Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
#91
Posted 30 August 2017 - 19:08
Torquemada-666, on 30 august 2017 - 17:58, said:
Am vazut ca au asfaltangii multe. Edited by Kroghy, 30 August 2017 - 19:09. |
#92
Posted 30 August 2017 - 19:12
Duster 2 la angajați? Ești angajatorul model, tu mergi cu SH de 12000 și la angajați le iei mașina noua, mai sigura ca a ta.
|
#93
Posted 30 August 2017 - 19:14
Pai doar nu le iau Audi Q5.
Normal ca Duster daca e sa mearga in teren greu sau Logan daca e pe drum normal. Cand o ajunge un low cost ca Duster la nivelul de confort, siguranta si performanta al unui Audi de peste 40 mii euro cum am eu cred ca o zbura si porcul dar mai e mult pana atunci. Mie mi-e frica sa merg cu Logan cu 100km/h pt. ca mi se pare foarte instabil si nesigur. Duster cred ca 80km/h e maxim pt. standardele mele. Edited by Kroghy, 30 August 2017 - 19:17. |
#94
Posted 30 August 2017 - 19:41
Trecând peste ifosele de mironosiţă ale unora de pe-aici şi ţinând cont că acest automobil plăteşte salariile mai multor mii de oameni şi ţine în viaţă o întreagă industrie orizontală, cred că ar trebui să fim mai îngăduitori.
Masina a evoluat frumos, a câştigat un loc pe piaţă prin raportul preţ/calitate onest, nu dând şpagă sau încercând să pară ce nu este. |
#95
Posted 30 August 2017 - 19:52
E corect ce spui. Pt. o masina utilitara low cost, noul Duster arata extraordinar de bine.
Dar trebuie sa constientizeze si cei care nu ajung la strugurii acri ca Duster e o masina ieftina gandita pt. utilitate, fara pretentii de confort si performanta iar siguranta e minimul obligatoriu. Ca masina personala e groaznica, la fel ca Logan in clasa ei, insa ca masina pt. angajati e foarte buna. Constructii, energie, cablisti, televiziuni, anaf, politia de frontiera, etc. E o alegere foarte buna pt. orice companie care are nevoie de masina ieftina care poate merge pe drumuri rele. In aceste conditii, dupa cum am mai spus, arata bine, incomparabil mai bine ca Aro 10. Edited by Kroghy, 30 August 2017 - 19:55. |
#96
Posted 30 August 2017 - 20:43
Kroghy, on 30 august 2017 - 17:15, said:
Eu stiu doua persoane care lucreaza in constructii si au Duster. Nu stiu nici o persoana care sa aiba Duster ca masina personala. |
#97
Posted 30 August 2017 - 20:56
Adevarul e ca nici eu nu stiu nici o persoana care sa aiba Duster dar asta nu inseamna ca nu exista persoane care sa nu fie posesori de duster. Asta e pe principiul : Daca eu nu stiu, nu exista...
Sa vedem ce dotari o sa aiba. Faruri led nu cred. Ar fi interesant un pilot automat adaptiv. Si sa vedem preturi. |
#98
Posted 30 August 2017 - 21:32
#99
Posted 30 August 2017 - 21:40
Am fost mai inainte la o plimbare cu bicicleta si in Piata M. Eminescu (Iasi) era un Duster de la GIP Security cu agenti care se bronzau la lumina lunii.
Dupa cum spuneam mai sus, e cea mai buna de dat la angajati fini si educati de la firma de paza si protectie. Unul si unul. Edited by Kroghy, 30 August 2017 - 21:42. |
#100
Posted 30 August 2017 - 21:48
kroghy - in fiecare postare ai repetat asta, nu ti se pare ca e de ajuns? intelege omul cand spui o data, de 2 ori, dar deja esti agasant. esti anti orice altceva, dar mai lasa-i si pe restul sa respire.
iar asta ti-o spun in calitate de cititor al topicului. |
|
#102
Posted 31 August 2017 - 02:43
Am un prieten cu un Duster cu 300 mii km , o treime facuti pe camp , n-a schimbat mare lucru la ea . Un alt prieten are Q5 , la 140 mii km a schimbat pompa de injectie si injectoarele , cost 3000 euro. Concluzie : te **** in el de VAG , motoare de 2 litri si 2 lei . Macar Dusterul e o masina cinstita din toate punctele de vedere. Dar sa-ti iei masina premium cu motor diesel de 2 litri , si apoi sa te mai bati si cu pumnul in piept ca e Ozn , e ca si cum ti-ai pune sigla de Mercedes pe Dacie si te duci la discoteca la tara sa impresionezi maimutele. Cine vrea sa impresioneze trebuie sa vina macar cu un A7 cu motor de 3l benzina , aia intradevar se poate numi masina , restul sunt doar mijloace de transport , putin mai confortabile ca RATB-ul.
Edited by ct10dre, 31 August 2017 - 02:48. |
#103
Posted 31 August 2017 - 08:30
Concluzia ta nu e neparat corecta, depinde foarte mult si de felul in care conduc cei doi prieteni ai tai.
Iar despre ultima ta fraza ... citi ani ziceai ca ai? Edited by Taxon, 31 August 2017 - 08:31. |
#104
Posted 31 August 2017 - 09:04
Kroghy, on 30 august 2017 - 19:52, said:
E corect ce spui. Pt. o masina utilitara low cost, noul Duster arata extraordinar de bine. Dar trebuie sa constientizeze si cei care nu ajung la strugurii acri ca Duster e o masina ieftina gandita pt. utilitate, fara pretentii de confort si performanta iar siguranta e minimul obligatoriu. cred ca nimeni nu doreste sa ajunga la strugurii .........acri. problema e ca tu nu ai apucat inca sa gusti din cei dulci si din acest motiv tot o bagi cu strugureii. Cand vei avea si tu un angajat .... |
#105
Posted 31 August 2017 - 09:52
Taxon, on 31 august 2017 - 08:30, said:
Concluzia ta nu e neparat corecta, depinde foarte mult si de felul in care conduc cei doi prieteni ai tai. Iar despre ultima ta fraza ... citi ani ziceai ca ai? Nu stiu daca e corecta concluzia lui fiindca nici eu si nici prietenii mei mai apropiati nu au avut AUDI. Pot doar sa confirm ca DUSTERELE sunt surprinzator de fiabile deoarece le-am avut in flota de la servici. Le-am privit la inceput cu neincredere cand au sosit parand fragile alaturi de Toyotele Hillux pe care le aveam in dotare. Intrand pe drumuri de munte sau deal prin noroaie sau zapezi credeam ca le va pica urgent ambreiajul, nefiind totusi masini de offroad cum sunt Toyota. Dar dupa mai multi ani pot sa spun ca in privinta fiabilitatii au facut fata cu brio, multi ajungand sa le prefere atunci cand nu aveau de carat materiale grele pe coclauri. In aceste cazuri Toyota rulz. |
|
#106
Posted 31 August 2017 - 09:56
Kroghy, on 30 august 2017 - 17:39, said: Este vorba de a da la "angajati de care nu-mi pasa" o masina sau este vorba de a da un model de masina de care nu-mi pasa angajatilor mei care prin munca si abilitatile lor imi aduc si mie, ca patron, un mic profit din care poate mi-am cumparat o duzina de masini premium pentru toata familia? Daca este vorba de prima parte atunci este clar o gandire de angajator-cocalar. Aici nu ma refer la gusturile pentru masini ci doar la mentalitatea unor angajatori care uita ca bunastarea lor vine si din plus-valoarea adusa firmei si de angajatii de care lor nu le pasa. Daca este vorba ca unui angajator nu-i pasa ce masini ofera angajatilor lor pentru a-si face treaba, nu este nimic de comentat. Aici fiecare isi face calculele si ofera masinile care sunt mai ieftine si mai usor de intretinut. Aici dau dreptate patronilor. Din pacate, multi dintre noi cand primesc o masina de la munca isi bat joc de masina respectiva fie ca este ieftina fie ca este mai scumpa. Am la munca oameni care se poarta cu masinile personale vechi de 10-15 ani cu mare grija si atunci cand merg cu masina de la munca isi bat joc de ea pe principiul "da' ce e masina mea? Da-l incolo de zgarcit ca are bani sa ia alta! |
#107
Posted 31 August 2017 - 11:04
Mda, intru si eu aici sa aflu noutati si trebuie sa dau trei pagini in urma pentru a afla ceva despre noul Duster, deoarece sunt cativa useri care-si permit sa strice toate topicele in care nu se preaslavesc cazanele lor sh. Rog un moderator sa faca curatenie si ar trebui sa imparta si sanctiuni, acesti useri nu sunt la primele abateri.
Cat priveste noul Duster, pare o masina complet noua, observ ca are parbrizul mai inclinat. Poate cu aceste modificari obtine un scor mai bun la EuroNCAP. |
#108
Posted 31 August 2017 - 11:20
CGDBZ, on 31 august 2017 - 11:04, said:
Poate cu aceste modificari obtine un scor mai bun la EuroNCAP. Euro NCAP, organismul european care se ocupă de testarea siguranţei maşinilor, a dat publicităţii rezultatele SUV-ului românesc Dacia Duster. Care primeşte 3 stele din 5, dovedindu-se o maşină doar suficient de sigură, conform testelor Euro NCAP. "Duster pierde puncte importante la capitolul protecţia pietonilor: calificativul general este de doar 28%. Spoilerele şi capota motorului sunt tari şi reprezintă un pericol pentru picioarele şi capetele pietonilor, în cazul unui impact." "Specialiştii au mai depunctat Duster şi pentru nivelul sistemelor de siguranţă, domeniu în care calificativul este de numai 29%. Modelul testat era versiunea 1.5 dCi în echipare Laureate, care nu dispunea de controlul stabilităţii (deocamdată, este doar opţional). De asemenea, lipsa unui indicator acustic pentru centura pasagerului a fost depunctată, deşi acest lucru urmează să fie implementat în curând pe toate versiunile Duster." Asa zisele probleme au fost remediate demult. Dar noul crash test (facut in 2017 daca nu ma insel) a fost facut pe masini indiene care nu au nici o treaba cu standardul european...si care nu aveau nici macar airbag pt. sofer ! COMPLETARE: Ce am scris/citat mai sus se aplica la dusterul vechi. Speram ca noul duster sa primeasca cele 4 stele ! Edited by bumpocbum, 31 August 2017 - 11:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users