Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RDS-RCS refuză returnarea banilor pe telefonul defect.
Last Updated: Apr 01 2018 14:08, Started by
pyerr79
, Apr 21 2016 17:20
·
0
#1
Posted 21 April 2016 - 17:20
Problema mea cu rds a început pe data de 17.03.16 când telefonul care l-am luat de la ei sa stricat. Să explic detaliat. Pe 23.09.2014 am cumparat un telefon Lenovo de la RDS care a costat 1400 lei. Pe 10.03 anul curent telefonul să stricat. Am mers cu el la service-ul autorizat de Lenovo adică la depanero. Aceștia mi-au dat o negație de service, rugând RDS să-mi inlocuiasca telefonul sau să-mi înapoieze banii. I-am sunat si i-am întrebat ce trebuie sa fac sa intru in posesia banilor și mi-au zis ca trebuie sa fac o cerere la un punct de lucru. Zis și făcut. Pe17.03 am fost la casieria de pe Iuliu Maniu, am făcut o cerere, copie buletin, negația de la depanero. Cei de la casierie mi-au zis ca o sa fiu contacta de un reprezentant RDS în maxim 7 zile. Am așteptat încă 7 zile în plus și i-am sunat eu. M-au pus să fac altă cerere si alta copie de pe buletin. Am făcut iar... După câteva zile ii sun să întreb ce se întâmplă... Primesc răspuns: sesizarea dumneavoastră este în curs de rezolvare si o sa va contacteze telefonic un reprezentant în cel mai scurt timp. Nimic. Sun iar si îmi zic că trebuie să fac dovada platii telefonului. Le zic ca le-am trimis contractul în urma căruia reiese că telefonul este plătit iar ei îmi cer BONUL FISCAL . Le spun că nu-l mai am, dar apare în contul Digi ca factură este plătită. Nu este bine. Vor BONUL FISCAL. În schimb îmi pot pune banii în contul Digi si nu o să mai plătesc facura rds până se cheltuie suma de 1400 lei. Eu tot insist să primesc banii cash ca eu așa i-am dat dar ei refuză.
|
#2
Posted 21 April 2016 - 17:23
Și te-ai gândit să postezi chestia asta pe un forum.
De ce nu vorbești cu un avocat?? |
#3
Posted 21 April 2016 - 17:25
Deocamdată am făcut plângere la opc. Am postat doar ca să vadă lumea ce fel de companie este RDS si ce servicii oferă.
|
#4
Posted 21 April 2016 - 17:33
Iti mai trebuia inca 2 topicuri? Nu te simteai destul de important pe topicul cu probleme?
|
#6
Posted 21 April 2016 - 17:39
In primul topic zici ca nu ai facut reclamatie la OPC (ANPC).
Aici zici ca ai facut |
#7
Posted 21 April 2016 - 18:32
red46, on 21 aprilie 2016 - 17:23, said:
Și te-ai gândit să postezi chestia asta pe un forum. De ce nu vorbești cu un avocat?? diZy, on 21 aprilie 2016 - 17:33, said:
Iti mai trebuia inca 2 topicuri? Nu te simteai destul de important pe topicul cu probleme? Edited by cristi712, 21 April 2016 - 18:38. |
#8
Posted 22 April 2016 - 08:23
@pyerr79 - Te rog sa imi comunici in PM codul de client pentru a verifica situatia relatata.
|
#9
Posted 22 April 2016 - 08:31
pyerr79, on 21 aprilie 2016 - 17:25, said:
Deocamdată am făcut plângere la opc. Am postat doar ca să vadă lumea ce fel de companie este RDS si ce servicii oferă. Eu m-am incadrat in cele 14 zile de retur |
#10
Posted 24 April 2016 - 18:08
Acelasi lucru mi s-a spus si mie: bani in cont digi, returnarea banilor cu conditia prezentarii chitantei de la curier si a inca unui bon de la rata,restul fiind platit online,astfel trebuind sa prezint extrasele, sau sa imi aleg orice telefon vreau achitand diferenta integral.Pana la urma am negociat sa aleg varianta 1 cu avans si rate, deci per total foarte multumit. Nu inteleg de ce te ataci atat cand peste tot la garantie ti se cere bonul fiscal cu care ai achitat.
Totusi iti doresc bafta ! |
|
#11
Posted 01 April 2018 - 14:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users