Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
C# vs. VC++
Last Updated: Feb 17 2006 15:03, Started by
cruocitae
, Feb 05 2006 17:56
·
0
#1
Posted 05 February 2006 - 17:56
As vrea sa fac un client pt. un joc online, care sa contine imaginile etc. pt. un gameplay mai rapid, asa ca nu brooozeru ar trebui sa le downloadeze de fiecare data.. jocul ar avea un backend mysql+php.. etc.
De ce limbaj sa apuc de invatat? C# sau VC++ as folosi Microsoft Visual Studio 2005 Express Edition, dar nu stiu ca C# sau VC++ este mai usor de invatat, mai rapid, mai eficient.. astept pareri.. :) Cheers! |
#2
Posted 05 February 2006 - 18:41
Eu nu am auzit de LIMBAJUL VC++, desi dupa nume seamana cu C++... oare sa fie ceva asemanator ? :D
|
#4
Posted 05 February 2006 - 19:57
well ... foarte "de suprafata" ca nu-s in toane de povesti :confuzzled:
depinde ce vrei sa faci cu jocul ala. de ex suport pt opengl, gasesti mai bune si mai serioase pentru c++ decat pt C#/.net (nu stiu cum au avoluat de cand cu .net 2.0. io inca-s la 1.1 :) ) pe de alta parte, folosind .net (care se preconizeaza a fi "de viitor") pe linga faptul ca dezvolti mai rapid decat in VC, ai si atuu-ul ca nu trebuie sa livrezi enshpe mii de drivere si librarii (si chiar daca trebuie, le integrezi mult mai usor) pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare) eu zic sa dai niste detalii si o sa primesti raspunsuri mai clare ;) |
#5
Posted 05 February 2006 - 20:07
ciuly, on Feb 5 2006, 20:57, said: well ... foarte "de suprafata" ca nu-s in toane de povesti :confuzzled: depinde ce vrei sa faci cu jocul ala. de ex suport pt opengl, gasesti mai bune si mai serioase pentru c++ decat pt C#/.net (nu stiu cum au avoluat de cand cu .net 2.0. io inca-s la 1.1 :) ) pe de alta parte, folosind .net (care se preconizeaza a fi "de viitor") pe linga faptul ca dezvolti mai rapid decat in VC, ai si atuu-ul ca nu trebuie sa livrezi enshpe mii de drivere si librarii (si chiar daca trebuie, le integrezi mult mai usor) pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare) eu zic sa dai niste detalii si o sa primesti raspunsuri mai clare ;) jocul va fi de gen strategy, deci ceva text-based (deci nu necesita OGL).. s-ar putea fi facut si pe interfata web, dar vreau sa invat si eu cate ceva + pt. userul este un + de comfort ca nu tre sa lansaze broozeru, scrie adresa, logheze, etc., ci doar sa lansaze clientul care ii logheaza (la optiune) automat.. + din cate stiu eu nu mai exista asa ceva (ori e revolutionar ideea, ori e prea prost :P) Deci, dupa citirea celor de mai sus, ce imi recomandati? C# sau C++? |
#6
Posted 06 February 2006 - 00:46
cruocitae, on Feb 5 2006, 20:07, said: jocul va fi de gen strategy, deci ceva text-based (deci nu necesita OGL).. s-ar putea fi facut si pe interfata web, dar vreau sa invat si eu cate ceva + pt. userul este un + de comfort ca nu tre sa lansaze broozeru, scrie adresa, logheze, etc., ci doar sa lansaze clientul care ii logheaza (la optiune) automat.. + din cate stiu eu nu mai exista asa ceva (ori e revolutionar ideea, ori e prea prost :P) Deci, dupa citirea celor de mai sus, ce imi recomandati? C# sau C++? 1. ai f. mult de munca si nu, nu poti scapa de partea de server 2. ce vrei tu se numeste MUD (search pe google dupa "online mud"), daca ai rabdare probabil gasesti si clienti gata facuti si open source (ex. http://www.mudmagic.com/mud-client/) |
#7
Posted 06 February 2006 - 10:13
Quote hehe.. da 404 :) voi uita pe google :) Quote 1. ai f. mult de munca si nu, nu poti scapa de partea de server Cand am spus ca vreau sa scap? ce intelegi tu prin partea de server? deci backendul mysql+php nu va fi enough? Voi tre sa fac ceva si pentru server? deci grafic asa arata: /later: am uitat pe google.. somehow.. those clients aren't what i want oricum, am inceput proiectul si pt. ca am vrut sa invat.. deci. voi invata pana voi scriu clientul.. (si partea de server, daca-i nevoit.. ) Edited by cruocitae, 06 February 2006 - 10:24. |
#8
Posted 06 February 2006 - 15:36
ciuly, on Feb 5 2006, 19:57, said: pe de alta parte, C# ramane tot o tehnologie "virtual machine based", deci c++ va rezulta in applicatii net mai rapide (dar pe pc-urile din ziua de azi nu cred ca se simte diferenta prea tare) Am vazut quake 2 portat in java, si mergea foarte decent, baietii ziceau ca merge cu 40 % din viteza celui in C. Dar intre timp, in C a aparut quake 3 (pe care poate il mai poti face in java) si quake 4 (pe care poti sa-l faci in Java, dar poate la fel de bine in powerpoint ;)) |
#9
Posted 07 February 2006 - 09:19
Okay, am hotarat.
C#. Am pus opera sa downloadeze Visual C# 2005 Express Edition :) |
#10
Posted 08 February 2006 - 15:52
c# este la fel de rapid ca si visual c++, nu se executa decat cod compilat, nimik nu este interpretat.
|
|
#11
Posted 08 February 2006 - 16:22
cruocitae, on Feb 5 2006, 17:56, said: As vrea sa fac un client pt. un joc online, |
#12
Posted 09 February 2006 - 10:08
#13
Posted 09 February 2006 - 12:15
Orice bucata de cod din cil inainte de a fi executata este mai intai compilata in cod nativ pentru masina respectiva de un jit apoi este executata. Si sunt compilate numai bucatile care se executa. Teoretic ar trebuie sa fie la fel de rapid ca orice program compilat direct pentru masina respectiva, doar la inceput cand se face compilarea initiala sau cand intra in functiune colectorul de gunoaie o sa mearga mai incet, oricum un pret mic de platit.
|
#14
Posted 09 February 2006 - 14:58
Pai da, insa C++ are optimizari globale, care dureaza, si scoti ceva performanta. Nu ca ar fi ceva asa de la cer la pamant, dar in anumite domenii chiar conteaza (jocurile, sa zicem).
Alta chestie legata de jocuri (dar off-topic) e ca java si c# nu prea sunt portabile... din pacate. |
#15
Posted 09 February 2006 - 16:49
:confuzzled:
azi nu am avut o zi prea buna la nivel cerebral, deci daca vorbesc prostii ignorati-ma. - (dupa un search pe google) jit compileaza si apoi se ruleaza => ceva pierdere de timp comparativ cu executarea directa a codului deja compilat. nu? :huh: - java nu prea e portabil? :confuzzled: |
|
#16
Posted 09 February 2006 - 17:32
#17
Posted 09 February 2006 - 20:13
ciuly, on Feb 9 2006, 16:49, said: - (dupa un search pe google) jit compileaza si apoi se ruleaza => ceva pierdere de timp comparativ cu executarea directa a codului deja compilat. nu? |
#18
Posted 09 February 2006 - 20:45
dragos_avram, on Feb 9 2006, 17:32, said: Eu nu am cunostinta de java pentru PS2 sau XBOX, XBOX 360, PSP, gamecube. So... dar nici nu este nevoie sa lucrezi in java pentru alea, ar fi aberant :) nu stiu exact care-i treaba, dar presupun ca se programeaza in c++ cu compilatoare special dezvoltate pentru fiecare in parte. in veci nu o sa mearga o aplicatie scrisa pentru ps2 pe xbox si invers. de aceea se si zice ca "se porteaza" de pe ps2 pe xbox sau pc, pentru ca se rescriu bucati de cod, bucati ce au fost initial optimizate pentru a lucra pe o anumita platforma. "a porta" un astfel de joc ar insemna sa stai pe monitorul din stanga cu codul java si sa scrii pe monitorul din dreapta in c++ acelasi lucru, deci ar fi "portat", corecteaza-ma daca gresesc (si nu o sa ma super) :) eu am incercat opengl-ul din java3d si s-a miscat jalnic, inca nu era optimizat presupun (oricum era prima varianta de java3d, posibil acuma sa mearga bine). referitor la ngen, presupun ca nu ai vrea sa-l folosesti intr-un mediu de productie (ex. comercializare jocuri). oricum asa cum lumea-si bate joc de resursele sistemului cand face un joc pe 10 dvduri si cu grafica aruncata la plezneala, fara pic de optimizare, uitand cum se realizau jocurile in '90, asa o sa se apuce sa faca si jocuri in c#, ceea ce mi se pare de-a dreptul jalnic :) ma refer la jocuri serioase, nu la minesweeper. oricum, poate totusi ne lamureste cineva care are experienta pe console :) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users