comanda s-au nu?
|
#2
Posted 22 December 2016 - 17:49
va ajunge, dar e aglomeratie si inca nu a plecat coletul de la sediul PC garage\
|
#3
Posted 22 December 2016 - 17:52
Dar in cat timp ar pute ajunge 2 3 zile o saptamana? Am mai avut comenzi dar pana acum nu am mai avut de aface cu AWB
|
#4
Posted 22 December 2016 - 17:54
awb este documentul de transport care isoteste orice comanda si expeditie prin curier rapid
|
#5
Posted 22 December 2016 - 17:56
Inseamna ca "marfa" nu a fost inca preluata de curier. Este inca in depozitul PC garage.
Dupa ce apare la curier, poti sa te astepti ca in 24-72 de ore sa o primesti. Edited by pasilla, 22 December 2016 - 17:58. |
#6
Posted 22 December 2016 - 17:57
#7
Posted 22 December 2016 - 19:42
super8, on 22 decembrie 2016 - 17:57, said:
Acum, de sarbatori, asteapta-te la 2 saptamani si pana la 4 saptamani ! Nici chiar asa. Dar o saptamana buna tot dureaza.Este perioada sarbatorilor si oamenii sunt innebuniti dupa lucrurile pe care le-au ignorat 11 luni si jumatate iar apoi brusc si-au dat seama ca le sunt indispensabile. |
#8
Posted 11 March 2017 - 11:25
Am comandat doua produse pe PFA de la un magazin online, doua stingatoare PSI P1. Unul din ele era defect (un manometru indica eronat) asa ca am returnat produsul catre vanzator dupa ce am discutat in prealabil. Am pus coletul in acelasi ambalaj, plata la destinatar si azi am primit produsul nou (functional) insa plata la mine.
In conditiile in care un produs este trimis defect (in garantie) eu ca si cumparator de ce trebuie sa suport cheltuiala cu inlocuirea? Nu e obligatia vanzatorului sa se asigure ca produsul este ok (mai ales ca era extrem de simplu de citit un manometru)? A procedat corect vanzatorul cand nu a suportat cheltuielile cu inlocuirea produsului defect? As intelege asta daca as gasi ca am o parte din vina dar chiar nu inteleg... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users