Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cazane Lemne cu gazeificare (Seria 1, 2006-feb 2011)
#4861
Posted 08 February 2011 - 21:14
am o cetrala ramson de 40 kw care nu trece de 65 grade si incalzeste f greu caloriferele dssi lemnele sunt la adapost din iulie
ilincaiustin, on 8th February 2011, 21:08, said: am o cetrala ramson de 40 kw care nu trece de 65 grade si incalzeste f greu caloriferele dssi lemnele sunt la adapost din iulie |
#4862
Posted 08 February 2011 - 21:37
alinescoo, on 8th February 2011, 21:00, said: Pai asta nu inseamna ca ard lemnele aiurea ? Daca renunt la cateva termostate va trebui sa deschid geamurile... O centrala pe lemne nu se va impaca nicodata cu o instalatie cu robineti termostatati daca nu exista la mijloc si un puffer. Arderea lemnelor aiurea este ultima ta problema. Cel mai important este sa ti cazanul sub 90grd si acest lucru nu este realizabil daca-i pui in circa doar doua portprosoape. Cu cit este mai cald in casa robinetele se vor inchide. Daca in casa este pea cald, se presupune ca sa incalzit si afara. Asa ca si cazanul se va supraincalzi si va fi din ce in ce mai greu de controlat. Daca nu ai puffer va trebui sa renunti la aproape jumataete din robineti termostatati, va trebui sa-ti montezi termostat de ambient si 1-2 termostate de siguranta de 95grd. ilincaiustin, on 8th February 2011, 21:14, said: ... puteti sa-mi spuneti cum atasez pozele cu instalatia Atunci cind postezi ceva, in partea de jos a ferestrei unde ai scris, apare "rasfoire". Alegi poza si apoi apesi "Upload". Alegi urnatoarea poza si iar dai "uplod". Dupa ce ai uplod-at toate pozele, le gestionezi din "atasamente existente". Faci clic pe sageata in jos si apoi + pe poza. Te misti un pic dreapta din sageata tastaturi, dai un spatiu si apoi dai un + pe urmatoarea poza.... si tot asa. |
#4863
Posted 09 February 2011 - 08:16
florin71_skoda, on 8th February 2011, 21:37, said: O centrala pe lemne nu se va impaca nicodata cu o instalatie cu robineti termostatati daca nu exista la mijloc si un puffer. Arderea lemnelor aiurea este ultima ta problema. Cel mai important este sa ti cazanul sub 90grd si acest lucru nu este realizabil daca-i pui in circa doar doua portprosoape. Cu cit este mai cald in casa robinetele se vor inchide. Daca in casa este pea cald, se presupune ca sa incalzit si afara. Asa ca si cazanul se va supraincalzi si va fi din ce in ce mai greu de controlat. Daca nu ai puffer va trebui sa renunti la aproape jumataete din robineti termostatati, va trebui sa-ti montezi termostat de ambient si 1-2 termostate de siguranta de 95grd. Multumesc Florin pentru explicatii. Cazanul se mentine la 80-83 de grade, doar ca atat merge si in calorifere si nu prea cred ca pica bine PPR-ului din conducte. Ma voi interesa de un puffer, se pare ca este singura solutie care ar face mai eficienta instalatia. Cand ma gandesc ca o sa si izolez casa pe exterior, necesitatea unui puffer mi se pare si mai evidenta. |
#4864
Posted 09 February 2011 - 10:33
#4865
Posted 09 February 2011 - 11:40
#4866
Posted 09 February 2011 - 15:48
dan_gabi, on 9th February 2011, 11:40, said: lemnele din iulie, mai ales daca le-ai pus si la adapost sunt vorba lui fiu-meu "fleasca". nu te mai mira ca nu ca nu se incalzeste centrala. lemnele sunt de vina. Salut . In zilele astea am facut un experiment cu lemnele si-dica : am pus in cazanul meu la realimentare 2 lemne uscate (2ani) si peste ele am pus lemne verzi (ude fleasca) taiate de 2 saptamani ( FAG ) si vreau sa-ti spun chiar daca nu o sa ma crezi (desi nu are inportanta ) , cazanul functioneaza aproape la fel de bine , singurul incovenient este "" GUDRONUL "" Parerea mea este ca ar fi posibil sa aibe si o reglare proasta a aereler ( instalatie ) ASTA ESTE JAFUL MEU DE CAZAN http://forum.softped...howtopic=734103 Multa sanatate Attached Files |
#4867
Posted 09 February 2011 - 16:23
Buna ziua si tot respectul !
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns - o solutie daca e posibil - tot citesc de vreo 3-4 saptamani pe forum si in alte locuri pe internet (si in manualul centralei) dar nu gasesc o solutie practica ... Problema este: Am o centrala pe gazeificare ORLAN Super de 40 Kw (modelul despre care s-a mai vorbit aici) - care deserveste 5 calorifere pentru un parter de approx 80-85 metri patrati . Centrala este montata cu pompa de bypass in spate (intre tur si retur) comandata de un "termostat electric pe teava" reglat la 60 de grade., o pompa mai mare principala care baga apa la calorifere (care functioneaza incepand cu 65 de grade si pana scade apa la 60 de grade - adica de obicei cam 1 minut la 20-24 de minute) si o alta pompa pe un boiler de 200 de litri comandata cu un alt termostat in teaca (pe asta am oprit-o in sensul ca am dat termostatul pe 15 grade - sa nu mai porneasca pompa -si o sa vedeti de ce). Cosul meu este de caramida , are cam 6 metrii inaltime (poate un pic mai mult 30-40 de cm) si o sectiune dreptunghilara de 22/23 cm). Am cumparat iarna asta lemne de la Dedeman, 6 paleti - de care ei garantau ca au 18-25% umiditatea - dar din pacate la mine traba merge foarte prost in sensul ca am mai tot timpul frig in casa - nu mai mult de 17-18 grade. Poate sa zic arareori dupa 5-6-7 ore de la pornirea centralei uneori ajungea sa mai reidice temeratura la 70 de grade si sa functioneze pompa mai mult. Altfel, in 99% din cazuri - contrala ajunge la 65 de grade - pompeaza 1 minut si apoi temperatura scade in urmatoarele 3 minute cam la 47-49 de grade si iarasi se chinuie efectiv vreo 20-30 de minute sa ajunga din nou la 65 si sa pompeze iar un minut . Mentionez ca am oprit pompa de pe boilerul de Apa Calda menajera (ACM) pentru ca avand si aceasta pompa treburile mergeau si mai trist adica apoape nu mai ajungea deloc sa faca 65 e grade in cazan. Am tot studiat si manualul producatorilui si aici pe forum - am incercat diverse reglaje (de ex sa pun pompa de bypass la 50 de grade, sau am gasit ca pot sa programez temperatura la care sa porneasca pompa principala comandata din Ekoster 2 la temperaturi mai mari de 65 - de exemplu am incercat la 80. Can am pus pe 80 sau 75 (in 2randuri) - pe langa faptul ca dura mult pana sa atinga aceasta temperatura , pomparea efectiva tinea numai pe un interval de 5 grade (de la 80 la 75 de exemplu, sau de la 75 la 70 ) si dura oricum in jur de 1 minut. Apoi tempperatura scadea iar cu 17-19 grade si dura iarasi 20-25 de minute (pate si 30 uneori) sa ajunga sa pompeze din nou. Tin sa mentionez ca nu am gasit setare pentru Ekoster 2 ca sa mentina pomparea pe mai mult de 5 grade , indiferent cat as seta eu temperatura la care sa porneasca pompa . Mentionez ca am controlat tot timpul ventilatorul prin setarea de temperatura de atins la 80 sau 85 de grade cu o valoare de histerezis (cu cat inainte de atingerea temperaturii maxime sa se opreasca ventilatorul) de 3 grade (Orlan seteaza 2 grade din fabrica - am incercat si cu 2 grade si nici o modificare) . Practic la mine merge ventilatorul tot timpul si nu se cunoaste mai deloc. Inginerul de la firma care a facut PIF - zice ca am eu pierderi mari pe casa - dar totusi casa are 80-85 de MP cu 5 calorifere - am cumparat cazanul ca sa pot sa il folosesc si pentru etaj . Casa este facuta cu caramida duroterm, nu este finisata pe afara , dar pe la stalpii de beton am pus polistiren de 10 cm ca stiu ca betonul conduce termic (observam prin faptul ca se facea condens pe pereti in dreptul stalpilor de beton). Am tot curatat si verificat centrala - nu stiu sincer ce sa ii mai fac - inginerul de la PIF - a zis ca mie nu imi trebuie puffer ca e oricum o risipa de energie si centrala trebuie sa duca 85 de mp. Va intreb daca pot folosi boilerul de 200 de litri ca sa faca aport de energie in sensul ca il incalzesc electric pana la 70-80 de grade si apoi aceasta temperatura so o transfere prin serpentina in cazan ca sa "ajute" cazanul... Am incercat si cu brichete - poate ca dupa 3,5-4 ore temperatura in cazan mai creste ( cu starile din fabrica, pompa de calorifere sa porneasca la 65 de grade) pe la 69-70 ocazional. Ce pot sa zic - cu un plin de lemne pe noapte alimentat la 22:30 - centrala tot mai "baga" si a doua zi la 8:30 (deci dupa 10 ore) cate o "pompare" la 25 de minute - dar asta e insuficient ... suntem toti raciti si mi s-a imbolnavit si copilul (tuseste tot timpul) - iar factura la "caloriferul electric din dormitor" a crescut alaramant. In casa in rest nu trec de 17-19 grade - asa cum a fost in zilele astea mai insorite - cand a fost gerul de sapt trecuta nici nu vreau sa va povestesc.... Multa caldura si va multumesc mult - daca e nevoie pun si fotografii - sau o sa fac o schema ca sa se vada ... Marius S. dtomcat, on 9th February 2011, 16:14, said: Buna ziua si tot respectul ! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns - o solutie daca e posibil - tot citesc de vreo 3-4 saptamani pe forum si in alte locuri pe internet (si in manualul centralei) dar nu gasesc o solutie practica ... Problema este: Am o centrala pe gazeificare ORLAN Super de 40 Kw (modelul despre care s-a mai vorbit aici) - care deserveste 5 calorifere pentru un parter de approx 80-85 metri patrati . Centrala este montata cu pompa de bypass in spate (intre tur si retur) comandata de un "termostat electric pe teava" reglat la 60 de grade., o pompa mai mare principala care baga apa la calorifere (care functioneaza incepand cu 65 de grade si pana scade apa la 60 de grade - adica de obicei cam 1 minut la 20-24 de minute) si o alta pompa pe un boiler de 200 de litri comandata cu un alt termostat in teaca (pe asta am oprit-o in sensul ca am dat termostatul pe 15 grade - sa nu mai porneasca pompa -si o sa vedeti de ce). Cosul meu este de caramida , are cam 6 metrii inaltime (poate un pic mai mult 30-40 de cm) si o sectiune dreptunghilara de 22/23 cm). Am cumparat iarna asta lemne de la Dedeman, 6 paleti - de care ei garantau ca au 18-25% umiditatea - dar din pacate la mine traba merge foarte prost in sensul ca am mai tot timpul frig in casa - nu mai mult de 17-18 grade. Poate sa zic arareori dupa 5-6-7 ore de la pornirea centralei uneori ajungea sa mai reidice temeratura la 70 de grade si sa functioneze pompa mai mult. Altfel, in 99% din cazuri - contrala ajunge la 65 de grade - pompeaza 1 minut si apoi temperatura scade in urmatoarele 3 minute cam la 47-49 de grade si iarasi se chinuie efectiv vreo 20-30 de minute sa ajunga din nou la 65 si sa pompeze iar un minut. Mentionez ca am oprit pompa de pe boilerul de Apa Calda menajera (ACM) pentru ca avand si aceasta pompa treburile mergeau si mai trist adica apoape nu mai ajungea deloc sa faca 65 e grade in cazan. Am tot studiat si manualul producatorilui si aici pe forum - am incercat diverse reglaje (de ex sa pun pompa de bypass la 50 de grade, sau am gasit ca pot sa programez temperatura la care sa porneasca pompa principala comandata din Ekoster 2 la temperaturi mai mari de 65 - de exemplu am incercat la 80. Can am pus pe 80 sau 75 (in 2randuri) - pe langa faptul ca dura mult pana sa atinga aceasta temperatura , pomparea efectiva tinea numai pe un interval de 5 grade (de la 80 la 75 de exemplu, sau de la 75 la 70 ) si dura oricum in jur de 1 minut. Apoi tempperatura scadea iar cu 17-19 grade si dura iarasi 20-25 de minute (pate si 30 uneori) sa ajunga sa pompeze din nou. Tin sa mentionez ca nu am gasit setare pentru Ekoster 2 ca sa mentina pomparea pe mai mult de 5 grade , indiferent cat as seta eu temperatura la care sa porneasca pompa. Mentionez ca am controlat tot timpul ventilatorul prin setarea de temperatura de atins la 80 sau 85 de grade cu o valoare de histerezis (cu cat inainte de atingerea temperaturii maxime sa se opreasca ventilatorul) de 3 grade (Orlan seteaza 2 grade din fabrica - am incercat si cu 2 grade si nici o modificare) . Practic la mine merge ventilatorul tot timpul si nu se cunoaste mai deloc. Inginerul de la firma care a facut PIF - zice ca am eu pierderi mari pe casa - dar totusi casa are 80-85 de MP cu 5 calorifere - am cumparat cazanul ca sa pot sa il folosesc si pentru etaj . Casa este facuta cu caramida duroterm, nu este finisata pe afara , dar pe la stalpii de beton am pus polistiren de 10 cm ca stiu ca betonul conduce termic (observam prin faptul ca se facea condens pe pereti in dreptul stalpilor de beton). Am tot curatat si verificat centrala - nu stiu sincer ce sa ii mai fac - inginerul de la PIF - a zis ca mie nu imi trebuie puffer ca e oricum o risipa de energie si centrala trebuie sa duca 85 de mp. Va intreb daca pot folosi boilerul de 200 de litri ca sa faca aport de energie in sensul ca il incalzesc electric pana la 70-80 de grade si apoi aceasta temperatura so o transfere prin serpentina in cazan ca sa "ajute" cazanul... Am incercat si cu brichete - poate ca dupa 3,5-4 ore temperatura in cazan mai creste (cu starile din fabrica, pompa de calorifere sa porneasca la 65 de grade) pe la 69-70 ocazional. Ce pot sa zic - cu un plin de lemne pe noapte alimentat la 22:30 - centrala tot mai "baga" si a doua zi la 8:30 (deci dupa 10 ore) cate o "pompare" la 25 de minute - dar asta e insuficient ... suntem toti raciti si mi s-a imbolnavit si copilul (tuseste tot timpul) - iar factura la "caloriferul electric din dormitor" a crescut alaramant. In casa in rest nu trec de 17-19 grade - asa cum a fost in zilele astea mai insorite - cand a fost gerul de sapt trecuta nici nu vreau sa va povestesc.... Multa caldura si va multumesc mult - daca e nevoie pun si fotografii - sau o sa fac o schema ca sa se vada ... Marius S. |
#4868
Posted 09 February 2011 - 17:17
dtomcat, on 9th February 2011, 16:23, said: ... Centrala este montata cu pompa de bypass in spate (intre tur si retur) comandata de un "termostat electric pe teava" reglat la 60 de grade... ... dtomcat, on 9th February 2011, 16:23, said: ... Mentionez ca am oprit pompa de pe boilerul de Apa Calda menajera (ACM) pentru ca avand si aceasta pompa treburile mergeau si mai trist adica apoape nu mai ajungea deloc sa faca 65 e grade in cazan..... Interesant ce ne spui: Ca daca merge pompa boilerului nu urca centrala la 65grd cind de fapt ea trebuie sa ajunga foarte repede la 90grd... Teoretic pot fi lemnele prea ude, sau aerul secundar deschis la maxim. Posteaza si citeva poze cu instalatia sa vedem ce ai acolo. Poate ca de aici este problema... |
#4869
Posted 09 February 2011 - 18:31
[quote name='dtomcat' date='9th February 2011, 16:23' post='9442797']
Buna ziua si tot respectul ! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns - o solutie daca e posibil - tot citesc de vreo 3-4 saptamani pe forum si in alte locuri pe internet (si in manualul centralei) dar nu gasesc o solutie practica ... Eu cred ca este vorba despre o instalatie prost executata (orlanurile sunt cazane brici ) , . Ai cumva robinet cu trei cai ( robinet de amestec ) si vana TERMOSTATATA ? Verifica vana (sunt si defecte) Un TA (termostat de ambient ) ti-ar rezolva problema " BAFTA" |
#4870
Posted 09 February 2011 - 19:48
florin71_skoda, on 9th February 2011, 17:17, said: Termostatul asta fixeazal pe 45grd. Mai ai nevoie de inca un termostat, montat pe tur si fixat la 60grd ca sa nu mai permita pompei boilerului sa plece sub 60 grd. Interesant ce ne spui: Ca daca merge pompa boilerului nu urca centrala la 65grd cind de fapt ea trebuie sa ajunga foarte repede la 90grd... Teoretic pot fi lemnele prea ude, sau aerul secundar deschis la maxim. Posteaza si citeva poze cu instalatia sa vedem ce ai acolo. Poate ca de aici este problema... |
|
#4871
Posted 09 February 2011 - 21:09
salutare
dtomcat, am vazut ceva in genul asta la un prieten cu un alt tip de cazan problema lui era ca nu impingea clapeta pt a da voie cazanului sa faca gazeificarea... inainte nu trecea de 50 Grade, acum merge pe 75-80 lejer... dar asta poate fi o cauza rara, mai degraba tind sa cred ca ceva nu e pus ok in instalatia ta sau nu functioneaza bine parerea mea e ca nu se realizeaza by-pass - ul intre tur si retur astfel incat sa poti mentine cazanul cald si sa bage caldura in casa. poti sa ne spui zona ta, poate te ajuta cineva direct! si pune si ceva foto cu lucrarea din spatele cazanului(iesiri, pompe, senzori etc) |
#4872
Posted 09 February 2011 - 21:54
e bine montata pompa din imaginea de mai jos???
DSCF1802.jpg 83.11K 187 downloads la mine este tocmai in sens invers (cred ca la acelasi tip de cazan) si nu stiu ce sa cred. multumesc |
#4873
Posted 10 February 2011 - 09:46
sisifjunior, on 9th February 2011, 21:09, said: salutare dtomcat, am vazut ceva in genul asta la un prieten cu un alt tip de cazan problema lui era ca nu impingea clapeta pt a da voie cazanului sa faca gazeificarea... inainte nu trecea de 50 Grade, acum merge pe 75-80 lejer... dar asta poate fi o cauza rara, mai degraba tind sa cred ca ceva nu e pus ok in instalatia ta sau nu functioneaza bine parerea mea e ca nu se realizeaza by-pass - ul intre tur si retur astfel incat sa poti mentine cazanul cald si sa bage caldura in casa. poti sa ne spui zona ta, poate te ajuta cineva direct! si pune si ceva foto cu lucrarea din spatele cazanului(iesiri, pompe, senzori etc) sunt din Gorj, Arcani, spre Tismana, pompa de by pass merge ca se simte la mana ca invarte, pozele sunt ceva mai sus, pe aceasta pagina |
#4874
Posted 10 February 2011 - 10:27
danwww, on 9th February 2011, 21:54, said: e bine montata pompa din imaginea de mai jos??? Da, este montata bine. ilincaiustin, on 9th February 2011, 19:48, said: ..... pompa de by pass merge ca se simte la mana ca invarte, pozele sunt ceva mai sus, pe aceasta pagina Nu prea se vede mare lucru din poze ca sunt prea mici si neclare. Nu ai reusit sa urci direct pozele? Poate ca au rezolutia prea mare. Am patit-o si eu... am un aparat nou si scoate pozele pe 4000x3000. A trebuit sa le fac un resize la 2272x1704 ca sa le pot uploada. Am reusit cu ACDSee ca in Microsoft Photo Editor nu ma lasa sa le deschid ca-s prea mari. Pe cosul de fum, ai cumva o "palarie" ca sa nu intre ploaia pe cos? Sau nu am vazut eu bine? cos_jpg.JPG 37.21K 184 downloads Edited by florin71_skoda, 10 February 2011 - 10:30. |
#4875
Posted 10 February 2011 - 10:38
danlucyan, on 9th February 2011, 15:48, said: Salut . In zilele astea am facut un experiment cu lemnele .. Edited by scheleton, 10 February 2011 - 21:50. |
|
#4876
Posted 10 February 2011 - 10:45
florin71_skoda, on 10th February 2011, 10:27, said: ..Pe cosul de fum, ai cumva o "palarie" ca sa nu intre ploaia pe cos? Sau nu am vazut eu bine? Edited by scheleton, 10 February 2011 - 21:51. |
#4877
Posted 10 February 2011 - 10:54
dtomcat, on 9th February 2011, 16:23, said: ..Am o centrala pe gazeificare ORLAN Super de 40 Kw ... daca lemnele sunt foarte ude este posibil ca centrala sa nu poata mentine temperatura setata si sa introduca in acelasi timp agent termic in casa, dar totusi intervalele de care spui tu - 30 min - sunt prea mari. Edited by scheleton, 10 February 2011 - 21:52. |
#4878
Posted 10 February 2011 - 11:05
ilincaiustin, on 10th February 2011, 10:45, said: da e o palarie pt ploaie si vant, m-am gandit ca e bine asa , .... Pai nu este bine deloc, deoarece tu ai pus capac la cos. Ai obturat seciunea cosului cu improvizatia aia. O palarie nu se face asa cum ai facut-o... Trebuie sa existe o distanta de 20-30cm intre cos si palarie. Da jos palaria si vezi ce se imtimpla. Ce diametru interior au caramizile alea rotunde? Edited by florin71_skoda, 10 February 2011 - 11:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users