Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Ford focus (apă în mașină)

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
Salut! De ceva vreme (martie) mi-am luat un Ford focus 1.4i din 2001. Până astăzi nu a avut nici o problemă. În ea fac curat la fiecare sfârșit de săptămână și până acum nu am observat să fie undeva umezeală. În dimineața asta am găsit jos la picioarele pasagerului din stânga o baltă sub preș. Am căutat pe net și după aia am încercat să pun ideile găsite în practică numai că nici una nu avea legătură cu ce am eu.
Am verificat plasticele de la parbriz și stau ele puțin zgâite, dar filtrul de polen este uscat. Am verificat toate chederele și sunt în regulă. Vreau să menționez că la șofer este doar umed jos.
Mașina este impecabilă la tablă și nu are găuri nicăieri, am verificat totul în de aproape. Voi ați pățit așa ceva, care ar putea fi rezolvarea?

P.S. Mașina a mai stat în ploaie și ieri pe ploaie torențială am mers 56 km și când am ajuns acasă era uscat jos. Am luat niște persoane cu mine și am șters preșurile când am ajuns acasă.

#2
Zbughytza

Zbughytza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 19.03.2016
Tubul de scurgere condens aer conditionat?

Si pasagerul e in dreapta. Volanul pe stânga.

#3
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
Aerul condiționat îl scot din calcul pentru că am umblat cu el pornit și nu a făcut probleme. Unde se găsește acel tub de scurgere și cum aș putea să îl desfund dacă asta este problema? Mulțumesc!

Locul din spatele șoferului.

#4
Batranelul

Batranelul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,965
  • Înscris: 25.04.2007
Sub parbriz e un spatiu unde, de regula e bateria, filtre si alte alea. Acoperite cu un grilaj de plastic.
Sub el e spatiul asta de care iti zic si care are, de regula, doua scurgeri, pe laterale. Cel mai probabil, acu ca s-a gatat sezonul teilor, s-a tot adunat floare de tei si ti-a obturat scurgerile.

La mine, la Megane, sunt doua gauri acoperite de niste 'capace' din cauciuc subtire, mobile. Mai sunt modele unde scurgerile is prin tuburi, da cauza e aceeasi.
In cazul in care se infunda gaurile alea, apa se aduna si apoi se prelinge pe unde apuca - si apuca, ca incinta aia nu e ermetica.

Asadar, ridici capota, desfaci grilajele alea de plastic de sub parbriz, si cauti cu grija gurile de scurgere din laterale. Scoti de colo toate frunzele si florile si toate cele. Te asiguri ca se scurge apa apoi.

#5
ph13xlv

ph13xlv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 09.01.2015
Care flori de tei? Ca nu au inflorit....cel putin la mine.

#6
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
M-am gândit și eu la mezeria de sub acele grile, dar nu am găsit decât vre-o 10 frunze și un pumn de sticle. Asta am luat prima dată în calcul când am verificat filtrul de polen. Acolo totul pare să fie în ordine. Canalele laterale erau libere și streșina de deasupra filtrului își face treaba. În altă ordine de idei, de ce nu a intrat apă până acum? M-am uitat la chestia cu aerul condiționat pornit la maxim și nu am văzut să curgă pe undeva apa de condens. Pe unde ar avea acele scurgeri să verigic?

Acum știu că este aerul condiționat. Am lăsat 15 min aerul condiționat la maxim după ce am scos toată apa și balta iar a reapărut. Întrebarea este cum se rezolvă problema și de ce în dreapta nu se udă deloc?

Edited by 1motociclist, 07 May 2016 - 10:45.


#7
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 Batranelul, on 07 mai 2016 - 09:46, said:

Sub parbriz e un spatiu unde, de regula e bateria, filtre si alte alea. Acoperite cu un grilaj de plastic.
Sub el e spatiul asta de care iti zic si care are, de regula, doua scurgeri, pe laterale. Cel mai probabil, acu ca s-a gatat sezonul teilor, s-a tot adunat floare de tei si ti-a obturat scurgerile.

La mine, la Megane, sunt doua gauri acoperite de niste 'capace' din cauciuc subtire, mobile. Mai sunt modele unde scurgerile is prin tuburi, da cauza e aceeasi.
In cazul in care se infunda gaurile alea, apa se aduna si apoi se prelinge pe unde apuca - si apuca, ca incinta aia nu e ermetica.

Asadar, ridici capota, desfaci grilajele alea de plastic de sub parbriz, si cauti cu grija gurile de scurgere din laterale. Scoti de colo toate frunzele si florile si toate cele. Te asiguri ca se scurge apa apoi.
Megane ul e vestit pt apa in habitaclu, dar cred ca el astepta un raspuns de la ceva posesori de Ford.
Poate pe forumul dedicat ford ai avea mai multe sanse.

#8
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Ăla e Ford Apus, te-a păcălit vânzătorul.   Ford Focus e cel la care îți iese fum de sub capotă.

#9
Batranelul

Batranelul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,965
  • Înscris: 25.04.2007
@maxtron - paradoxal, desi in ochii nostri sunt foarte diferite, principiile constructive ale autoturismelor sunt cam general valabile, indiferent de marca. Prin urmare cauzele si metodele de rezolvare sunt comune.

#10
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
@Razvan_N Ți-ai luat tratamentul? Ce rost are comentariul tău în topic-ul ăsta?

Mi-am făcut programare pe luni la service și din discuția cu mecanicul am înțeles că foarte mulți cu model mk1 și mk2 au trecut pe la el cu probleme de genu'. Oricum eu am rămas uimit și nu m-am gândit o mie de ani că de la aerul condiționat apa s-ar putea strange în spatele scaunului șoferului jos. Mulțumesc pentru că mi-ați răspuns la topic. Topic-ul se poate închide.

#11
95-DMC

95-DMC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 31.05.2008
Am avut si eu un Ford focus din 2001 si am avut aceeasi problema ca si tine. Gaseam mereu apa sub bord, pe preș, in partea pasagerului. Am dat grila de sub parbriz jos, am curatat tot ce era mizerie pe acolo si cand am montat la loc grila, i-am dat cu silicon sanitar(intre grila si parbriz). De atunci nu am mai avut probleme. Am inteles ca apa intra pe sub grila si curgea prin filtrul de polen.

Dupa 2 ani nu stiu ce s-a mai intamplat, pentru ca am vandut-o. Dar de cand am facut-o nu am mai avut nicio picatura de apa in masina.

Edited by CiureaDaniel, 07 May 2016 - 13:10.


#12
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
@CiureaDaniel De problema asta știam și eu și când m-am apucat de verificări asta a fost prima idee. Numai că la mine era ciudat de tot. Pe partea dreaptă și în față și în spate uscat, iar în stânga pe partea șoferului umed și în spatele șoferului baltă. Când am verificat de mizerie am verificat și filtrul de polen, m-am gândit că poate de la ultima revizie se trage că ceva nu-i pus bine... Dar după cum am scris mai sus s-a dovedit că aerul condiționat este problema. Dar rămân cu întrebarea de ce s-a bulit așa deodată? Vedem ce îmi spunr la service luni. Poate este alceva... Dar din moment ce am scos toată apa și după 15 min cu aerul condiționat pornit a reapărut...

#13
1motociclist

1motociclist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.04.2015
Problemă rezolvată! Mecanicul mi-a spus că sunt 2 guri de aerisire sub scaunele din față și pe acolo (dura din stânga) curgea apa adunată nu știu unde...
Toată treaba ma costat 75 ron și acum văd că nu mai curge și mocheta s-a uscat.
Cu vizita asta la mecanic am descoperit că am vasul de lichid de parbriz fisurat la gâtlej sus și că o planetară de la roata din stânga îmi scăpa nițel vaselină pe la garnitură. Sunt mulțumit de Ford, numai că parcă aș vrea să o mărit și pe asta și să îmi iau un ford mai nou. Între timp am mai făcut rost de niște bănuți și parcă aș merge pe un mk2 2007-2009 tot motorizare micuță pe benzină. Drumuri bune!

#14
flaviu_n

flaviu_n

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 02.08.2007
Salut. Aveti idee pe unde se poate accesa partea de jos a tubului de evaculare a apei de la trapa? Am desfacut aripa si am dat de rezervorul pt lichidul de parbriz, nu pe acolo :(.  Am incercat sa-l desfund iar partea care trebuia sa ramana in exteriorul masinii a intrat interiorul stalpului

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate