Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#631
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,869
  • Înscris: 26.02.2010
Noul Duster este disponibil in trei echipari, cu motorizari individuale: esential, comfort si prestige, astfel motorizarea 1,6 SCe 115 CP 4WD poate fi achizitionat doar pe esential la 14100 euro si prestige doar pe diesel 1,5 DCi 110 CP 4x2 EDC (18450 euro) si 1,5 Dci 4WD (18750 euro).

#632
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Varianta Esential 1.6 115cp incepe de la 12350 euro insa nu are AC. Daca ii pui optiunile de AC, scaun reglabil pe inaltime si handsfree prin bluetooth ajunge la 13320 euro.
Varianta Comfort 1.6 116cp incepe de la 13400 euro si are deja AC, scaun reglabil si handsfree prin bluetooth. In plus mai are si alte dotari bune (geamuri electrice, cruise control, oglinzi incalzite, faruri de ceata, volan imbracat in piele) asa ca eu cred ca varianta Comfort e net superioara variantei Esential.

Edited by Kroghy, 06 December 2017 - 10:47.


#633
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Aris ai uitat de 1.2 tce.

#634
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci.

#635
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Au declarat ca nu vor sa arate diferit deoarece cumpãrãtorilor le place aspectul exterior. La interior sunt modificãrile majore.

#636
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View PostMicroEdge, on 06 decembrie 2017 - 13:08, said:

Au declarat ca nu vor sa arate diferit deoarece cumpãrãtorilor le place aspectul exterior. La interior sunt modificãrile majore.
Ma gandesc ca este mai usor sa faci cateva modificari la caroserie, din prisma costurilor. Decat sa o refaci complet.
Dacia merge in directia buna.

#637
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View PostTorquemada-666, on 06 decembrie 2017 - 12:19, said:

Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci.

Asa cum Golf 4-5-6-7 este 90% aceeasi masina, asa cum nu faci diferenta intre Audi A4 din 2000 si cea actuala (poate doar ca modelul curent este mai urat din spate, asa se observa cu ochiul liber), asa cum A3 este Golf aka Leon, asa cum A1 este Polo, adica Ibiza adica Rapid etc. De vechiul si noul A7 nu mai vorbesc, A5 trebuie sa fii expert sa-l diferentiezi de vechiul model. Sa ma continui?

Edited by edi10000, 07 December 2017 - 11:33.


#638
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,106
  • Înscris: 22.11.2011
Full, full.

Attached Files



#639
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,106
  • Înscris: 22.11.2011
Frumoasa masina, ca dotari are cam tot ce iti doresti acum, poate o cotiera spate era si ea buna, din ce am vazut nu ar avea asa ceva, cotiera din fata e destul de naspa dar am vazut ca la accesorii iti poti alege una normala, o optiune de trapa era ok dar nu necesar si sper sa schimbe sistemul multimedia..Acum legat de motorizarii, putin dezamagit, chiar speram la un 1.6dci 130cp, dar asta e...la anul mai mult ca sigur voi achizitiona si eu unul.

#640
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 06 decembrie 2017 - 12:19, said:

Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci.
Serios? Te asteptai sa faca ceea ce nu a reusit VAG in toata istoria lor?Posted Image

#641
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDaniJ90, on 07 decembrie 2017 - 15:55, said:

Acum legat de motorizarii, putin dezamagit, chiar speram la un 1.6dci 130cp, dar asta e...la anul mai mult ca sigur voi achizitiona si eu unul.
Pentru nevoi normale e ok insa motorul e cam slab chiar si in varianta de top. La alte marci motoarele astea de 100 si putin de cai sunt varianta de baza.

Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 16:48.


#642
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Or sa puna un nou motor pe Duster: 1300 cc, cu puteri de 115, 140 si 160 CP. Ultimele 2 pot fi cuplate la cutii cu dublu ambreiaj. O sa fie interesant un Duster 4X4 EDC de 160 CP.
Sursa: http://0-100.hotnews...san-si-daimler/

#643
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postedi10000, on 07 decembrie 2017 - 19:38, said:

Or sa puna un nou motor pe Duster: 1300 cc, cu puteri de 115, 140 si 160 CP. Ultimele 2 pot fi cuplate la cutii cu dublu ambreiaj. O sa fie interesant un Duster 4X4 EDC de 160 CP.
Sursa: http://0-100.hotnews...san-si-daimler/
Ar fi fain dar nu cred ca Dacia va beneficia de noul motor ci doar de vechile motoare .

#644
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,012
  • Înscris: 09.05.2009
Dap, nici mie nu-mi vine sa cred! Asa s-a vorbit si inainte de lansarea faceliftului Logan 2, ca va avea si 1.2 TCe si 1.5 Dci de 110 cai si a primit in schimb SCe 1.0! :(

#645
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostTorquemada-666, on 06 decembrie 2017 - 12:19, said:

Nu arata prea diferit la exterior de modelul anterior. Ce sa.i faci.
Invata de la idolii tai, ar trebui sa-i lauzi. Golful arata aproape neschimbat (si mediocru) de vreo 20 de ani incoace :)

#646
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Un Duster cu motor de 160 de cai ar fi o masina buna.
Pe langa motor probabil ca ar fi nevoie si de alte elemente care sa faca faca puterii crescute incepand cu articulatiile si terminand cu franele.
In final cred ca ar urca pretul undeva pe la 25 mii euro.

Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 19:59.


#647
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,166
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBaxon, on 07 decembrie 2017 - 19:42, said:

Ar fi fain dar nu cred ca Dacia va beneficia de noul motor ci doar de vechile motoare .

"Într-o discuție amplă la Salonul Auto de la Frankfurt oficialii Renault au lăsat să se înțeleagă faptul că noi motoare vor veni pe Dacia Duster ulterior lansării, chiar dacă la lansare motoarele sunt identice cu ale vechii generații. Lansarea acestui nou motor explică și faptul că noul Duster nu oferă un motor pe benzină + cutie de viteze automată, în sensul că n-ar fi meritat efortul financiar pentru a dezvolta așa ceva din moment ce din interior se știa că motorul TCe 125 va fi înlocuit."

#648
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Buuun! Azi am facut test-drive cu noul Duster 1.5 dci, 4x4, echipare Prestige (maxima).
Impresii:
- directia electrica (au trecut de la hidraulica la altceva) face ca masina sa se simta la volan ca un Renault. Nu mai are nici o senzatie de Dacia, deloc.
- insonorizare buna, foarte buna dupa mine. Motorul se aude ca un 0.9 tce pe Clio/Captur, rar mai pronuntat. Si este o idee mai silentios decat 1.6 dci pe Nissan/Renault.
- suspensia este mai ferma. Fata de Logan se simt mai pronuntat denivelarile din asfalt (cum ar fi bumperele de redus viteza), dar nu deranjant, cam la fel ca in orice compacta actuala.
- cutia de viteze - manuala la 4x4 - e etajata cam la fel ca pe vechiul Duster (atat cat mi-am dat eu seama), cu viteza I scurta pe post de reductor. In viteza VI avea cam 2000 rpm la 90 km/h. La 2500 rpm nu stiu ce viteza poate avea, ca nu am avut unde sa ajung la ea; vitezele se schimba foarte usor, nu agata nimic in cutie, desi masina avea doar 109 km cand am ajuns eu la ea.
- navigatia pare ok pozitionata, net mai bine ca cea anterioara, depasita in ergonomie numai de sisteme HUD si navigatiile escamotabile de la BMW/MB/Audi/Mazda. Ca viteza de reactie e ok, nimic de remarcat, nici pro si nici contra. A ramas intre scaune butonul de pornire a limitatorului/cruise controlului, dupa traditia Renault; restul de butoane sunt pe volan, ok pozitionate.
- usile se aud si simt la inchidere ca la o masina compacta contemporana - dau senzatia de usa grea, de "masina straina". Manerele sunt de plastic dar sunt mai bine realizate ca cele anterioare, par mai solide si se actioneaza intr-un mod foarte placut; fata interioara a usii, in fata cel putin, are ceva piele sintetica, foarte ingrijit lucrata ce ii da o nota eleganta; mi-a placut cum arata si se simte;
- materialele interioare sunt mai bine ca la prima generatie si decat cele de pe Logan 2, ai 2 locuri cel putin unde se poate pune telefonul, nu sunt gafe de ergonomie in interior;  torpedul este iluminat (ca o sa intrebe unii cu fetishul asta), dar e cam "departe" de sofer, trebuie sa te apleci/intinzi la el. Despre calitatea plasticului nu pot zice nimic, tot un plastic tare este, dar sper sa nu scartaie prea usor, eu nu l-am pipait excesiv, dar nu mi-a atras atentia in vre-un fel, pozitiv sau negativ.
- scaune comfortabile, pe toate pozitiile, reglabile rapid si ok in fata; inclusiv in spate se sta bine (am facut o parte din traseu si in spate, unde ai loc destul; pentru o persoana ma mica la volan, asa ca mine - la 1,70m - in spate se poate sta aproape picior peste picior); cotiera insa e fixa, pentru dimensiunile mele nu am putut sa o aduc in asa pozitie (desi cred ca as fi reusit daca aveam timp sa ma joc la pozitia scaunului) incat sa pot schimba vitezele cu mana odihnita pe ea; si volanul este reglabil pe 2 directii, cu o cursa decenta, si usor de actionat.
- cu mana pe schimbator poti accesa doar intinzand degetele toate comenzile climatizarii si setul ala de butoane de deasupra (start-stop on/off, avarii, esp-off etc);
- butoanele climatizarii se simt foarte ok la manevrat, la fel si celelalte din jur; mai mult decat placute la actionare
- portbagajul e ok, ca mod de capitonare si de compartimentare. Langa roata de rezerva (care se acceseaza prin portbagaj la versiunile 4x4, si are dimeniuni normale - asa am observat)exista 2 compartimente maricele pentru diverse (kit legislativ, zamuri de parbriz etc).
- modul de asamblare, mai ales in interior, eu il vad mai bun ca inainte, deci un pas inainte; daca Daciile mai vechi (Logan, Duster) scartaie mai tarziu ca Renault, Duster 2 cred ca o sa scartie si mai tarziu.

Pe scurt, un salt foate mare fata de ce a fost inainte Dacia. Mai aduce aminte de Dacia doar prin sigla.
Mergeti si va dati cu el, ca e o Dacie cu care putem sta cu fruntea sus cam oriunde in lume. Dupa parerea mea, o sa rupa la vanzari, in pretul pe care il are.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate