Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pe ce retea sunteti?
Last Updated: Mar 24 2017 16:09, Started by
heinz
, Feb 20 2016 19:31
·
0
#1
Posted 20 February 2016 - 19:31
Am facut topicul asta sa vedem ce retea/retele foloseste fiecare dintre noi.
Incep eu: am Vodafone si Digi.Mobil Am avut si orange si Telekom da' n-am fost multumit de ele. Postare placuta! |
#3
Posted 20 February 2016 - 19:39
Vrei sa iti spun toate retelele pe care le folosesc?
In ordine: Vodafone RO - Date si voce Orange RO - exclusiv date Vodafone DE - date si voce Softbank - date si voce |
#4
Posted 20 February 2016 - 19:41
Eu la munca sint intr-o retea de calculatoare. In schimb nu sint pe retele de socializare.
|
#6
Posted 20 February 2016 - 19:42
#8
Posted 20 February 2016 - 19:43
#9
Posted 20 February 2016 - 19:45
Digi Mobil si Rcs&Rds..........
Edited by xmanyacs77, 20 February 2016 - 19:45. |
#10
Posted 20 February 2016 - 19:49
digi mobil pentru voce si date
telekom pentru internet mobil. |
|
#11
Posted 20 February 2016 - 19:53
Digi mobil - voce & date.
Orange - voce. Bonus: folosesc telefonul primit de la digi (lenovo a328) și nu prea sunt mulțumit de calitatea semnalului. Intru în supermarket pică semnalul, în autobus la fel. Pe alt telefon nu am avut probleme cu semnalul, dar momentan sunt dependent de dual-sim pentru că nu pot porta numărul. Am decupat cartela de la orange și seria e scrisă pe partea a 2-a "din puzzle" pe care am pierdut-o pe când la digi e scrisă "direct pe" nano-sim. |
#12
Posted 20 February 2016 - 19:59
#13
Posted 20 February 2016 - 20:00
MihaiValentin, on 20 februarie 2016 - 19:53, said:
Digi mobil - voce & date. Orange - voce. Bonus: folosesc telefonul primit de la digi (lenovo a328) și nu prea sunt mulțumit de calitatea semnalului. Intru Ăźn supermarket pică semnalul, Ăźn autobus la fel. Pe alt telefon nu am avut probleme cu semnalul, dar momentan sunt dependent de dual-sim pentru că nu pot porta numărul. Am decupat cartela de la orange și seria e scrisă pe partea a 2-a "din puzzle" pe care am pierdut-o pe cĂąnd la digi e scrisă "direct pe" nano-sim. Edited by heinz, 20 February 2016 - 20:01. |
#14
Posted 20 February 2016 - 20:02
paxman, on 20 februarie 2016 - 19:59, said:
Mama ce de retele unele nici nu cred ca sunt de pe Terra. On: Orange, dintotdeauna. MihaiValentin, on 20 februarie 2016 - 19:53, said:
Digi mobil - voce & date. Orange - voce. Bonus: folosesc telefonul primit de la digi (lenovo a328) și nu prea sunt mulțumit de calitatea semnalului. Intru în supermarket pică semnalul, în autobus la fel. Pe alt telefon nu am avut probleme cu semnalul, dar momentan sunt dependent de dual-sim pentru că nu pot porta numărul. Am decupat cartela de la orange și seria e scrisă pe partea a 2-a "din puzzle" pe care am pierdut-o pe când la digi e scrisă "direct pe" nano-sim. Te duci la orange cu mana in fund si le spui ca ai pierdut SIM-ul. Te pun sa dai o declaratie pe proprie raspundere, cele mai apelate 3 numere, astepti 20 de minute si ai SIM nou. Nu ai nevoie de nimic altceva. |
#15
Posted 20 February 2016 - 20:06
heinz, on 20 februarie 2016 - 20:00, said:
off: dai cartela pierduta si o sa-ti dea alta noua sau daca mai ai plasticul ala de la cartela ai seria acolo. Gasesti solutii daca chiar vrei sa portezi numarul. da, soluții sunt. Dar tot timpul am fost degustat de modul de acționare de la orange. La mine în oraș sunt o gramadă de filiale orange, dar dacă am o problemă de genul trebuie să merg la singurul magazin principal din oraș și să aștept ore și ore ca să mă preia un angajat chiar și pentru o simplă întrebare, nu am timp pentru așa ceva, am încercat de 2 ori, dar am renunțat atunci când văzut ca vin alți clienți și se bagă în față doar pentru că se cunosc cu angajatul. Așadar mai bine pierd numărul într-o bună zi, și așa am renunțat la abonament. Asta e nu poți cere mai mult nici de la ei, nici de la oameni. |
|
#16
Posted 20 February 2016 - 20:09
lex404, on 20 februarie 2016 - 20:02, said: Mai am in casa 2 AU KDDI dar nu-s ale mele Te duci la orange cu mana in fund si le spui ca ai pierdut SIM-ul. Te pun sa dai o declaratie pe proprie raspundere, cele mai apelate 3 numere, astepti 20 de minute si ai SIM nou. Nu ai nevoie de nimic altceva. |
#17
Posted 20 February 2016 - 20:11
heinz, on 20 februarie 2016 - 20:09, said:
eu m.am dus la digi sa le spun ca am pierdut cartela si mi.au zis ca nu.mi pot da numarul inapoi pentru ca nu e inscris in baza de date, desi avem tot la cartela. Ma rog, tot in afara de cartela Dar nu vreau sa incep iar discutiile aici...Is cred ca deja 3 ani de cand se screm sa avanseze. |
#18
Posted 20 February 2016 - 20:16
Digi chiar nu este o gluma ma scuzi se pare ca a evoluat foarte mult de cand a fost numai pe 2G si detineam acele HUAWEI U1000S.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users