Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Emag+ALCAR ROMANI=amatori
Last Updated: Dec 26 2017 10:23, Started by
Al3csutzul
, Aug 23 2016 16:29
·
0
#19
Posted 24 August 2016 - 16:29
Alcar este un producator german care a cumparat (poate prea) multi producatori de jante aftermarket, asa ca au un cvasi-monopol pe piata. E o problema ca efectiv nu ai de unde alege, au in proprietate mai toate marcile consacrate aftermarket.
Alcar Romania e si mai rau, este un joint-venture din care un investitor roman are un procent semnificativ. Iar investitorul roman se ocupa de managementul afacerii de aici si este un tupeist care face tot ce poate sa nu onoreze garantiile. Presupun ca emag ezita sa se certe cu alcar din cauza ca au acest portofoliu mare de produse si aduc business semnificativ. Intamplarea mea cu Alcar Romania: am cumparat printr-un mare distribuitor al lor (nu online!) niste jante scumpe, de brand, otel german, calitate exceptionala (declarativ). Dupa o scurta utilizare s-au indoit la simple gropite din oras. Am apelat la garantie, dupa o luna binevoiesc sa imi trimita un PV de constatare precum ca au demontat anvelopa si au vazut pe interior urme de lovituri, deci bordura, deci fuck off. Cel mai probabil e un copy-paste pe care il scriu la orice reclamatie. Pentru ca stiind ca nu e nicio bordura si nu au cum sa gaseasca, m-am dus neinvitat la Alcar si le-am cerut sa scoata rotile din depozit. Pe anvelopa montasem un mic sigiliu autocolant. Care era intact, deci nu demontasera nimic nimic si minteau cu nerusinare in asa-zisa constatare. Le-am aratat si au recunoscut cu seninatate cu asa e, au inventat constatarea, dar lor nu le pasa. |
#20
Posted 24 August 2016 - 16:33
Va recomand sa cumparati doar produse vandute de eMag la ei pe site, nu si produsele partenerilor deoarce eMag nu e raspunzator de ce fac ei si nici nu se implica in probleme de garantie/retur.
Edited by Serafim606, 24 August 2016 - 16:34. |
#22
Posted 24 August 2016 - 22:10
Am făcut sesizare la anpc ,astept sa văd cum decurge de acum incolo !
Chiar o sa ii sun maine sa le dau numarul de inregistrare al sesizarii !😎 Astazi la am sunat iar ei mi-au spus ca verifica si ma suna in câteva minute ,nu au mai sunat...niste nesimtiti ! |
#23
Posted 25 August 2016 - 01:10
Poti sa imi spui te rog si despre ce anvelope este vorba? marca si modelul
Edited by bossake, 25 August 2016 - 01:10. |
#24
Posted 25 August 2016 - 06:50
Nu fac reclama negativa ca aici e doar vina alcar pentru modul de a procesa garantii !
Anvelopele sunt din gama low cost ,gen Riken ,viking and others ! E prima anvelopa care are o problema de nouă, sau poate era janta cum a zis colegul mai sus ,fiind ambele noi si de la alcar ,le-am trimis direct sa se spele pe cap cu ele ! |
#25
Guest_truet_*
Posted 25 August 2016 - 07:09
Deci sunt Riken... bine ca firma de la care ai cumparat o spui, dar produsul cumparat care sustii ca a fost defect din fabrica nu vrei sa il spui.
|
#26
Posted 25 August 2016 - 07:58
Pai puteau sa fie si Continental ,pe Alcar tot la pl ii durea ,de asta zic ca nu are rost sa dau marca ! Defectele se mai intampla ,mai ales la low cost +
|
#27
Posted 25 August 2016 - 11:31
Daca sunt Riken ar fi ok, dar sa nu cumva sa fie chinezesti gen Sailun sau ceva de genul. Destul de des se intampla in cazul celor chinezesti sa fie probleme din astea din fabrica.
|
#28
Posted 25 August 2016 - 15:39
Am sunat astazi la ei , am vorbit cu acelasi tip de ieri ,le-am comunicat numarul de inregistrare de la ANPC.
La nici 2 minute m-a sunat "seful" si-a prezentat scuze pt intarziere si s-a decis schimbarea anvelopei si trimiterea ei chiar azi daca reusesc si daca o au pe stoc. |
|
#29
Posted 27 August 2016 - 08:03
Din pacate pentru mine,problema s-a rezolvat in felul urmator: Imi returneaza banii pe anvelopa si imi trimit janta acasa.
Acuma am ramas doar cu o anvelopa. Cel mai probabil asta imi va fi invatatura de minte, anvelopa noua o sa o pun pe rezerva ca si asa e veche de cand masina si e toata scoapta, iar urmatoarele anvelope vor fi doar dintr-un depozit fizic unde ma pot bate cu gigel in caz de vreo problema de genul acesta. Spor si invatati de la "patiti" ! |
#31
Posted 17 November 2016 - 12:09
S-a intamplat sa fie o problema cu anvelopele din fabrica. Asta nu a vina distribuitorului ci a producatorului. Sa crezi ca firma toata trebuie sa stea dupa tine ca sa-ti rezolve tie problema inainte tuturor celorlalti clienti care au fost inaintea ta, e cam copilaresc. Problema s-a rezolvat, tu ai primit banii inapoi. SI daca cumperi dintr-un magazin fizic, ai impresia ca ceva va fi diferit daca ei vor comercializa o anvelopa care e defecta din fabrica? Fiecare firma trebuie sa trateze fiecare client cu aceeasi atentie si respect, prin urmare nu poti fi tu luat inaintea la toti doar pentru ca s-a intamplat ca anvelopa pe care tu ai cumparat-o sa fie cu defect din fabrica.
Mai multa intelegere si mai putina dorinta de a fi tratat mereu inaintea la toti. |
#32
Posted 17 November 2016 - 12:24
Magazinele din Bucuresti trimit in provincie rebuturile, in ideea ca multi nu se mai obosesc sa faca retur si se multumesc cu produsul semifunctional. Ca bucurestean poti merge sa le dai in gura, dar din Iasi mai greu.
|
#33
Posted 17 November 2016 - 20:26
anveloshop1, on 17 noiembrie 2016 - 12:09, said:
S-a intamplat sa fie o problema cu anvelopele din fabrica. Asta nu a vina distribuitorului ci a producatorului. Sa crezi ca firma toata trebuie sa stea dupa tine ca sa-ti rezolve tie problema inainte tuturor celorlalti clienti care au fost inaintea ta, e cam copilaresc. Problema s-a rezolvat, tu ai primit banii inapoi. SI daca cumperi dintr-un magazin fizic, ai impresia ca ceva va fi diferit daca ei vor comercializa o anvelopa care e defecta din fabrica? Fiecare firma trebuie sa trateze fiecare client cu aceeasi atentie si respect, prin urmare nu poti fi tu luat inaintea la toti doar pentru ca s-a intamplat ca anvelopa pe care tu ai cumparat-o sa fie cu defect din fabrica. Mai multa intelegere si mai putina dorinta de a fi tratat mereu inaintea la toti. Este posibil ca tu sa ai ceva tangenta cu Alcar? Si sa stii ca la un magazin fizic poti sa te intelegi altfel cu vanzatorii decat la un magazin on-line unde se aplica strict legea si la revedere.Sunt lucruri care trebuie cumparate doar dintr-un magazin fizic si sunt lucruri care trebuie cumparate de preferinta on-line. In cazul de fata nu cred ca este vorba de a fi tratat inaintea altora.Aici este vorba de a fi tratat civilizat. |
|
#34
Posted 26 December 2017 - 10:23
Pana la urma sunt ok cei de la ALCAR ? Ieri am comandat anvelope de 1600lei... sa renunt ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users