Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Elicopter Falcon GS-Series problema baterie
Last Updated: Apr 15 2016 18:11, Started by
GiGonT3
, Dec 30 2015 15:59
·
0
#1
Posted 30 December 2015 - 15:59
Va salut.
Am o problema la un elicopter Falcon GS-Series. Desi bateria este incarcata, elicopterul nu se mai ridica atat de mult de la sol. Abia se ridica la 1.5 m iar inainte (cand era mai nou) il ridicam si la 15 m in aer. Totodata, daca reusesc sa il ridic la 1.5 m, sta putin in aer si coboara chiar daca turatia este la maximum. Ar putea fi bateria de vina? Daca da, de unde as putea sa cumpar alta noua? Sau daca tot ar fi sa o schimb, exista posibilitatea sa ii pun una mai puternica? (adica sa tina 30 de minute in loc de 10 cat tinea cea cu care a venit). Nu prea ma pricep in acest domeniu dar as vrea sa repar jucaria asta pentru un nepot. Atasez cateva poze daca ajuta cu ceva IMG_3927.JPG 481.22K 56 downloads IMG_3928.PNG 1.27MB 59 downloads Edited by GiGonT3, 30 December 2015 - 16:01. |
#2
Posted 30 December 2015 - 16:05
daca motorul nu-si pierde din turatie, inseamna ca are destula energie la bornele sale, asadar, bateria nu este defecta si nici motorul.
ca sa se ridice, ai nevoie de niste articulatii in rotor, daca acelea nu functioneaza, degeaba te chinui. ca sa intelegi fenomenul, trebuie sa stii principiul de functionare al unui rotor de elicopter. |
#3
Posted 30 December 2015 - 16:14
#4
Posted 30 December 2015 - 16:16
asadar ca sa intelegi fenomenul, abtine-te cand nu te pricepi!
initiator! bateria (acumulatorul) e de vina! se uzeaza extrem de repede dat fiind regimul foarte agresiv de folosire! o baterie cu capacitate mai mare, fiind mai grea, nu stiu daca ridica elicopterul!!!... aici conteaza fiecare gram! ai nevoie de o baterie fix de dimensiunile cele actuale... ca e vorba si de echilibru! de asemenea, nu orice baterie se preteaza!... trebuie sa debiteze in sarcina un amperaj foarte mare (5-6 chiar 10A) n-am timp acum sa-ti caut baterii pe net... descurca-te singur cauta pe siteurile cu drone in special in china un singur lucru mai am de adaugat si n-are legatura decat tangential cu subiectul!!! elicopterul ala nu e jucarie pentru nepot!!! poate foarte usor rani pe cineva cu el sau se poate rani singur! Edited by Nero-d, 30 December 2015 - 16:23. |
#5
Posted 30 December 2015 - 16:21
Nero-d, on 30 decembrie 2015 - 16:16, said:
asadar ca sa intelegi fenomenul, abtinete- cens nu te pricepi! initiator! bateria (acumulatorul) e de vina! se uzeaza extrem de repede dat fiind regimul foarte agresiv de folosire! o baterie cu capacitate mai mare nu stiu daca ridica elicopterul!!!... aici conteaza fiecare gram! ai nevoie de o baterie fix de dimensiunile cele actuale... ca e vorba si de echilibru! Pe mine ma certi? Daca nu ma pricep, cer ajutorul. Ok, o sa caut eventual o baterie de aceeasi dimensiune numai ca ma refeream la puterea ei daca voi gasi mai mare. Sau daca este indicat sa pun de o putere mai mare. |
#7
Posted 30 December 2015 - 16:29
Serafim606, on 30 decembrie 2015 - 16:22, said:
Aici gasesti acumulatori pentru toate draciile astea ce tin de modelism. Multumesc, am sa verific. Am lasat bateria sa se incarce full (adica pana cand s-a facult ledul verde de la incarcator) si am reusit sa il ridic 5 cm de la sol si apoi iar a ramas lipit de podea. |
#8
Posted 30 December 2015 - 16:31
Degeaba se incarca full daca nu mai scoate amperajul necesar pentru motor.
|
#9
Posted 30 December 2015 - 16:31
aveam dubii intre denumirile "pasilor" elicei principale, ciclic si colectiv, probabil/posibil un electromagnet/motor, care-ti regleaza pasul colectiv nu-ti mai functioneaza la capacitate maxima, vre-o pirghie de actionare strimba si nu-si mai face toata cursa, etc.
daca nu sti ce-i pasul colectiv, vezi pe wiki si ai sa intelegi la ce ma refer. de aemenea este fparte posibil sa fie vre-una din presupunerile antepostatorilor. sunt prea multe variabile in ecuatie si .. ca doctorul, pina nu baga degetul nu se poate decide adevarata problema |
#10
Posted 30 December 2015 - 16:32
nu pe tine te certam:)
pe dany care n-are ce face de anul nou si induce in teroare nu prea gasesti ce-ti trebuie pe siteul respectiv... mai sapa! deci ai nevoie de o baterie cu o greutate nu mai mare decat aia originala daca se poate si cu dimensiuni care sa-ti permita sa o plasezi fix in pozitia celei originale asta e boala la modelele astea... dupa 30-50 de incarcari... bateria pa! si tu murphy nu mai avea dubii! ca n-are nici o treaba reglajul pasului colectiv aici e vorba doar de turatia motoarelor nu e absolut nici o variabila in nici o ecuatie e o simpla jucarie! nu naveta spatiala! Edited by Nero-d, 30 December 2015 - 16:40. |
|
#11
Posted 30 December 2015 - 16:39
cu teama in privire si rusine in glas imi cer umile scuze .. iarta un prost care s-a bagat in discutie fara sa stie.
oricum filmuletul "asta" pare interesant .. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-Czz0tXmVig?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 30 December 2015 - 17:18
doar pare!...
ce arata ala in film se poate intampla intr-un caz dintr-o mie!!! acumulatorul insa, cade in 100% din cazuri! daca s-a slabit atat de tare, scoti piesa direct cu mana fara sa mai demontezi absolut nimic |
#13
Posted 30 December 2015 - 17:38
Nero-d, on 30 decembrie 2015 - 17:18, said:
doar pare!... ce arata ala in film se poate intampla intr-un caz dintr-o mie!!! acumulatorul insa, cade in 100% din cazuri! daca s-a slabit atat de tare, scoti piesa direct cu mana fara sa mai demontezi absolut nimic Am sa incerc la fel ca doctorul mentionat. Mai intai incep cu bateria. Daca se ridica, atunci aia e Edited by GiGonT3, 30 December 2015 - 17:39. |
#14
Posted 30 December 2015 - 18:54
Nero-d, on 30 decembrie 2015 - 16:32, said:
nu pe tine te certam:) pe dany care n-are ce face de anul nou si induce in teroare daca ai fi lucrat ce am lucrat si eu niste ani, ai fost de aceeasi parere cu mine, pana ai sa ajungi la acel nivel, ai sa mai pierzi niste ani. in fine, daca ai fi citit toata postarea si nu doar ce te-a deranjat pe tine, din nou, ai fi inteles la ce ma refer. astept doar sa vad ce solutie castigatoare va gasi initiatorul, caer ii va rezolva problema care o are acum. pana atunci, nu e nevoie sa-mi raspunzi Nero, nu iti voi da curs atacului. |
#15
Posted 30 December 2015 - 19:11
bai ma lasi?!?
macar ai bunul simt si recunoaste ca ai dat-o de pereti in cazul de fata!!! cate helicoptere din alea ai vazut tu pe viu in viata ta?!? pe cate ai pus mana?!? despre ce vorbesti tu mai exact?!? nu e absolut nici un fenomen!!! trust me! asadar, bateria e defecta 1000%! bateria si numai bateria! la aceste modele de jucarii... pe o suta din o suta le lasa bateria!!!... doar unu la mie dezvolta alte defecte subtile de la dat cu ele de pereti! cand ai dreptate, ai! (majoritatea cazurilor)... tot respectul ... dar cand o dai grav de gard... retrage-te tiptil (toti gresim ) Edited by Nero-d, 30 December 2015 - 19:37. |
|
#16
Posted 30 December 2015 - 19:18
#17
Posted 30 December 2015 - 19:33
diferenta de turatie e foarte mica... insesizabila de catre un ochi, ureche neantrenat(a)
prin uzura acumulatorului scade drastic timpul de zbor pana cand nu mai poate debita amperajul necesar si nu se mai desprinde de sol... defectul prezentat in videoclip, respectiv "patinarea" elicei, are ca efect rotirea helicopterului in plan orizontal... pentru ca elicile nu se mai invart amandoua la aceeasi turatie ca sa compenseze e imposibil de confundat cu altceva Edited by Nero-d, 30 December 2015 - 19:38. |
#18
Posted 31 December 2015 - 18:25
Jucarie.
A crapat bateria, celule de rahat sau incarcator de rahat. Cel mai probabil ambele. Posibil sa ai o problema cu gasitul unui acumulator, tinind cont ca nu respecta nici un standard. Dupa poza ta iti trebuie un LIPO 2S de 1100mAh. Vezi daca gasesti ceva cit de cit asemanator, si eventual schimbi conectorul actual (cel rosu) cu ceva mai profi. Nu-s convins ca merita bataia de cap, dar nu-i al meu. P.S. Conectorul ala rosu de pe baterie se foloseste in mod normal doar la aplicatii de curent mic, cum e alimentarea radiocomenzilor, niciodata la curenti asa mari cum apar la descarcarea unui LIPO 2S. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users