Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

suzuki SX4 2016 facelift

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
354 replies to this topic

#91
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
De Craciun ma duc si eu sa ridic SX4 diesel. De abia astept.
Ce cauciucuri de iarna ai pus pe a ta?

#92
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!
Te inteleg perfect,eu am asteptat 2 luni si simteam ca imi pierd rabdarea. M-am uitat la sute de poze pe net, filme pe youtube si re view-uri, la care ma uitam chiar si de mai multe ori
Cauciucurile de iarna le-am luat la oferta de la dealer yokohama 215x60xR16 (cele de vara sunt continental - daca nu ma insel, 215x55xR17), jante si senzori presiune - 3700 lei.tot la dealer au fost montate si echilibrate.

#93
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Scump. Eu am primit oferta la 3600, un calcul sumar arata ca un cauciuc de iarna pe 16 ajunge la 700, enorm. La banii astia iei pe 18. merita daca rotile de vara sunt pe 18. Eu am ales pe 17 cauciucuri sebring, facute de michelin (recomandare facuta de fratr, care lucreaza in domeniu) la 250 bucata. Daca nu sunt multumit de ele le vand si iau altceva.
LE: acum am vazut ca sunt si senzorii in pretul ala, e pretul pietei.

Edited by stateadrian, 14 December 2016 - 08:03.


#94
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Sx4 e ptr nevasta, care era decisa pe un Opel Mokka (mai avem un Opel in familie). Insa atitudinea vanzatorilor a lasat de dorit. Am fost la SAB, am vazut si SX4. Am ales versiunea luxus 1.6 ddis allgrip at vopsea metalizata pret de lista 24800. Comparativ la Mokka la acelasi pret puteam lua 1.4 benzina 152 cp, AT, echipara innovation cu dotari echivalente cu Suzuki, insa termenulde livrare era prin martie 2017. Duminica am fost la SAB, luni de dimineata am trimis mail-uri la toti dealerii Suzuki iar marti am semnat contractul cu cei de la Braila. Au fost cei mai prompti livrare 2016 si cel mai mare discount. Platit taxa rezervare, semnat contract leasing. Masina o pot ridica dupa 20, insa o sa ajung la Braila pe 24 ca tot ajungeam de Craciun la Galati. Acolo am facut si livrarea cauciucurilor. Oricum o sa fie destul de complicata treaba ca plec cu nevasta, copil si catel cu o masina si ne intoarcem cu 2, sa vedem cum ca o sa vrea si feciorul sa.mearga cu mine cu SX4, nevasta vine cu Insignia iar catelul pe jos😀.

#95
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

 nedan64, on 09 decembrie 2016 - 21:37, said:


3. Eu consider ca principala cauza sunt rotile din spate si aplicarea de aparatoare este buna (nu numai din acest motiv ! Protectie ....). Curgerea aerului din zona rotilor din spate este turbulenta si in mare masura ascendenta, care adunata cu depresiunea de la pct.2 duce la acumulari de particule de apa cu murdarie intr-o miscare turbulenta in spatele masini cu sens prioritar dinspre sapte spre fata ceea ce face ca respectivele particule sa se lipeasca pe luneta."
La fiesta am pus aparatori la toate rotile (ca sa incetinesc ritmul de sablare a pragurilor si usilor fata) insa nu am vazut nici o diferenta in ritmul cu care se murdareste luneta.

#96
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,777
  • Înscris: 21.08.2008
Sa-mi spuneti cand gasiti o masina cu luneta situata la capatul caroseriei sa fie si curata in astfel de conditii. De asta sunt prevazute stergatoarele.

#97
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

 stateadrian, on 14 decembrie 2016 - 07:59, said:

cam asa: 3600 sau 3700. pretul pietei. nu stiu exact ce tip sunt senzorii. stiu ca un set cost intre 1000-1200

#98
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
azi am revenit in bucuresti, dupa inca aproape 600 km.
asa cum spuneam, am fost la craiova si am inmatriculat masina.
in 3 zile am reusit! dar nu are rost sa va povestesc prin ce emotii am trecut, birocratia noastra este infernala!
o sa spun doar ca degeaba sunt afisate actele de care ai nevoie pt inamtriculare. ti se cer acte in plus. sa innebunesti! in fine, am rezolvat.

consumul dupa 600 km - autostrada A1, drum european pitesti-craiova, craiova cam 60-80 km, acelasi: 6,3.
condusul: la fel o placere: comod, accelereaza rapid, frineaza eficient (am inceput deja sa ma obisnuiesc ca frineaza in spatiu scurt - intervine asistenta la frinare, cred, si frina are loc parca mai repede decit te astepti). chiar a fost nevoie sa apas violent frina - imi aparuse de nicaieri un caine si in citiva metri eram deja oprit, cred ca eram cam pe la 60-80km/ora.

in plus, gps-ul  fara eroare, muzica: radio si stick - excelent sound, clima: super ok.

altceva insa vreau sa va relatez pt ca m-a surprins.
este vorba de senzorii de presiune de la roata.
la plecarea din bucuresti, pe A1, fix in dreptul Carrefour, mi s-a aprins becul in bord si la afisajul de la computerul de bord imi afisa ca am o roata cu presiune joasa: 204.
am oprit la lukoil am umflat roata, cam 230. martorul din bord s-a stins si am mers normal pina la craiova.

vreau sa va spun ca de la carrefour pina la lukoil, cred ca stiti, sunt destui km. in acest interval, computerul de bord nu te mai lasa sa vezi nicio informatie, gen: consum mediu, consum instantaneu etc. nimic. probabil considera ca presiunea slaba din pneuri e un motiv de alarma si restul nu mai e important.

la craiova, dimineata, am prins gerul ala de -10 grade, am plecat la anaf cu actele, si la intoarcere dupa vreo 2 ore cred, s-a aprins iar martorul de presiune.
de aceasta data, la alta roata imi afisa ca am o presiune mica de 211.
de aceasta data am sunat la dealer si am cerut detalii pt ca mi se parea, la o prima vedere, ca s-ar putea sa fie o problema cu senzorii.
in fine, astea sunt faptele.

dealerul mi-a spus ca pe stilpul usii din fata este afisat un tabel cu presiunile la roti. am sa pun poza.
pe scurt masina are mai multe regimuri de presiune la roti:
- confort: presiune 230 - la toate rotile;
- eco: presiune 260-280 fata -spate;
am tras oricum concluzia ca presiunea din rotile mele era cam mica.
tot eu am tras concluzia, ca eco inseamna un consum mai mic. daca gresesc si cineva se pricepe mai bine, il rog sa ma sfatuiasca!
drept urmare am mers la un peco si am umflat toate rotile la 260 (2,6 bari). oricum pina sa rezolv problema cu presiunea martorul ala din bord e destul de stresant: ca sa ma exprim mai plastic, pune efectiv presiune pe tine ca sa rezolvi problema, pt ca altfel nu pleaca de acolo :).
evident s-a stins si indicatorul de presiune din bord.

ce vreau sa va mai spun ca in carte, scrie ca rotile trebuie umflate la presiunile indicate atunci cind sunt reci, pentru ca in trafic, deja presiunea creste (de ex. de la 204 presiunea a urcat la 212).

trebuie neaparat sa va spun ca in bord in dreapta e un buton pe care atunci cind apesi, intri in setari si iti alegi regimul de presiune cu care vrei sa circuli: confort sau eco.
astfel ca senzorii si computerul de bord sa stie si sa iti afiseze ceva atunci cind presiunea nu corespunde regimului de presiune ales.

Attached Files


Edited by nedan64, 16 December 2016 - 23:26.


#99
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Eu zic sa lasi presiunea la 2,3 ...   la 2.6 simti toate denivelarile si nu cred ca merita disconfortul pentru cei cativa ml economisiti la combustibil...

#100
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

 rexkroki, on 17 decembrie 2016 - 09:07, said:

Eu zic sa lasi presiunea la 2,3 ...   la 2.6 simti toate denivelarile si nu cred ca merita disconfortul pentru cei cativa ml economisiti la combustibil...
cred ca asa o sa fac! mai intai insa o sa o duc prin denivelari sa vad exact care e disconfortul.
la intoarcere, pe distanta craiova-bucuresti (drum bun, de altfel) nu am simtit nimic deranjant!

#101
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Chiar si in oras poti testa, la trecerile peste capacele de canal sau liniile de tramvai :)

#102
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

 rexkroki, on 17 decembrie 2016 - 10:15, said:

Chiar si in oras poti testa, la trecerile peste capacele de canal sau liniile de tramvai Posted Image
:) alea-s cratere de-a dreptul!!! e normal sa te zgiltiie...
evident o sa trec pe confort.
ma intreb totusi oare cit o insemna economia de combustibil in cazul eco!

#103
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
economia e inexistenta ,doar pe autostrada mers in regim constant ..ceva ceva ! in oras, daca ai prins un semafor de 2 minute in plus,gata economia ! chiar crezi ca 0.3 bar pe roata te ajutau la economie ? ca sa nu mai zic de clasa cauciucului !

#104
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
am dat un search. nu e mult, dar totusi nici inexistenta nu e!
ma refer la economia de combustibil in cazul rotilor umflate corect.

"http://www.promotor....-la-30-10676628
Atenţie la anvelope!
Anvelopele trebuie umflate la specificaţiile indicate de producătorul maşinii - dacă mergi cu anvelope cu presiune mai mică decât cea optimă, nu doar că vei creşte consumul de carburant, dar pui în pericol şi pasagerii maşinii. E adevărat că, dacă umfli mai puternic anvelopele, consumul de carburant scade, dar noi îţi recomandăm să respecţi exact indicaţiile producătorului maşinii, pentru a evita surprizele neplăcute.
Apoi, faptul de a merge cu anvelope de iarnă în toiul verii sau viceversa îţi va afecta negativ consumul maşinii. Foloseşte anvelope corespunzătoare fiecărui anotimp. În fine, dacă îţi permiţi, cumpără anvelope ecologice, care asigură o reducere a consumului de carburant.
Doar din atenţia la anvelope, consumul poate scădea cu până la 10%!"

pe alt site am vazut chiar o cifra de 20%!
in fine, cred ca mai importanta este durata de viata a pneurilor, obtinuta ca urmare a unei utilizari corecte.

#105
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006
Personal, mă interesează mai puțin partea eco, și mai mult stabilitatea. Iar o presiune mai mare implică o posibilă instabilitate/scădere de aderență, mai ales în viraje.

Bineînțeles, nu acuz producătorul că pune pasagerii în pericol sugerând în mod greșit presiuni mai ridicate. Departe de mine astfel de gânduri. Dar, logic vorbind, ”eco” nu înseamnă numai presiunea din avelope, ci înseamnă și o utilizare temperată a mașinii la modul general. Adică accelerații mai domoale, viteze mai mici în general, frânări mai lente, viraje la viteze mai mici și mai puțin bruște. În astfel de caz, presiunea mai ridicată în anvelope poate nu are impact negativ asupra stabilității.

Dar dacă ai de gând să fii eco doar din presiunea anvelopelor, iar în rest să conduci mai sportiv... eu parcă n-aș risca, și aș lăsa presiunea la valoarea mai scăzută. Părerea mea. :)

nedan64, am văzut că ai zis deja că vei scădea presiunea. Doar mi-am spus părerea vizavi de subiect. :)

#106
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Gata, am luat masinuta si noi. Eu am condus de al Galati la Bucuresti, totul super ok. E foarte tare pilotul automat adaptativ, iar la prima franre de urgenta prin oras m-am cam speriat ca a onceput masina sa tipe, sa faca ca toate alea. La franare brusca luminile de bord se modifica din albastru in rosu. Navigatia merge bine, comemzile vocale la fel. Singura chestie care nu am reusit a fost conectarea cu smartphone prin cablu, la huawei mate pe care il am nu are mirrorlink ci o alta denumire si nu il vede. O sa incerc si cu s6 nevestii si cu iphone feciorului. Ca impresie generala, masinuta e ok, finisajele sunt normale, plastice etc, pielea la fel. Trapa panoramica e de maxim interes ptr fecior, care tot drumul de la Braila la Galati ar fi vrut sa iasa pe sus.
Pe modul sport cutia schimba mai sus in ture, peste 3000. Momentan nasina are cam 600 km ir consumul e undeva pe la 6.

#107
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
s-a stapanesti sanatos si fara evenimente.
sa va bucurati de masinuta!
vrem poze! :)
cind o sa ai timp o sa te rog sa descrii mai pe larg cum functioneaza pilotul automat adaptativ si frinarea de urgenta - probabil e asa numita frina asistata de radar - presupun.

referitor la conectarea prin cablu: mai au de lucru la soft. mi-a spus dealerul ca urmeaza un update, pt functionarea mirror link. eu am samsung s6, mi se conecteaza dar nu se vede nimic, nu am nicio comanda nimic. delaerul mi-a zis sa astept.

telefonul prin bluetooth functioneaza excelent. in plus, mesajele ti le citeste cu voce tare daca vrei acest lucru: oricum e amuzant sa asculti un mesaj scris in lb romana si citit cu voce tare cu accent englezesc insa.

in alta ordine de idei, eu am fost cu masina la service pt verificarea de la 1000 km, in realitate aveam cam 1900 km. totul a fost in regula.
am constatat insa ca mi-au scazut relantiul de la 800 rot/min la 700.
acum de revelion o sa parcurg cam 300 km si o sa incerc sa vad daca a scazut si consumul.

#108
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
La mine consumul e pe la 5.9 - 6, dar masina are acum 650 km.
Franrea de urgenta apare atunci cand esti cu piciorul pe acceleratie afica mers normal si masina din fata, cam max 10 m franeaza. Atunci apare um mesaj in bord, totul se coloreaza in rosu, si masina incepe sa franeze. Oricum poate fi subiectiva treaba asta ca atunci cand apar mesajele in bord face si zgomot si atunci franezi din instict.
Pilotul automat e meserie: are 3 presetari referitoare la distanta fata de masina din fata(default e nivelul 2). Eu am ales nivelul 1 cea mai mica distanta. Exemplu: ai pilotul setat pe 130 si mergi pe banda de viteza, apoi treci regulamentar pe banda 1 si in fata ai o masina care merge cu 110,masina franeaza singura pana pastreaza distanta presetata. Daca treci iar pe banda de viteza se accelereaza pana la 130 initial.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate