Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
Last Updated: May 16 2019 08:58, Started by
ericmario
, Feb 11 2016 10:31
·
0
#631
Posted 06 December 2017 - 10:32
Noul Duster este disponibil in trei echipari, cu motorizari individuale: esential, comfort si prestige, astfel motorizarea 1,6 SCe 115 CP 4WD poate fi achizitionat doar pe esential la 14100 euro si prestige doar pe diesel 1,5 DCi 110 CP 4x2 EDC (18450 euro) si 1,5 Dci 4WD (18750 euro).
|
#632
Posted 06 December 2017 - 10:41
Varianta Esential 1.6 115cp incepe de la 12350 euro insa nu are AC. Daca ii pui optiunile de AC, scaun reglabil pe inaltime si handsfree prin bluetooth ajunge la 13320 euro.
Varianta Comfort 1.6 116cp incepe de la 13400 euro si are deja AC, scaun reglabil si handsfree prin bluetooth. In plus mai are si alte dotari bune (geamuri electrice, cruise control, oglinzi incalzite, faruri de ceata, volan imbracat in piele) asa ca eu cred ca varianta Comfort e net superioara variantei Esential. Edited by Kroghy, 06 December 2017 - 10:47. |
#634
Posted 06 December 2017 - 12:19
Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci.
|
#635
Posted 06 December 2017 - 13:08
Au declarat ca nu vor sa arate diferit deoarece cumpãrãtorilor le place aspectul exterior. La interior sunt modificãrile majore.
|
#636
Posted 06 December 2017 - 23:56
MicroEdge, on 06 decembrie 2017 - 13:08, said:
Au declarat ca nu vor sa arate diferit deoarece cumpãrãtorilor le place aspectul exterior. La interior sunt modificãrile majore. Dacia merge in directia buna. |
#637
Posted 07 December 2017 - 11:32
Torquemada-666, on 06 decembrie 2017 - 12:19, said:
Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci. Asa cum Golf 4-5-6-7 este 90% aceeasi masina, asa cum nu faci diferenta intre Audi A4 din 2000 si cea actuala (poate doar ca modelul curent este mai urat din spate, asa se observa cu ochiul liber), asa cum A3 este Golf aka Leon, asa cum A1 este Polo, adica Ibiza adica Rapid etc. De vechiul si noul A7 nu mai vorbesc, A5 trebuie sa fii expert sa-l diferentiezi de vechiul model. Sa ma continui? Edited by edi10000, 07 December 2017 - 11:33. |
#639
Posted 07 December 2017 - 15:55
Frumoasa masina, ca dotari are cam tot ce iti doresti acum, poate o cotiera spate era si ea buna, din ce am vazut nu ar avea asa ceva, cotiera din fata e destul de naspa dar am vazut ca la accesorii iti poti alege una normala, o optiune de trapa era ok dar nu necesar si sper sa schimbe sistemul multimedia..Acum legat de motorizarii, putin dezamagit, chiar speram la un 1.6dci 130cp, dar asta e...la anul mai mult ca sigur voi achizitiona si eu unul.
|
#640
Posted 07 December 2017 - 16:40
|
#641
Posted 07 December 2017 - 16:47
DaniJ90, on 07 decembrie 2017 - 15:55, said:
Acum legat de motorizarii, putin dezamagit, chiar speram la un 1.6dci 130cp, dar asta e...la anul mai mult ca sigur voi achizitiona si eu unul. Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 16:48. |
#642
Posted 07 December 2017 - 19:38
Or sa puna un nou motor pe Duster: 1300 cc, cu puteri de 115, 140 si 160 CP. Ultimele 2 pot fi cuplate la cutii cu dublu ambreiaj. O sa fie interesant un Duster 4X4 EDC de 160 CP.
Sursa: http://0-100.hotnews...san-si-daimler/ |
#643
Posted 07 December 2017 - 19:42
edi10000, on 07 decembrie 2017 - 19:38, said:
Or sa puna un nou motor pe Duster: 1300 cc, cu puteri de 115, 140 si 160 CP. Ultimele 2 pot fi cuplate la cutii cu dublu ambreiaj. O sa fie interesant un Duster 4X4 EDC de 160 CP. Sursa: http://0-100.hotnews...san-si-daimler/ |
#645
Posted 07 December 2017 - 19:57
|
#646
Posted 07 December 2017 - 19:57
Un Duster cu motor de 160 de cai ar fi o masina buna.
Pe langa motor probabil ca ar fi nevoie si de alte elemente care sa faca faca puterii crescute incepand cu articulatiile si terminand cu franele. In final cred ca ar urca pretul undeva pe la 25 mii euro. Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 19:59. |
#647
Posted 07 December 2017 - 22:01
Baxon, on 07 decembrie 2017 - 19:42, said:
Ar fi fain dar nu cred ca Dacia va beneficia de noul motor ci doar de vechile motoare . "Într-o discuție amplă la Salonul Auto de la Frankfurt oficialii Renault au lăsat să se înțeleagă faptul că noi motoare vor veni pe Dacia Duster ulterior lansării, chiar dacă la lansare motoarele sunt identice cu ale vechii generații. Lansarea acestui nou motor explică și faptul că noul Duster nu oferă un motor pe benzină + cutie de viteze automată, în sensul că n-ar fi meritat efortul financiar pentru a dezvolta așa ceva din moment ce din interior se știa că motorul TCe 125 va fi înlocuit." |
#648
Posted 08 December 2017 - 16:12
Buuun! Azi am facut test-drive cu noul Duster 1.5 dci, 4x4, echipare Prestige (maxima).
Impresii: - directia electrica (au trecut de la hidraulica la altceva) face ca masina sa se simta la volan ca un Renault. Nu mai are nici o senzatie de Dacia, deloc. - insonorizare buna, foarte buna dupa mine. Motorul se aude ca un 0.9 tce pe Clio/Captur, rar mai pronuntat. Si este o idee mai silentios decat 1.6 dci pe Nissan/Renault. - suspensia este mai ferma. Fata de Logan se simt mai pronuntat denivelarile din asfalt (cum ar fi bumperele de redus viteza), dar nu deranjant, cam la fel ca in orice compacta actuala. - cutia de viteze - manuala la 4x4 - e etajata cam la fel ca pe vechiul Duster (atat cat mi-am dat eu seama), cu viteza I scurta pe post de reductor. In viteza VI avea cam 2000 rpm la 90 km/h. La 2500 rpm nu stiu ce viteza poate avea, ca nu am avut unde sa ajung la ea; vitezele se schimba foarte usor, nu agata nimic in cutie, desi masina avea doar 109 km cand am ajuns eu la ea. - navigatia pare ok pozitionata, net mai bine ca cea anterioara, depasita in ergonomie numai de sisteme HUD si navigatiile escamotabile de la BMW/MB/Audi/Mazda. Ca viteza de reactie e ok, nimic de remarcat, nici pro si nici contra. A ramas intre scaune butonul de pornire a limitatorului/cruise controlului, dupa traditia Renault; restul de butoane sunt pe volan, ok pozitionate. - usile se aud si simt la inchidere ca la o masina compacta contemporana - dau senzatia de usa grea, de "masina straina". Manerele sunt de plastic dar sunt mai bine realizate ca cele anterioare, par mai solide si se actioneaza intr-un mod foarte placut; fata interioara a usii, in fata cel putin, are ceva piele sintetica, foarte ingrijit lucrata ce ii da o nota eleganta; mi-a placut cum arata si se simte; - materialele interioare sunt mai bine ca la prima generatie si decat cele de pe Logan 2, ai 2 locuri cel putin unde se poate pune telefonul, nu sunt gafe de ergonomie in interior; torpedul este iluminat (ca o sa intrebe unii cu fetishul asta), dar e cam "departe" de sofer, trebuie sa te apleci/intinzi la el. Despre calitatea plasticului nu pot zice nimic, tot un plastic tare este, dar sper sa nu scartaie prea usor, eu nu l-am pipait excesiv, dar nu mi-a atras atentia in vre-un fel, pozitiv sau negativ. - scaune comfortabile, pe toate pozitiile, reglabile rapid si ok in fata; inclusiv in spate se sta bine (am facut o parte din traseu si in spate, unde ai loc destul; pentru o persoana ma mica la volan, asa ca mine - la 1,70m - in spate se poate sta aproape picior peste picior); cotiera insa e fixa, pentru dimensiunile mele nu am putut sa o aduc in asa pozitie (desi cred ca as fi reusit daca aveam timp sa ma joc la pozitia scaunului) incat sa pot schimba vitezele cu mana odihnita pe ea; si volanul este reglabil pe 2 directii, cu o cursa decenta, si usor de actionat. - cu mana pe schimbator poti accesa doar intinzand degetele toate comenzile climatizarii si setul ala de butoane de deasupra (start-stop on/off, avarii, esp-off etc); - butoanele climatizarii se simt foarte ok la manevrat, la fel si celelalte din jur; mai mult decat placute la actionare - portbagajul e ok, ca mod de capitonare si de compartimentare. Langa roata de rezerva (care se acceseaza prin portbagaj la versiunile 4x4, si are dimeniuni normale - asa am observat)exista 2 compartimente maricele pentru diverse (kit legislativ, zamuri de parbriz etc). - modul de asamblare, mai ales in interior, eu il vad mai bun ca inainte, deci un pas inainte; daca Daciile mai vechi (Logan, Duster) scartaie mai tarziu ca Renault, Duster 2 cred ca o sa scartie si mai tarziu. Pe scurt, un salt foate mare fata de ce a fost inainte Dacia. Mai aduce aminte de Dacia doar prin sigla. Mergeti si va dati cu el, ca e o Dacie cu care putem sta cu fruntea sus cam oriunde in lume. Dupa parerea mea, o sa rupa la vanzari, in pretul pe care il are. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users