Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Asigurare de calatorie complexa
Last Updated: Jul 08 2016 12:49, Started by
brixie
, Apr 21 2016 11:03
·
0
#1
Posted 21 April 2016 - 11:03
Salutare,
Plec in concediu peste cateva luni in Asia si as vrea sa inchei o asigurare complexa de calatorie, care sa acopere costul biletelor de avion si ale cazarii (in caz ca nu mai pot anula) in situatia in care nu mai pot pleca din motive de tipul: m-am imbolnavit, a decedat o ruda de gradul 1-2, a falimentat compania aeriana, a erupt un vulcan si se anuleaza zborul etc. Anii trecuti am incheiat o polita Travel Guard Chartis + Natural Catastrophe care acoperea toate astea, insa respectiva asigurare a fost preluata intre timp de AIG si mi s-a spus ca, teoretic, se incheie acum doar daca am contract incheiat cu o agentie, functionand probabil ca o asigurare storno (inca astept raspuns de confirmare/infirmare de la Eturia). Ei bine, eu imi organizez singura vacantele si, prin urmare, biletele de avion le-am luat de pe site-ul companiei aeriene, iar cazarile le-am rezervat pe booking.com. Stiti vreo alta asigurare de acest tip care se poate incheia in Romania? Va multumesc! |
#2
Posted 21 April 2016 - 11:23
cred ca singura asigurare care ar include ce vrei tu acolo e la generali, asigurarea turist plus premium.
|
#3
Posted 21 April 2016 - 11:23
Intreaba la brokerii de asigurari, ei ar trebui sa cunoasca toate tipurile de asigurari.
Cand plec pe afara, imi fac doar asigurari simple de calatorie la Transilvania Broker. |
#4
Posted 21 April 2016 - 11:24
#5
Posted 24 April 2016 - 11:23
Va multumesc pentru raspunsuri!
Pe cei de la Generali si Mondial i-am intrebat daca acopera si rezervari individuale, adica de pe site-urile companiilor aeriene sau de tipul booking.com. La Generali scrie clar in conditii ca nu acopera rezervari pe booking.com, insa sper ca macar biletele de avion sa fie acoperite. La Mondial tot fac referire la "pachetul turistic", deci posibil sa acopere doar pachetele cumparate prin agentie. O sa postez raspunsurile primite, ca poate mai intereseaza si pe altcineva. Calatorii frumoase sa aveti! |
#6
Posted 25 April 2016 - 10:06
Salutare,
Revin cu lamuriri privind asigurarea storno de la Generali. Pana la urma mi-au raspuns ca sunt acoperite si rezervarile de pe site-uri specializate si, prin urmare, mi-am incheiat polita la ei. Totusi, intrucat respectiva polita nu a fost achizitionata in aceeasi zi cu biletele de avion, o sa intre in vigoare peste 10 zile. Sper ca informatiile astea sa ii ajute si pe altii. Calatorii frumoase! |
#7
Posted 08 July 2016 - 10:22
ca sa nu deschid alt topic , are cineva idee cum functioneaza asigurarea de santate pentru calatorie ? Sa zicem ca ai ceva probleme si ai nevoie de asistenta medicala in alt stat (SUA in cazul meu). Factura ajunge la asigurator ? Platesti pe loc si apoi asigurarea iti da banii inapoi ?
|
#8
Posted 08 July 2016 - 11:51
yonut_a, on 08 iulie 2016 - 10:22, said:
ca sa nu deschid alt topic , are cineva idee cum functioneaza asigurarea de santate pentru calatorie ? Sa zicem ca ai ceva probleme si ai nevoie de asistenta medicala in alt stat (SUA in cazul meu). Factura ajunge la asigurator ? Platesti pe loc si apoi asigurarea iti da banii inapoi ? depinde. in mod normal cand ai probleme de sanatate in timpul calatoriei, trebuie sa contactezi centrul de asistenta pentru a face notificarea. in acest fel decontarea se face direct, intre firma de asigurari si medic/clinica, tu nu platesti nimic. daca nu anunti centrul de asistenta, este posibil sa platesti din buzunar, dar va trebui sa pastrezi absolut toate documentele medicale primite, chitante, samd. si la revenirea din deplasare intocmesti dosarul de despagubire, pentru a-ti recupera cheltuielile medicale. mult mai complicat si de durata. cel mai bine este sa intri pe site-urile principalelor firme de asigurari si sa citesti clauzele si conditiile pentru asigurarile care te intereseaza. sau sa suni la relatii cu clientii, sau sa ceri detalii suplimentare pe adresa oficiala de contact, samd. |
#9
Posted 08 July 2016 - 12:49
yonut_a, on 08 iulie 2016 - 10:22, said:
ca sa nu deschid alt topic , are cineva idee cum functioneaza asigurarea de santate pentru calatorie ? Sa zicem ca ai ceva probleme si ai nevoie de asistenta medicala in alt stat (SUA in cazul meu). Factura ajunge la asigurator ? Platesti pe loc si apoi asigurarea iti da banii inapoi ? Verifica daca deconteaza si convorbirea, ca daca te tine 20 de minute la telefon, s-ar putea sa platesti mai mult convorbirea decat daca ai fi platit asistanta medivcala, daca e ceva banal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users