Am nevoie de un script "Lista de facut"
Last Updated: Nov 02 2016 11:07, Started by
myCoCo16
, Nov 02 2016 09:59
·
0
#1
Posted 02 November 2016 - 09:59
Salutare,
Am o locatie centrala cu 18 magazine. Din locatia centrala cineva face o lista cu "indatoriri" pe fiecare zi in parte. Am nevoie ca persoana respectiva sa adauge sarcinile pe fiecare zi iar scriptul sa le afiseze pe zile in fiecare magazin (aceleasi sarcini in toate magazinele). De exemplu: Luni: -curatenie -Inventar Cunoaste cineva un astfel de script? Am cautat si nu am gasit mare lucru. Va multumesc! Edited by myCoCo16, 02 November 2016 - 09:59. |
#3
Posted 02 November 2016 - 10:11
Google docs, tabel excel.
Foloseste asta si doar daca ai cerinte concrete in workflow-ul tau pentru a imbunatati productivitatea in completarea si evaluarea acestor "liste de facut", atunci vii cu acele cerinte. |
#5
Posted 02 November 2016 - 10:21
pe ce platforma?
trebuie bifate sarcinile (cand sunt indeplinite), sau e suficient sa fie afisate in magazine? |
#6
Posted 02 November 2016 - 10:31
_Smiley_, on 02 noiembrie 2016 - 10:21, said:
pe ce platforma? trebuie bifate sarcinile (cand sunt indeplinite), sau e suficient sa fie afisate in magazine? Orice platforma. Nu trebuie nimic, doar afisate. Ideal ar fi sa afiseze singur in functie de zi dar e ok si daca selecteaza cel din magazin. E ceva simplu, doar ca am nevoie sa fie modificate de la distanta. baliosss, on 02 noiembrie 2016 - 10:11, said:
Google calendar nu iti e de folos? |
#7
Posted 02 November 2016 - 11:04
varianta cea mai simpla e sa-ti deschizi un "blog" pe o platforma gratuita (gen wordpress.com ) si pui angajatii din magazine sa seteze blogul drept homepage in browser; tu poti adauga si edita de oriunde "articolele" din blog (care vor fi de fapt listele cu sarcini), angajatii le vor vedea in toate magazinele
|
#8
Posted 02 November 2016 - 11:07
_Smiley_, on 02 noiembrie 2016 - 11:04, said:
varianta cea mai simpla e sa-ti deschizi un "blog" pe o platforma gratuita (gen wordpress.com ) si pui angajatii din magazine sa seteze blogul drept homepage in browser; tu poti adauga si edita de oriunde "articolele" din blog (care vor fi de fapt listele cu sarcini), angajatii le vor vedea in toate magazinele Am gasit un script foarte care face exact ce am nevoie. Va multumesc tuturor pentru ajutor. Scriptul se numeste myTinyTodo si este facut in php. |
#9
Posted 02 November 2016 - 11:07
Tot google e cea mai rapida si mai ieftina optiune. Faci un calendar sau un tabel excel separat si dai drepturi doar de citire. Solutia google nu implica faptul ca angajatii se vor loga cu contul tau, fiecare va folosi propriul cont google, sau anonim - daca permiti asta.
Toti cu telefon android au sau ar trebui sa aiba un cont google, deci nu vad problema. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users