Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Probleme pornire VW Bora 1.9 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008
Bună ziua !
Dețin o VW Bora 1.9TDI din 2005
Acum o săptămână am intâmpinat pt prima oară o situație : dau la cheie, se invârte , dar de pornit deloc ! Întâmplător, peste 10 minute, după ce vorbesc la telefon cu cineva despre situație, dau la cheie și pornește.
Plec ! Am presupus că o fi fost un mic gol in alimentare ...

Peste câteva ore, vrând să pornesc, aceeași situație, se invârte în gol, dar nimic, nici un semn de pornire.
La un moment dat, când reușesc s-o pornesc, merg cu ea ață in față service-ului. O punem la calculator, nici o problemă semnalată. Totuși, reușesc să observ din timpul zilei faptul că, în momentele în care nu am reușit să pornesc mașina, nu mi se aprinsese martorul de bujii incandescente, când am pus contactul !
Comunic asta băieților de la service, unul din ei își amintește de o situație veche în legătură cu martorul și cu un releu de la circuitul de pornire aflat in partea de sub volan și decidem că acolo ar fi problema si îl înlocuim.

Totul ok, se inlocuiește releul, merg cu ea fără probleme de atunci, până astăzi însă. Ieri, din nou aceeași situație : lipsă martor bujii, se învârte în gol, nu se alimentează , nu pornește.
Acum am lăsat-o acolo in parcare.
Spuneți-mi, vă rog, având în vedere că , din nou, la computer nu se va vedea nici o eroare, unde ar putea fi problema, v-ați lovit de o situație ca a mea ?
Deci, când martorul nu mi se aprinde știu că nu voi porni.

Vă mulțumesc anticipat pt interesul si părerile Dvs !

#2
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,897
  • Înscris: 20.10.2015
Ce fel de service e "service"-ul ala?

#3
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 06.05.2015
parca releul 109, posibil sa fie defect si acela/contacte imperfecte,,.,

#4
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
refa lipiturile la releul 109/

#5
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008

 Tsunnnami, on 28 mai 2016 - 07:12, said:

Ce fel de service e "service"-ul ala?

În ce sens ? Au pus calculatorul pe ea, dar dacă nu arăta nici o eroare... Mă bazez pe vreo experiență similara a cuiva, altminteri o să-mi stea mașina-n service destul de mult. E genul de defect pe care tre' să-l "prinzi asupra faptului

 d0d00, on 28 mai 2016 - 07:37, said:

parca releul 109, posibil sa fie defect si acela/contacte imperfecte,,.,

Da, exact 109 scrie pe el, l-au înlocuit, a mers o săptămână... Să fie contact imperfect pe placa pe care se așeazat releul ?

 al bundy ro, on 28 mai 2016 - 08:04, said:

refa lipiturile la releul 109/

E un releu cu soclu, nu e lipit

#6
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
desfa releul si refa lipiturile din el, o sa le vezi care sunt.

#7
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Da-i cu spray de contacte electrice in soclul releului, e posibil sa fie oxidati papucii.
Scoate carcasa de plastic de pe releu si vei gasi in interior o placuta pe care trebuie verificate si refacute lipiturile.

#8
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008
Asta e la mine sub volan ! Cea din dreapta alba a fost inlocuita, nu scrie nimic pe ea, pe cea veche este indicativ 103

[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/13295154_1023120217779416_2146271435_n.jpg?oh=3736ff2567fffafddc45dbc3a7658e06&oe=574C0EBF - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

.

#9
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,897
  • Înscris: 20.10.2015
Poate nu e releul ci contactele de la placa de baza.

Te-am intrebat de service sa imi dau seama ce fel de scaner au folosit.
Sunt aparate de citit care nu citesc tot.
Daca e in spatele blocului, e acceptabil.
Eu as plati un scanat si o estimare la reprezentanta

#10
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

 Tsunnnami, on 28 mai 2016 - 15:56, said:

Poate nu e releul ci contactele de la placa de baza.

:roflmaofast: Placa de baza inseamna 5 papuci :lol:

E destul de probabil sa fi trosnit ceva in ecu. Cel mai probabil, o lipitura rece la 29f.

#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,897
  • Înscris: 20.10.2015

 WaltherP99AS, on 28 mai 2016 - 16:19, said:

Posted Image Placa de baza inseamna 5 papuci Posted Image

E destul de probabil sa fi trosnit ceva in ecu. Cel mai probabil, o lipitura rece la 29f.

si de la papuci pleaca semnalul telepatic?
Ca tot faci pe desteptul

Daca esti mecanic, mai ai pana sa fii si profesionist.

Edited by Tsunnnami, 28 May 2016 - 16:42.


#12
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008
Fraților, vă rog frumos nu vă luați la harță, e ok, apreciez orice discuție m-ar ajuta să-i dau de cap !

Deci, pe rând : testarea s-a făcut cu un calculator la un service autorizat, nu mă pricep să spun ce program au, presupun că același pe care-l au toți, ce să spun...Cert e că nu a indicat vreo eroare la momentul când am intrat in service, deoarece mașina era "pe picioarele ei" la momentul respectiv.
Probabil scanarea in timp real acum, când nu mai vrea sa pornească va fi mai concludentă. Dacă a fost contact imperfect in câteva momente credeți că ar fi trebuit să rămână "amprenta" erorii respective in soft ?

Azi am fost la ea, am incercat la cheie, a avut câteva momente când a "flash-uit" martorul de bujii, dar n-a pornit, așa că am remorcat-o până la service, dar abia Luni dimineață intru cu ea.

Acel releu e la mine [ originalul, cel înlocuit, acel 103 ]. Îmi recomandați să-l desfac și să încerc să pun pistolul de lipit peste contactele lui ? Eu am remarcat doar acea bobină cu lamela de contact, nu m-am uitat atent. Am dat deasemenea cu spray de contact azi pe toate orificiile unde intră releul...

.

Iau în considerare și o vizită la reprezentanță, dacă nu arată erori Luni dimineață !

 WaltherP99AS, on 28 mai 2016 - 16:19, said:

... probabil sa fi trosnit ceva in ecu. Cel mai probabil, o lipitura rece la 29f.

Despre ce e vorba ?

#13
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
Deswpre incompetenta celor la care ai fost. daca releul care alimenteaza ecu este 109, ei de ce au inlocuit 103 ?

si aici, si pe vwforum, o sa obtii aceleasi raspunsuri, mai repede dincolo.

#14
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008

 al bundy ro, on 28 mai 2016 - 20:11, said:

Deswpre incompetenta celor la care ai fost. daca releul care alimenteaza ecu este 109, ei de ce au inlocuit 103 ?

Chiar nu știu de ce, o sa ma lămuresc Luni !

Așa cum am spus în postul inițial, au schimbat un releu,  eu, la postul #5, din memorie am zis că "da, 109", abia azi după masă, când am făcut poza de mai sus și am revăzut releul înlocuit, am realizat că e 103, nu mă pricep deloc, o să precizez Luni la service despre 109.

.

#15
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 06.05.2015
Pana luni ai putea da jos releul 109,sa refaci lipiturile cum ti.a spus al bundy, il pui la loc si vezi, poate nu mai mergi la service pt o problema banala, daca este releul....

#16
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,949
  • Înscris: 12.07.2008
Neața !
Vin de la mașină acum, am localizat releul 109, nu-l văzusem in prima poză, era mascat de releul 377

[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/13318541_1023521341072637_445901060_n.jpg?oh=a4ab85fb41baf5ec9e5b4f268f35085f&oe=574C2F62 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
.

Am pus la loc releul original 103 pe care mi l-au inlocuit ei, am mișcat releul 109 în soclu de câteva ori și mașina a pornit "ceas" !

[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/13295370_1023521331072638_1205260167_n.jpg?oh=28d020d55758d762d91d322c79786825&oe=574C48AE - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Am lăsat mașina acolo, totuși, sa localizăm defectul, unde era intreruperea [ având in vedere că am plătit deja factura cu 103 la ei ].

Întrebarea mea la Dvs este ce anume face releul 103 ? Nu de alta, dar să îmi dau seama unde s-a greșit, la diagnoză sau la comanda piesei, ca să nu mai plătesc incă o dată ...

#17
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

 Tsunnnami, on 28 mai 2016 - 16:42, said:

si de la papuci pleaca semnalul telepatic?
Ca tot faci pe desteptul

Daca esti mecanic, mai ai pana sa fii si profesionist.
Asta nu tine de mecanica. E diferenta enorma intre mecanica si electronica auto.

Cat despre profesionismul meu, abtine-te sa-ti dai cu parerea. Am sute/mii de clienti multumiti, atat IRL cat si online.

Tie ti-am demonstrat in cateva randuri ca stiu perfect despre ce vorbesc. Dar tu esti ala care recomanda oricui sa mearga la reprezentanta sa faca diagnoza, si initiatorului acestui topic la fel i-ai recomandat, dar tu tocmai ne-ai zis acum ceva vreme ca te-ai zgarcit la $100 ca sa mergi la Ford sa-ti spuna ce are rabla :lol:

Edited by WaltherP99AS, 29 May 2016 - 11:56.


#18
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,897
  • Înscris: 20.10.2015

 WaltherP99AS, on 29 mai 2016 - 11:50, said:

Dar tu esti ala care recomanda oricui sa mearga la reprezentanta sa faca diagnoza,

Normal ca tie-ti trebuie clineti sa-i fraieresti

Profesionism?
Explica-mi si mie cum o data merge ECU-ul normal, alta data nu mai merge, apoi iarasi merge.
Hai, cu profesionism.
Sau vrei "sa-l faci" si p-asta.

De la tine am invatat un lucru.
Ca nu toate sculele de scanat sunt profesionale si nu toate scaneaza TOT, inclusiv memoria. Mersi pentru asta. Dar daca nu erai tu invatam de la altu'
Apoi a intervenit romanismul din tine cand ti-am cerut sa-mi recomanzi un scanner bun. Si tu si celalalt, nu mai stiu care, ati clamat ca "va iau painea de sub nas"
Am cautat si am gasit. Nu sunteti voi dumnezeu.

Daca vrei sa stii d-aia i-am recomandat sa mearga la reprezentanta, sa fie sigur ca scannerul citeste tot.
Te ofitici ca mi-am rezolvat singur problema?
Nu "m-am zgarcit" pentgru $100. Am masina NOUA, luata cu CASH. Am dat pe scanner si pe cartea de reparatii cred ca mai mult de $200, dar urasc jmenarii, gata sa "te faca", la dealer sau privati, n-are importanta.
Vreau sa merg eu la ei si sa inlatur posibilitatea sa ma fure. Sa-i spun: "schimba-mi X" si gata.
Deci las-o moarta.

Sa-i faca figuri un contact e mai probabil decat sa-i functioneze partial ECU-ul, temporar. Cel putin vino cu chestii mai destepte

 ramurel, on 29 mai 2016 - 09:42, said:


Am lăsat mașina acolo, totuși, sa localizăm defectul, unde era intreruperea [ având in vedere că am plătit deja factura cu 103 la ei ].

Întrebarea mea la Dvs este ce anume face releul 103 ? Nu de alta, dar să îmi dau seama unde s-a greșit, la diagnoză sau la comanda piesei, ca să nu mai plătesc incă o dată ...

Ia releul vechi si inlocuieste-l pe cel nou.
Daca-ti merge masina, l-ai platit de pomana. E vreun contact imperfect.

Sau mergi la Walter99PAS.
Are nevoie de clienti.

Edited by Tsunnnami, 29 May 2016 - 15:36.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate