Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X probleme si rechemare service.
Last Updated: Nov 04 2016 15:57, Started by
Torquemada-666
, May 15 2016 23:43
·
0
#1225
Posted 04 November 2016 - 13:35
Camera IR este influențată de soare, atât timp cât acesta ne încălzește…
|
#1226
Posted 04 November 2016 - 13:58
torquemada - nu esti la prima postare in care pui link catre ceva si apoi tu afirmi exact opusul textului citat. postari doar pt a face flame si a dezinforma, de a induce in eroare si efectiv a minti.
o singura postare sa mai gasesc de genul si iti vei lua o sanctiune sanatoasa. |
#1227
Posted 04 November 2016 - 14:34
crokodilu, on 04 noiembrie 2016 - 13:01, said:
Ideea de autopilot e ca e mai bun ca omul, ca daca are aceleas capabilitati, dece te mai chinui sa implementezi autopilotul? Radarul nu e orbit de soare. Camera in IR de asemenea cred ca nu prea e influentata de soare. |
#1228
Posted 04 November 2016 - 15:01
Dany_Darke, on 04 noiembrie 2016 - 13:58, said:
torquemada - nu esti la prima postare in care pui link catre ceva si apoi tu afirmi exact opusul textului citat. postari doar pt a face flame si a dezinforma, de a induce in eroare si efectiv a minti. o singura postare sa mai gasesc de genul si iti vei lua o sanctiune sanatoasa. Care e minciuna? Nu a avut accident si a luat foc? Evident da. Deci? Nu am afirmat. Am intrebat. Se vad clar semnele de intrebare. https://electrek.co/...t-indianapolis/ Am zis ca a luat foc, asa cum s-a si intamplat? Cu ce am contrazis stirea? Si apoi, fiecare e liber, de dupa 1989, sa-si exprime propria parere. Si daca ai avea dreptate, eu sunt singurul din toti cei n inregistrati pe forum, care a facut ceea ce afirmi tu? Edited by Torquemada-666, 04 November 2016 - 15:29. |
#1229
Posted 04 November 2016 - 15:36
Comentarii dupa accident, de pe forum:
"I first read about this crash on a local news site and the comments were scary. A bunch of people talking about how much more dangers electric vehicles are, and how this was likely caused by autopilot. The news article went on at length about how much more difficult battery fires are than "normal" car fires. Personally I don't think I realized how miseducated people are regarding electric cars. I just assumed people prefer what's familiar, but its clear there is an active bias trying to persuade people away from electric vehicles." Oare de ce a luat foc o masina electrica asa de usor. Nu e la primul accident la care ia foc. Acuma am observat ca pompierii sunt pregatiti sa intervina si la masini electrice, sa nu moara electrocutati. |
#1230
Posted 04 November 2016 - 15:57
crokodilu, on 04 noiembrie 2016 - 13:01, said:
Ideea de autopilot e ca e mai bun ca omul, ca daca are aceleas capabilitati, dece te mai chinui sa implementezi autopilotul? Radarul nu e orbit de soare. Camera in IR de asemenea cred ca nu prea e influentata de soare. - tehnic nu are comenzi pentru sofer (asta e cel mai simplu) - legal la producerea unui accident exista o entitate responsabila (nu soferul). Asta e o chestie extrem de complexa, probabil va fi ca la accidente de avion/tren unde se fac investigatii mai de durata. Nu mai vorbim ca sunt si reglementari de elaborat, si la avioane/trenuri omul poarta o responsabilitate mare, nefiind integral autonom. Trecand la partea tehnica am fost putin surprins de clipul postat recent de Tesla in care si pe strazi cu marcaje destul de slabe pastra banda. Totusi compar cu alte mijloace de transport mai usor de facut autonom (tren, avion) din punct de vedere al complexitatii modelului si consider ca nu vom avea prea curand masini complet autonome. Indiferent, sunt partial de acord cu opinia din acest articol https://electrek.co/...-other-systems/ 1. ,,the perfect is the enemy of the better". Cum au spus, daca senzorii sunt mai buni ca omul atunci e un pas inainte iar sistemul (semi)autonom poate fi comercializat. Prin comparatie, obiectivul Volvo de sistem perfect sau 0 incidente e complet nerealist, nu doar in automotive ci in orice industrie erorile fac parte din proces iar cuantificarea lor e primul pas spre minimizarea lor. 2. Doar un echipament hardware autonom mai bun decat un om nu-l poate suplini din motivele legale anterior mentionate. 3. Un echipament complet autonom se va lovi probabil de o reticenta majora in anumite tari. De exemplu la noi, cati soferi nu au depasit viteza legala? Cati nu au depasit pe linia continua (chiar daca e vizibilitate si e exagerat pusa, vezi toata Valea Jiului)? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users