Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Linux pe celeron 2.4ghz, 1.75Gb Ram, incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
qwertyuiop123467890

qwertyuiop123467890

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,023
  • Înscris: 08.03.2014
Salut! Cum spune si titlul, sunt un incepator, placa video e "pe placa de baza" (cred ca integrata ii zice), am facut cateva teste, unul mi-a dat Puppy linux, altul Linux Mint, voi ce parere aveti? La ce il voi folosi? Browsing pe web, invatare linux si... vizualizare filme...

Multumesc Anticipat!

Ps. Il voi folosi in dual boot cu Windows XP... (Win Xp v-a fi instalat pe HDD1 si Linux pe HDD2 Posted Image )

Ps2. Il voi instala de pe un stick usb :).

Edited by qwertyuiop123467890, 26 April 2016 - 18:12.


#2
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Linux Mint Mate.

[ http://i1-linux.softpedia-static.com/screenshots/Linux-Mint-Gloria_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
remyyy

remyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 31.08.2011
Ceva distributie rolling release, documentatia de la Arch e cea mai stufoasa. Nu ti-as recomanda sa te incurci cu sezoniere...

#4
qwertyuiop123467890

qwertyuiop123467890

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,023
  • Înscris: 08.03.2014
Arch mi se pare cam complicat, mai ales ca trebuie sa ii instalez eu GUI-ul..

#5
qwertyuiop123467890

qwertyuiop123467890