Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 

C# vs. VC++

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
cruocitae

cruocitae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 03.02.2006
As vrea sa fac un client pt. un joc online, care sa contine imaginile etc. pt. un gameplay mai rapid, asa ca nu brooozeru ar trebui sa le downloadeze de fiecare data.. jocul ar avea un backend mysql+php.. etc.

De ce limbaj sa apuc de invatat? C# sau VC++
as folosi Microsoft Visual Studio 2005 Express Edition, dar nu stiu ca C# sau VC++ este mai
usor de invatat, mai rapid, mai eficient.. astept pareri.. :)


Cheers!

#2
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Eu nu am auzit de LIMBAJUL VC++, desi dupa nume seamana cu C++... oare sa fie ceva asemanator ? :D

#3
cruocitae

cruocitae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 03.02.2006
ehh.. vorbeam de visual c++..

#4
ciuly

ciuly

    dus cu pluta pe apa sambetei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,848
  • Înscris: 17.03.2004
well ... foarte "de suprafata" ca nu-s in toane de povesti :confuzzled:
depinde ce vrei sa faci cu jocul ala. de ex suport pt opengl, gasesti mai bune si mai serioase pentru c++ decat pt C#/.net (nu stiu cum au avoluat de cand cu .net 2.0. io inca-s la 1.1 :) )
pe de alta parte, folosind .net (care se preconizeaza a fi "de viitor") pe linga faptul ca dezvolti mai rapid decat in VC, ai si atuu-ul ca nu trebuie sa livrezi enshpe mii de drivere si librarii (si chiar daca trebuie, le integrezi mult mai usor)
pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare)

eu zic sa dai niste detalii si o sa primesti raspunsuri mai clare ;)

#5
cruocitae

cruocitae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 03.02.2006

View Postciuly, on Feb 5 2006, 20:57, said:

well ... foarte "de suprafata" ca nu-s in toane de povesti :confuzzled:
depinde ce vrei sa faci cu jocul ala. de ex suport pt opengl, gasesti mai bune si mai serioase pentru c++ decat pt C#/.net (nu stiu cum au avoluat de cand cu .net 2.0. io inca-s la 1.1 :) )
pe de alta parte, folosind .net (care se preconizeaza a fi "de viitor") pe linga faptul ca dezvolti mai rapid decat in VC, ai si atuu-ul ca nu trebuie sa livrezi enshpe mii de drivere si librarii (si chiar daca trebuie, le integrezi mult mai usor)
pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare)

eu zic sa dai niste detalii si o sa primesti raspunsuri mai clare ;)

jocul va fi de gen strategy, deci ceva text-based (deci nu necesita OGL).. s-ar putea fi facut si pe interfata web, dar vreau sa invat si eu cate ceva + pt. userul este un + de comfort ca nu tre sa lansaze broozeru, scrie adresa, logheze, etc., ci doar sa lansaze clientul care ii logheaza (la optiune) automat..
+ din cate stiu eu nu mai exista asa ceva (ori e revolutionar ideea, ori e prea prost :P)

Deci, dupa citirea celor de mai sus, ce imi recomandati? C# sau C++?

#6
denverash

denverash

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.04.2004

View Postcruocitae, on Feb 5 2006, 20:07, said:

jocul va fi de gen strategy, deci ceva text-based (deci nu necesita OGL).. s-ar putea fi facut si pe interfata web, dar vreau sa invat si eu cate ceva + pt. userul este un + de comfort ca nu tre sa lansaze broozeru, scrie adresa, logheze, etc., ci doar sa lansaze clientul care ii logheaza (la optiune) automat..
+ din cate stiu eu nu mai exista asa ceva (ori e revolutionar ideea, ori e prea prost :P)

Deci, dupa citirea celor de mai sus, ce imi recomandati? C# sau C++?

1. ai f. mult de munca si nu, nu poti scapa de partea de server
2. ce vrei tu se numeste MUD (search pe google dupa "online mud"), daca ai rabdare probabil gasesti si clienti gata facuti si open source (ex. http://www.mudmagic.com/mud-client/)

#7
cruocitae

cruocitae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 03.02.2006

Quote


hehe.. da 404 :)

voi uita pe google :)

Quote

1. ai f. mult de munca si nu, nu poti scapa de partea de server

Cand am spus ca vreau sa scap?
ce intelegi tu prin partea de server? deci backendul mysql+php nu va fi enough?

Voi tre sa fac ceva si pentru server?

deci grafic asa arata:


/later: am uitat pe google.. somehow.. those clients aren't what i want
oricum, am inceput proiectul si pt. ca am vrut sa invat.. deci. voi invata pana voi scriu clientul.. (si partea de server, daca-i nevoit.. )

Edited by cruocitae, 06 February 2006 - 10:24.


#8
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003

View Postciuly, on Feb 5 2006, 19:57, said:

pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare)
Asta e un mit, chiar daca in C# merge suficient de repede, inseamna ca in C++ poti sa pui cu 30% mai multe unitati, sau mai multe detalii, ceva de adaugat se gaseste :)
Am vazut quake 2 portat in java, si mergea foarte decent, baietii ziceau ca merge cu 40 % din viteza celui in C. Dar intre timp, in C a aparut quake 3 (pe care poate il mai poti face in java) si quake 4 (pe care poti sa-l faci in Java, dar poate la fel de bine in powerpoint ;))

#9
cruocitae

cruocitae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 03.02.2006
Okay, am hotarat.

C#.

Am pus opera sa downloadeze Visual C# 2005 Express Edition :)

#10
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
c# este la fel de rapid ca si visual c++, nu se executa decat cod compilat, nimik nu este interpretat.

#11
Garfield

Garfield

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,200
  • Înscris: 20.11.2004

View Postcruocitae, on Feb 5 2006, 17:56, said:

As vrea sa fac un client pt. un joc online,
din cate imi aduc eu aminte, pentru a rula programe facut in C# utilizatorul are nevoie de .NET framework (care vine cu SP2 (?) la Windows XP , pt versiunile mai vechi trebuind downloadat http://www.microsoft...&displaylang=en  )

#12
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003

View Posttrident, on Feb 8 2006, 15:52, said:

c# este la fel de rapid ca si visual c++, nu se executa decat cod compilat, nimik nu este interpretat.
Sa-ti moara pisica daca nu e asa ?

#13
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Orice bucata de cod din cil inainte de a fi executata este mai intai compilata in cod nativ pentru masina respectiva de un jit apoi este executata. Si sunt compilate numai bucatile care se executa. Teoretic ar trebuie sa fie la fel de rapid ca orice program compilat direct pentru masina respectiva, doar la inceput cand se face compilarea initiala sau cand intra in functiune colectorul de gunoaie o sa mearga mai incet, oricum un pret mic de platit.

#14
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Pai da, insa C++ are optimizari globale, care dureaza, si scoti ceva performanta. Nu ca ar fi ceva asa de la cer la pamant, dar in anumite domenii chiar conteaza (jocurile, sa zicem).
Alta chestie legata de jocuri (dar off-topic) e ca java si c# nu prea sunt portabile... din pacate.

#15
ciuly

ciuly

    dus cu pluta pe apa sambetei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,848
  • Înscris: 17.03.2004
:confuzzled:
azi nu am avut o zi prea buna la nivel cerebral, deci daca vorbesc prostii ignorati-ma.
- (dupa un search pe google) jit compileaza si apoi se ruleaza => ceva pierdere de timp comparativ cu executarea directa a codului deja compilat. nu? :huh:
- java nu prea e portabil? :confuzzled:

#16
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003

View Postciuly, on Feb 9 2006, 16:49, said:

- java nu prea e portabil? :confuzzled:
Eu nu am cunostinta de java pentru PS2 sau XBOX, XBOX 360, PSP, gamecube. So...

#17
tudor_turcu

tudor_turcu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,377
  • Înscris: 12.09.2003

View Postciuly, on Feb 9 2006, 16:49, said:

- (dupa un search pe google) jit compileaza si apoi se ruleaza => ceva pierdere de timp comparativ cu executarea directa a codului deja compilat. nu?
Daca asta e important, se poate precompila cu NGEN: http://msdn.microsof...atorngenexe.asp

#18
denverash

denverash

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.04.2004

View Postdragos_avram, on Feb 9 2006, 17:32, said:

Eu nu am cunostinta de java pentru PS2 sau XBOX, XBOX 360, PSP, gamecube. So...

dar nici nu este nevoie sa lucrezi in java pentru alea, ar fi aberant :)
nu stiu exact care-i treaba, dar presupun ca se programeaza in c++ cu compilatoare special dezvoltate pentru fiecare in parte. in veci nu o sa mearga o aplicatie scrisa pentru ps2 pe xbox si invers. de aceea se si zice ca "se porteaza" de pe ps2 pe xbox sau pc, pentru ca se rescriu bucati de cod, bucati ce au fost initial optimizate pentru a lucra pe o anumita platforma. "a porta" un astfel de joc ar insemna sa stai pe monitorul din stanga cu codul java si sa scrii pe monitorul din dreapta in c++ acelasi lucru, deci ar fi "portat", corecteaza-ma daca gresesc (si nu o sa ma super) :)

eu am incercat opengl-ul din java3d si s-a miscat jalnic, inca nu era optimizat presupun (oricum era prima varianta de java3d, posibil acuma sa mearga bine).

referitor la ngen, presupun ca nu ai vrea sa-l folosesti intr-un mediu de productie (ex. comercializare jocuri). oricum asa cum lumea-si bate joc de resursele sistemului cand face un joc pe 10 dvduri si cu grafica aruncata la plezneala, fara pic de optimizare, uitand cum se realizau jocurile in '90, asa o sa se apuce sa faca si jocuri in c#, ceea ce mi se pare de-a dreptul jalnic :) ma refer la jocuri serioase, nu la minesweeper.

oricum, poate totusi ne lamureste cineva care are experienta pe console :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate