Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

RDS-RCS refuză returnarea banilor pe telefonul defect.

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
pyerr79

pyerr79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 30.03.2008
Problema mea cu rds a început pe data de 17.03.16 când telefonul care l-am luat de la ei sa stricat. Să explic detaliat. Pe 23.09.2014 am cumparat un telefon Lenovo de la RDS care a costat 1400 lei. Pe 10.03 anul curent telefonul să stricat. Am mers cu el la service-ul autorizat de Lenovo adică la depanero. Aceștia mi-au dat o negație de service, rugând RDS să-mi inlocuiasca telefonul sau să-mi înapoieze banii. I-am sunat si i-am întrebat ce trebuie sa fac sa intru in posesia banilor și mi-au zis ca trebuie sa fac o cerere la un punct de lucru. Zis și făcut. Pe17.03 am fost la casieria de pe Iuliu Maniu, am făcut o cerere, copie buletin, negația de la depanero. Cei de la casierie mi-au zis ca o sa fiu contacta de un reprezentant RDS în maxim 7 zile. Am așteptat încă 7 zile în plus și i-am sunat eu. M-au pus să fac altă cerere si alta copie de pe buletin. Am făcut iar... După câteva zile ii sun să întreb ce se întâmplă... Primesc răspuns: sesizarea dumneavoastră este în curs de rezolvare si o sa va contacteze telefonic un reprezentant în cel mai scurt timp. Nimic. Sun iar si îmi zic că trebuie să fac dovada platii telefonului. Le zic ca le-am trimis contractul în urma căruia reiese că telefonul este plătit iar ei îmi cer BONUL FISCAL . Le spun că nu-l mai am, dar apare în contul Digi ca factură este plătită. Nu este bine. Vor BONUL FISCAL. În schimb îmi pot pune banii în contul Digi si nu o să mai plătesc facura rds până se cheltuie suma de 1400 lei. Eu tot insist să primesc banii cash ca eu așa i-am dat dar ei refuză.

#2
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,557
  • Înscris: 06.03.2016
Și te-ai gândit să postezi chestia asta pe un forum.
De ce nu vorbești cu un avocat??

#3
pyerr79

pyerr79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 30.03.2008
Deocamdată am făcut plângere la opc. Am postat doar ca să vadă lumea ce fel de companie este RDS si ce servicii oferă.

#4
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Iti mai trebuia inca 2 topicuri? Nu te simteai destul de important pe topicul cu probleme?

#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
E bîlbîit.

#6
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
In primul topic zici ca nu ai facut reclamatie la OPC (ANPC).
Aici zici ca ai facutPosted Image

#7
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

 red46, on 21 aprilie 2016 - 17:23, said:

Și te-ai gândit să postezi chestia asta pe un forum.
De ce nu vorbești cu un avocat??
Ce cauti tu pe un forum? Shoot yourself!

 diZy, on 21 aprilie 2016 - 17:33, said:

Iti mai trebuia inca 2 topicuri? Nu te simteai destul de important pe topicul cu probleme?
Cel mai probabil a scris de pe telefon, a apasat pe butonul de postare, nu s-a intamplat nimic dar comanda se luase, iar dupa cateva secunde a apasat din nou si s-a postat de 2 ori, deci 2 topicuri... Daca poate un moderator sa le uneasca...

Edited by cristi712, 21 April 2016 - 18:38.


#8
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014
@pyerr79 - Te rog sa imi comunici in PM codul de client pentru a verifica situatia relatata.

#9
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 pyerr79, on 21 aprilie 2016 - 17:25, said:

Deocamdată am făcut plângere la opc. Am postat doar ca să vadă lumea ce fel de companie este RDS si ce servicii oferă.
Am patit si eu in decembrie, cu un Philips V526, am facut reclamatia la OPC (astia au zis ca nu ma pot ajuta si sa duc telefonul in service), am facut si sesizare la RDS si am fost sunat de ei si am putut returna telefonul

Eu m-am incadrat in cele 14 zile de retur

#10
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 13.03.2007
Acelasi lucru mi s-a spus si mie: bani in cont digi, returnarea banilor cu conditia prezentarii chitantei de la curier si a inca unui bon de la rata,restul fiind platit online,astfel trebuind sa prezint extrasele, sau sa imi aleg orice telefon vreau achitand diferenta integral.Pana la urma am negociat sa aleg varianta 1 cu avans si rate, deci per total foarte multumit. Nu inteleg de ce te ataci atat cand peste tot la garantie ti se cere bonul fiscal cu care ai achitat.
Totusi iti doresc bafta !

#11
serbansergiu29

serbansergiu29

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 31.03.2018

 DIGI_Helper, on 22 aprilie 2016 - 08:23, said:

@pyerr79 - Te rog sa imi comunici in PM codul de client pentru a verifica situatia relatata.


Salut dar o situatie asemanatoare nu o poti rezolva este acum recenta.  ????

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate