Cum sa nu ne lasam calcati de... Metro
Last Updated: Dec 07 2006 13:25, Started by
morogan
, Feb 12 2003 11:47
·
0
#1
Posted 12 February 2003 - 11:47
Sunt unul din nenumaratii cumparatori ai Metro Cash & Carry. Probabil majoritatea membrilor sunt. Vreau sa va dau cateva sfaturi privind cumparaturile de aici.
1. Solicitati intotdeauna garantie la ceea ce cumparati, pentru a nu avea surprize 2. Indiferent daca faceti cumparaturile pe persoana fizica sau juridica, pastrati factura impreuna cu certificatul de garantie, pentru ca altfel pierdeti garantia 3. Verificati, inainte de a iesi din magazin, calitatea si mai ales integritatea produselor, chiar daca au garantie. Am avut surpriza sa ies din magazin si produsul sa fie defect. Chiar cu garantie, a fost supercomplicat sa il schimb 4. Cititi cu mare atentie caracteristicile produsului, solicitati prospectul INAINTE de achizitionare. Metro are nenumarate oferte cu pret mic pentru ca au produse exclusive, de fapt mai slabe la dotari decat cele de pe piata. Ex. Mi-am luat casetofon auto Sony, cunoscand modelul obisnuit, si am constatat ca nu are RDS. Era acelasi model cu cel pe care il stiam, dar lipsea o litera 5. Atentie la preturile in $ de pe piata normala, pentru ca la Metro, 1$=mult mai mult decat oficial. Ex. cablu de date Hyundai, costa 19$ peste tot, nu am verificat cat era pretul in lei si m-am trezit ca facea 985.000, adica un $ cu cca 30% mai scump Asadar cine nu casca bine ochii, deschide punga! Iar Metro e doar un exemplu, semnificativ pentru nr de cumparatori care o patesc zilnic. Si credeti-ma, 99% din cazuri sunt legale din pct lor de vedere, pentru ca tu nu ai citit indicatiile. |
#2
Posted 12 February 2003 - 12:09
Si mai ales atentie ca sint MULTE produse care in metro au pret cu pina la 100% mai mare decit in magazine normale...
In general sint putine lucruri care MERITA luate de la metro... |
#4
Posted 15 February 2003 - 00:23
dar sunt si super oferte!
eu am vazut vreo doua laptop-uri acolo la niste preturi excelente! |
#5
Posted 07 December 2003 - 23:27
probabil erau singurele produse 'valabile' din luna aceea..
ps:daca ar scrie si ei pretul cu TVA mai mare...si nu invers.. |
#6
Posted 08 December 2003 - 18:13
Astazi am mai patit una cu Metro. Caut de 1 an un aspirator auto bun. In sfarsit visul meu devenea realitate, gasind un Black&Decker care chiar merge foarte bine. Dar surprize surprize:
Pe cutie scrie 2 ani garantie, la Service mi-au dat 1 an. Manual in lb. romana nici nu se punea problema. Ma intorc, fac scandal, mi se da un manual DE LA ALT ASPIRATOR si continand numai informatii de securitate, nicicum de folosire, Am sunat la OPC si ca orice institutie romaneasca, m-au chemat la sediu sa fac o 'scrisa' In final am vorbit cu sheful de departament si am cam ingropat securea razboiului, primind manual dar neprimind garantie cum scrie pe ambalaj. Asadar.. Careful! In schimb produsul e minunat si la 1.18mil e ok |
#7
Posted 08 December 2003 - 19:08
Offtopic: morogan, da-mi si mie te rog pe PM modelul si specificatiile produsului (eventual link). Si eu caut asa ceva.
|
#9
Posted 08 December 2003 - 20:47
Problema cu multe produse de la metro este ca sunt refurbished si nu este specificat nicaieri asta, probabil din cauza nu sunt obligati de lege sa o faca.
|
#11
Posted 09 December 2003 - 00:44
Metro are cele mai multe produse de foarte slaba calitate, si cel mai grav nu se asigura garantia asa cum scrie in acte. Te plimba pana te saturi si nu mai ai nevoie de garantie. Daca cumva le faci probleme iti anuleaza legitimatia de cumparator. Alaska si Watson sunt marci proprii ale metro si sunt foarte slabe calitativ, nu se asigura piese pentru ele nici in timpul garantiei si nici dupa garantie dupa cum prevede legea (5 ani).
Asa ca aveti grija. Recomandabil e sa luati din metro numai produse alimentare care nu beneficiaza de garantie (logic nu?). Va spun acest lucru pentru ca am facut garantiile la anumite marci vandute in metro si au fost foarte multe probleme. De ce oare au schimbat metro numai in Timisoara de cel putin 6 ori firma care face service in garantie si post garantie la marcile lor ? Pentru ca nu asigurau piese, documentatie, platile se faceau dupa cel putin o luna in cel mai bun caz, zeci de telefoane date la metro si la brasov unde este distribuitorul principal pentru a trimite piese pentru garantii, etc. Inchipuiti-va ca un obiect in garantie care s-a defectat se va schimba cu alt obiect nou daca nu se repara in maxim 10 zile lucratoare dupa cum zice legea. Dar metro e mai presus de lege deci dureaza cel putin 2 - 3 sapatamani pana se intampla fericitul eveniment (1 - 2 luni de obicei). Si ce organizare poate sa aibe asa o firma daca ajunge sa schimbe o masina de spalat automata daca s-a rupt cureaua si nu asa o piese pe stoc, clientul face scandal si pana la urma se schimba masina de spalat cu alta noua in loc sa se trimita alta curea! Asta pentru ca nu au piese nici pentru garantii, dar mai pentru cei 5 ani in care trebuie sa se asigure dupa lege piese postgarantie. Dar atat timp cat romanul e FRAIER si suporta aceste abuzuri. |
#12
Posted 09 December 2003 - 01:31
hmm....hai sa ma bag si eu in seama.
metro-ul are marele avantaj ca poti sa pui mana pe produs, sa-l pipai, sa-l intorci pe toate fetele si in final sa-l cumperi daca simti ca te va satisface. poti sa-l iei la un pret mai mic...datorita faptului ca metro cumparand foarte multa marfa obtine cele mai mari discount-uri. E posibil sa fie si marfa refurbished (dar din aceea nevanduta datorita altui produs mai nou din aceeasi gama). Metro ofera solutii ieftine la unele probleme nepretentioase (de ex....cautam o masina de gaurit cu suport si am gasit la 1.700.000 anul trecut una destul de mare...acelasi ansamblu de la bosch de ex...costa de 3 ori mai scump). In ceea ce priveste cartea in limba romana si "sun la OPC sa stiti" (morogan sa stii ca nu am nimic cu tine) ma cam seaca astia care cer o amarata de carte la un aparat simplu de pornit iar bietii de vanzatori de la metro credeti ca au vreo vina ca nu sunt manuale traduse, sau le sustrag din cutii ca sa impinga in jos metro, sau ca le vand pe sub mana pe sume exorbitante ??? pur si simplu e o problema de organizare....ce naiba. Oare nu ne gasim ceva mai bun de facut ? cu stima, woodpecker |
#14
Posted 09 December 2003 - 06:51
Woodkeeper, legea te obliga sa ai instructiuni in .ro. La medicamente de ex. in afara amenzii este si putintica puscarie daca nu ai instr. in .ro. Iar nu bietul vanzator nu a a avut-o ci service clienti. Sa nu fiu inteles gresit, stiu foarte bine engleza, dar TREBUIE si in .ro
Vreti exemple, patanii: Am luat o hota Bosch si neavand instructiuni at all, am pus-o mai jos si a luat foc. Am luat un frigider si ii lipsea o piesa, iar vanzatorul&opc a zis ca daca in manualul in lb. romana nu scrie ca o are atunci degeaba scrie in engl. Asadar e imperios necesr manualul in ro pt ca de multe multe ori sunt personalizate produsele pt. Romania. |
#15
Posted 09 December 2003 - 08:14
Daca logistica metro ar creste in calitate, oare nu vor creste si preturile? Tot romanu' isi ia de la metro pe motiv ca e ieftin. Daca sunteti pretentiosi, cumparati-va din alta parte, nu?
De ce nu va luati toale din Europa? |
|
#16
Posted 09 December 2003 - 08:39
As cumpara din alta parte dar cum ziceam nu am gasit un aspirator auto bun in alta parte
|
#17
Posted 09 December 2003 - 09:22
morogan.......stiu ca legea obliga , blah, blah....dar eu ma refeream strict la produsele astea simple cu buton of, on....la care hai sa fim seriosi.......ce te asteptai sa scrie in romana fata de manualul din engleza.
adica, nu stiu, dar eu nu sunt chiar asa de carcotas sa caut nod in papura. si la nervii tai te-ai gandit ??? aia cine ti-i plateste cat despre partea cu OPC-ul nu prea vad eu sa tremure METRO din cauza lor. cu stima, woodpecker |
#18
Posted 09 December 2003 - 10:23
am patit la Metro ca pe un ambalajele de 6 kg sa fie lipite codurile de bare de la ambalajele de 10 kg. daca nu esti atent la casa iti iei niste tepe beton de la hotii astia...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users