Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X probleme si rechemare service.
Last Updated: Nov 04 2016 15:57, Started by
Torquemada-666
, May 15 2016 23:43
·
0
#73
Posted 17 May 2016 - 14:16
#75
Posted 17 May 2016 - 14:20
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 14:15, said:
http://m.ndtv.com/ph...ui-state=dialog 600km autonomie, doar pe Audi de la VAG. Pai Tesla e deja depasita, si se chinuie cu un 400km F.slab din cate vad. Si Citroien o rupe cu 600km autonomie. Este o masina si cu 1600km. Pai vad ca tesla e doar reapa pe bani mari, la performante mediocre, obtinute lejer de un Audi A2. In sfarsit! ps. Astea cat CO2 emana la 100km? Pai ori suntem golani, ori nu mai suntem! |
#77
Posted 17 May 2016 - 14:20
Mere, ce să dispară, că nici n-a apărut.
Edited by KurtKnispel, 17 May 2016 - 14:21. |
#78
Posted 17 May 2016 - 14:22
Barboso, on 17 mai 2016 - 14:11, said:
La fiare de calcat ? |
#81
Posted 17 May 2016 - 14:26
_-AppleS-_, on 17 mai 2016 - 12:17, said: Pentru cei care pot intelege ca 90% din rezervor nu valoreaza nimic la masina lor, poate doar caldura iarna, ii las sa caute eficienta masinii electrice, unde chiar si energia cinetica pierduta la franare este recuperata, si o sa va dati seama de SUPERIORITATEA masinii electrice. |
#82
Posted 17 May 2016 - 14:27
#83
Posted 17 May 2016 - 14:30
exact 0 se lauda muskiu, pana si-a furat amenda...oare de ce?
|
#84
Posted 17 May 2016 - 14:35
http://playtech.ro/2...-baterie-video/
Nuite, 2000km autonomie pe Citroien. Pai Tesla deja e in coada clasamentului. Deja Audi face SUV-uri cu autonomie de 500km. http://economie.hotn...samsung-sdi.htm Pai Tesla, abia se chinuie la masini normale la 400km autonomie. Caii putere de cateva sute nu sunt obiectul ecologiei. Asta uita lumea, formata din ecologisti de carton. Aud, acusi ca alea nu sunt masini, ca C1, A2, etc, ca arata nasol, ca-s mici. Sunt eco de oras. Asta e principiul ecologiei. Sa renunte si lumea la tankuri de oras, de 2 tone, ca Teasla. Daca nu-ti convine ca masina mica electrica, arata ca C1, A2, BMW electric, si sunt nasoale, deja nu esti ecologist, ci doar un ipocrit. http://www.monitorul...sau hibrid.html Tesla nu este singura solutie deloc. Celelalte firme, pot 100% sa fabrice electrice foarte performante. Numai ca momentan nu o fac. By the end of 2015, VW had sold just under 20,000 e-Golfs worldwide, with the U.S. accounting for only a quarter of the total. Sales are growing rapidly from a low base, including in the U.S.: VW sold 4,232 e-Golf cars in the U.S. last year, up from 357 in 2014, and another 526 in the first two months of the year, according to Reuters. Ce-i mai urasc americanii. Propaganditi sunt putini. Vind electrice si acolo, fara probleme. Dar nu la pret de Tesla, ci la pretul normal si o sa aiba succes. Momentan, Tesla nu prea are asa multa concurenta. Daca ar avea, nu ar mai exista, la fel ca Nokia. Edited by Torquemada-666, 17 May 2016 - 14:44. |
#85
Posted 17 May 2016 - 14:37
_-AppleS-_, on 17 mai 2016 - 14:22, said:
1. Pana o sa inoveze sa faca ceva km mai scurti (ca sa aiba si ei o autonomie decenta) si minute mai lungi (sa-ncarci bacteria-n 5 minute), ca sa nu stau cu masina-n priza juma' din drumul (si aici ma refer la timp) Bucuresti - Londra, e complet neinteresanta. 2. Abureli pe care oamenii normali nu dau doi bani. Putin ne pasa de emisii, ce ne intereseaza este ca putem face mii de km cu doar cateva opriri de cate 5 minute pt alimentare. Io-s curios sa vad ce fac jucariile voastre electrice iarna, dupa o saptamana de stat in ger. Ca benzinara mea porneste si merge. Sau cati km raman din aia 400 (oricum putini), daca bagi si AC-ul blana, ca-s 40o afara... Edited by Barboso, 17 May 2016 - 14:39. |
#86
Posted 17 May 2016 - 14:47
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 14:23, said:
Emana CO2 Tesla si au mintit pe baza asta, iar omul a luat si amenda. Si asta minte? |
#87
Posted 17 May 2016 - 14:50
incerca logic ... una este 0 emisii de esapament, alta este 0 emisii per masina, per km parcurs.
altfel, este acelasi lucru ca si cand a-i spune ca o masina electrica comsuma 0 lei /km (facand abstactie de pretul de achizitie). Edited by AlinE, 17 May 2016 - 14:56. |
|
#88
Posted 17 May 2016 - 14:56
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 14:35, said: Vind electrice si acolo, fara probleme. Dar nu la pret de Tesla, ci la pretul normal si o sa aiba succes. Model 3 e anuntat la 35.000 $. VW e-Golf e 36.312 euro. Eu zic sa incerci, macar sa incerci sa nu mai "dezinformezi" aiurea. AlinE, on 17 mai 2016 - 14:50, said:
incerca logic ... una este 0 emisii de esapament, alta este 0 emisii per masina, per km parcurs. Ce te-ai tot ferit sa recunosti e ca emisiile vin de la producatorul de electricitate. Dar nu au legatura cu masina. |
#89
Posted 17 May 2016 - 15:01
Explicaţia oficială? Tesla Model S utilizează 444 Wh/km, iar producerea acestei cantităţi de energie echivalează cu emiterea unei cantităţi de dioxid de carbon în atmosferă de 222 g/km.
Ciocoiul nu a facut decat sa recunoasca cantitatea de co2 per km. Dara amenda omului de 10.000 dolari, i-a platit-o omului? Edited by Torquemada-666, 17 May 2016 - 15:02. |
#90
Posted 17 May 2016 - 15:03
modelul 3 e anuntat la 35.000 $ cheala si pentru SUA (cu tot cu reducerile acordate de stat) si posibil sa fie o vorba in vant aruncata de muskiu, adica el va incerca sa o PRODUCA la acest pret. care va fi pretul real, vom vedea peste 1-2 ani.
cum mai nu are legatura cu masina? adica eu consum curent sa incarc o MASINA si generez astfel co2 ca la balamuc si tu spui ca nu masina e de vina? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users