Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum
Last Updated: Aug 20 2016 02:19, Started by
VimaActiv
, Jun 17 2016 23:21
·
0
#1
Posted 17 June 2016 - 23:21
Buna, puteti sa imi spuneti consumul mediu pentru urmatoarele camioane? Doresc sa achizitionez unul dintre ele, m-ar intresera mai mult consumul pe autostrazi. Daca stiti avantajele si dezavantajele, intretinere, etc... Multumesc anticipat.
1. Renault magnum DXI 460 euro 5, an 2007, automat. 2. Renault magnum DXI 500 euro 5, an 2008, automat. 3. Scania R380 Topline, euro 5, an 2007, manual. 4. Volvo FH 440, euro 5, an 2007, automat, cabina globetrtter. 5. Volvo FH 480, euro 5, an 2007, automat, cabina globetrtter. 5. MAN TGA 18.440, euro 5, an 2007, manual. 6. MAN TGA 18.480 BLS, euro 5, an 2007, automat. 7. MAN TGA 18 400 XXL, euro 5, an 2007, automat. 8. Iveco Stralis 450, euro 5, an 2008, automat. 9. Daf XF 410, euro 5, an 2008, automat. 10. Daf XF 460, euro 5, an 2007, automat. Ce pareri aveti ? Multumesc Anticipat. |
#3
Posted 18 June 2016 - 00:07
De evitat din start Daf-urile si Renault-urile din lista ta. Eu as merge pe Man sau Volvo, desi marca mea preferata e Scania.
Legat de consum, depinde mult pe unde vei/ se va umbla cu el, cum va fi condus + tonajul cu care vor circula. In mare, eu as zice ca ar fi undeva la 30 litri/100 km, 18 pe gol plus 0.5l/tona x 24t. Asta cu motorul ok, ca de acolo incolo, D-zeu cu mila. Ia in calcul ca moatoarele din anul ala pot avea acum lejer catre 1.3 milioane de km, deci numai bune de bagat bani in ele. |
#6
Posted 18 June 2016 - 02:25
Mur, on 18 iunie 2016 - 00:07, said:
De evitat din start Daf-urile si Renault-urile din lista ta. Eu as merge pe Man sau Volvo, desi marca mea preferata e Scania. Legat de consum, depinde mult pe unde vei/ se va umbla cu el, cum va fi condus + tonajul cu care vor circula. In mare, eu as zice ca ar fi undeva la 30 litri/100 km, 18 pe gol plus 0.5l/tona x 24t. Asta cu motorul ok, ca de acolo incolo, D-zeu cu mila. Ia in calcul ca moatoarele din anul ala pot avea acum lejer catre 1.3 milioane de km, deci numai bune de bagat bani in ele. Producătorul dă consumul la oră nu la km. În funcție de marfă, drum şi stil de condus, de la 24 la 41 l/100 km. Una să bagi Regebsburg-Tm şi alta Marseile-Toulouse. |
#7
Posted 18 June 2016 - 09:53
#9
Posted 18 June 2016 - 13:54
#10
Posted 14 August 2016 - 21:15
MAN TGX 400 construit 2016- mers dus plin 40 tone, intors gol (acelasi drum) 12 tone. consum mediu 25-28 in functie de tipul de drum. Mare parte- autostrada.
|
|
#11
Posted 14 August 2016 - 21:39
#12
Posted 14 August 2016 - 21:47
#14
Posted 14 August 2016 - 21:56
Circuli prin oras mai mult? Pe munte? Ce masina este? Cati km are?
Cu un autobuz cu remorca am avut si eu de la Sant Agata di Militello pana la Cesaro consum maxim. Mai mult de 99% nu mai urca. Dar nici treapta a 4 nu am avut ocazia sa dau. Edited by stephanatsea, 14 August 2016 - 21:56. |
#15
Posted 20 August 2016 - 02:19
MAN TGS 400.
Mai sus am scris eronat. Este TGS nu TGX. Attached FilesEdited by stephanatsea, 20 August 2016 - 02:20. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users